Bocsi a duplaposztért.. Másik SA-s topikban OFF lett volna.
NikitaDragovich írta:Azt a, te már San Fierrónál vagy? Hallod, jó gyorsan haladsz a játékkal!
Igazából arra jöttem rá, hogy a játék sokkal könnyebb, mint ahogy 6-7 éve emlékeztem rá. Ennek talán a legegyszerűbb oka, hogy azóta sokat fejlődtem...
Egyébként nem játszottam vele sokat. Amióta írtam a 3.-ai hsz-emet, azóta kb 2-3 órát játszottam (és ennek sem a teljes része volt küldizés.) Szóval olyan 2 óra játékkal (ha minden sikerül elsőre, mert kb minden sikerült), akkor Los Santosból el lehet jutni San Fierro-ig is. Persze Los Santosban akkor már készen volt olyan 8-10 küldi, tehát közel voltam a vidékre kijutáshoz.... De tényleg nem egy nagy was ist das. A küldetések egyetlen "nehézsége", hogy sokszor a térkép másik végére kell elmenni... Az tud időigényes lenni. De sok küldetés, amit régen csak sokadjára tudtam megcsinálni, most elsőre sikerült. (Kivétel a "the wrong side of the tracks", mert az csak másodjára, de annak az egynek "megbocsájtom", mert a sikeresség inkább Smoke-on múlik, mintsem rajtam.)
Kedden tudom újra folytatni a story módot... Addig nem igazán. De most eléggé felcseszett ez a fényképezgetés.. Meg azok tűnnek a nehezebb falatnak, amik alapból könnyűek voltak régen.
A "nehezeket" meg rendre abszolválom elsőre.
Mondok pl-t:
Az autósiskolában az első feladatot nem tudom megcsinálni. Egyszerre nyomom a gázt és a féket, aztán meg a kanyarodást.. De valahogy nem sikerül eltalálni a megfelelő ütemet, szóval az ott még jó szenvedés lesz.
A fényképeket meg azért akarnám megcsinálni, mert eléggé le vagyok égve, azokért meg elég sok pénz járna (105.000$ ,nem beszélve a respawnolódó fegyverekről..) Mentőzni, taxizni, stb-zni nincs kedvem, mert hihetetlen unalmas volt már a kötelező szinteket is megcsinálni. Persze ha a játék a későbbiekben úgy hozza (és valószínűleg úgy fogja, mert mire kijutok a sivatagba, biztos nem lesz 80000$-m a repülőtérre, már látom előre) akkor kénytelen leszek ehhez hasonló -eléggé unalmas- eszközökhöz folyamodni... (Illetve arra még kíváncsi vagyok, hogy a 10 strici szint teljesítése után mennyi pénzt adnak majd a ribik, de ennek majd utánaolvasok. Ha jelentőset, akkor lehet törzsvendég leszek közöttük.
Szerk: 26$ egy kufircolásért... Hát, hagyjuk.
)
PS: Azt még hozzátenném, hogy az borzasztó nagy könnyítés, ha a játék elején tényleg megcsinálod a lehető legtöbb mellékfeladatot. Én megcsináltam a mentőst, a graffitit, meg a tűzoltót. (Ez a 3 elég fontos bónuszt ad) , később meg a taxist. (A járőröst még nem, bár jelenleg nem fontos... majd a sivatagban állok neki.)
Azért az, hogy tűzálló leszel, az életed kapásból 200%, és pistoly, uzi, AK és molotovkoktél respawnolódik a Johson házban, azért az cs*szett nagy előny. Kb mintha beírnál néhány kódot, csak itt nem kapsz büntetést a "csalásért". Nagyon sok pénzt meg lehet vele spórolni. Amellett, hogy a legtöbb küldi emiatt sokkal könnyebb is lesz. Szerintem ha nem graffiti-zek az elején, nem lett volna pénzem fegyverekre. Arról nem is beszélve, hogy amikor Denise-t ki kell menteni a Vagos-osok házából... (ami ugye nekem köszönhetően leég...
), valszeg ott is elvérzek.. De így, hogy tűzálló voltam, meg se éreztem azt a feladatot (sem). A 200% életről meg ne is beszéljük.. Ha csak az alap 100%-kal ugrok neki, sokkal többször haltam volna meg, mint most... Meghalásokról jut eszembe: még egyszer sem történt ilyen.
XD A kis "i" betű még a rendőrségnél, és a kórháznál is ott díszeleg. Majd a játék vége fele azért lehet meglátogatom őket. Az az igazság, hogy amikor magad szenvedsz meg a fegyvereidért, akkor annyira nem móka meghalni/letartóztatva lenni és kidobni a kukába az egészet. Szóval, erre azért ügyeltem...
Egyébként, még egy kisebb megjegyzés: Azért így 6-7 év múlva újra játszva a játékkal: Nemcsak könnyebb (szerintem könnyebb a GTA IV-nél, és nem gondoltam, hogy ezt mondom majd.), de most jöttem rá, hogy kicsit túlértékelt játék is. Ami, nem baj, mert így is nagyon jó GTA...Csak miközben játszom, akkor döbbenek rá, hogy "ez is milyen bénán van megoldva".... "meg ez is". Persze, nem róható fel a játéknak, mert 2004-es.. Ebből csak azt akartam kihozni, hogy nem olyan tökéletes, mint amilyennek alsós/felsős koromban hittem. Ez csak egyfajta "feleszmélés az álomból".
Az viszont a mai napig hihetetlen, hogy ebbe a játékba mennyi energiát öltek, és az újabbakba meg valószínűleg fele ennyit sem, mert minőségben nincsenek sehol sem ehhez a játékhoz. A grafikára nagyon rámentek, de pl arra, hogy sok hét játék után is legyen valami izgalmas a játékban single playerben, arra nem igazán. Itt kiakasztom a játékot, és a 100% eléréséhez rakás különböző dolog kell, ami meglehetősen izgalmas és sokféle (!!)... Nem lehordani akarom ezzel a mostani részeket (GTA IV forever), de nem tudom, ez a "lendület" hova lett. Remélem a következő GTA résznél erre is fektetnek kellő hangsúlyt. Ami viszont az újabb részek erőssége, hogy sokkal realisztikusabbak, mint ez az elég régi játék. Miféle idegbeteg város ez? Kifejezetten bosszantó, hogy egész SA területén valószínűleg én tartom be leginkább a kreszt... (Ami eléggé szomorú) + mindenki eléggé erős elmebajjal küzd. Tehát, eléggé szürrealisztikus az egész játékvilág. Ezen legalább az újabb részeken javítottak.
Szerk: További megjegyzés a "könnyűséggel" kapcsolatban. A gép elég buta. Az egy dolog, hogy lőnek, de borzasztóan céloznak... Nem vezetnek túl jól, stb...
GTA IV-ben meg V-ben azért ott hagyhattad a fogad egyes küldetések során. Itt az SA-ban nem igazán céloznak jól. Ha lelőnek és meghalsz az nem azért lesz, mert jól céloznak, hanem mert valószínűleg erős a fegyverük és/vagy nincs fedezéked.