Hozzászólás
Szerző: JellemesMartin » 2014. 08. 20. 15:24
Nektek melyek a kedvenc/leggyengébbnek tartott lapjaitok?
Számomra a legkedvencebb a Leprás Gnóm, egyszerűen imádom. 2/1 egy manáért jó, a garantált 2 sebzés a ellenfél hősébe végképp.
A másik a Sunwalker, egyike a 3 (három) Divine shield/Tauntos minionnak. Én már csak Süninek hívom. Sajnos nem lehet egy körben kettőt kirakni, mivel 6 mana. Ha silencet kap, sajnos elszáll minden jósága, ott maradunk egy 4/5 minionnal.
Spellbender: Egy jó kis Mágus-féle idegesítő titoklap. A legjobb módszer arra, hogy megóvjuk az édes kis Molten Giantunkat a csúnya eltüntető lapoktól. Külön élmény paladin buffkártyák ellen kijátszani. Helló, 5/7 Spellbender!
Amiket kevésbé, szeretek abból már nehezebb példákat felhozni. A Naxxramas kiegészítővel érkezett Zombie Chow szerintem nem éri meg az 1 körös manaelőny azért az 5 gyógyításért az ellenfélbe, úgy értem, 2 manáért már vannak 2/3 minionok nekünk segítő speciális képeséggel. Habár a játék elején még nem biztos hogy van már öt sebzés a hősbe. Inkább Aucheani Soulpriest mellé képzelném el, vagy adunk neki szájlencsét!
A másik a Pit Lord, ugyanaz a téma, 4 manáért már van 4/5 Yeti, csak ezúttal az általunk elszenvedett 5 sebzést nem hozza vissza az a +1/+1 a Yetihez képest.
Van még a Gorehowl, aminek megintcsak nem látom értelmét. Ez egy minion-eltávolító FEGYVER akar lenni. Miért is akarunk mi minionokat eltüntetni? Legtöbbször azért, mert túl nagy veszélyt jelent, leginkább a hősünk életerejére nézve, vagyis túl nagy a támadási értéke. Mit is szoktunk csinálni? Egy erős varázslat, és máris eltűnik, vagy bari vagy béka lesz belőle, stb. OK. Kész. Hogy megy ez a Gorehowl esetében? Kirakjuk és ütünk, be is kapjuk azt az orbitális sebzést. Rosszabb esetben alig marad pár hájpénk, szépen el is vesztünk. Persze van, hogy más az ok, vagy akkor az ellenfél kap hetet az arcába, el kell takarítani egy tauntot az útból, de én inkább a Hunter Gladiators longbowját támogatom.