100% feltétele

Mozdíts meg minden követ a játékban

Gyűjtenivalók

Cigaretta kártyák, álomfogók, és megannyi felfedezés vár!

Lovaglás

Vágtass a legjobb lovakkal

Vadászat

Ejtsd el okosan a vadakat

Történet

Az utolsó banditák kora

PC gépigény

Rendszerkövetelmények

Csalások

Határtalan szórakozás

Hírek /

GTA Online: Itt a Capture, illetve az 1.08-as patch újításai

Szerdán (azaz ma) érkezik a GTA Online újabb csapatjátékra épített módja, a Capture, ami a közkedvelt Capture The Flag mód GTA-s feldolgozása. 

A Capture lényege, hogy csalikat, csapdákat, akadályokat állíthatunk, hogy az ellenséges csapat ne jusson hozzá a cuccainkhoz. Összesen húsz ilyen feladat lesz elérhető a frissítésben, ezek kölönbözőek lesznek:

  • Raid esetén el kell jutni az ellenfél területére, ellopni egy csomagot, majd elvinni azt a saját területedre. Érd el a célpontszámot, vagy lopj el több cuccot, mint az ellenfeled megadott idő alatt. Néhány példa: "Beachin" - helyszín Vespucci Beach, "Wargames" - helyszín a Fort Zancudo bázis.
  • Hold típusú pályákon minél több csomagot kell megszerezni, és a bázison tartani. Ezeket a játéktéren elszórva és az ellenfél területén is lehet találni. Az nyer, akinél a legtöbb van, amikor lejár a visszaszámláló. Ilyen lesz a "Block Party" nevű feladat is, melynek helyszíne Chamberlain Hills.
  • A GTA hasonlítani fog az előzőhöz, ám itt autókat kell lopni. Ez valószínűleg az újkori Car Jack City lesz. Néhány példa: "My Maibatsu" - Sanchez motorokat kell leszállítani, "Field of Screams" - traktorokat kell ellopni.
  • Contendben egyetlen csomag lesz a pálya közepén. A csapatoknak meg kell küzdeniük érte, és elvinni azt a saját bázisukra. Ha sikerül megszerezni, a csomag újra spawnol a térkép közepén. Ilyen lesz a "Salty Snatch", ahol Chumash Beach közepére kerül a szajré.

GTA GTA GTA

Az új kiegészítő egy javítócsomaggal együtt lesz elérhető, ami orvosolni fog néhány problémát, és tovább hangolja majd picit a multit.

Update

Az új játékmóddal érkező 1.08-as frissítés által eszközölt változtatások, illetve javítások listája, a hír folytatásában olvasható.

  • A Last Team Standing és a Team Deathmatch során vesztes csapatok kifizetéseinek növelése.
  • A többkörös versenyek RP, illetve pénzjutalmainak növelése.
  • A Parachutingért járó pénzjutalmak mostantól az elért pontszámtól is függenek.
  • A Deathmatchek spawnpontjai javítva lettek, így azok már nem esnek annyira távolra egymástól.
  • Fejlesztett japán, kínai, koreai és orosz nyelvtámogatás a szerkesztőben.
  • A szerelő felhívásával mostantól láthatod, hogy autód a telepre került, vagy teljesen megsemmisült-e.
  • A csapatok kiegyensúlyozása javítva, így az még effektívebben pakolja össze a Crew tagokat, illetve barátokat.
  • Elérhetővé váltak a béta verziós, szemtől szembeni Crew meccsek. Ezeket úgy indíthatod el, ha egy playlistet készítesz, ami nem tartalmaz Vehicle Deathmatcheket, Survivalokat, illetve olyan Jobokat, amik két csapatnál többet vesznek igénybe. Aztán irány a My Playlists, ahol láthatsz egy felhívást, „Head to Head (BETA)” szöveggel. Ez elindítja a lobbit, ahová meghívhatod saját Crew-od, egy barátod csapatát, illetve használhatod a „Skill Matched Crews” lehetőséget.
  • A fejpénzzel sújtott játékosok mostantól nem kapnak megkülönböztető jelzést küldetések során.
  • A versenyeket nem befejező játékosok mostantól annyi pénzt kapnak egy adott verseny végén, ahány ellenőrzőponton áthaladtak.
  • A szólóban versenyző játékosok mostantól kapnak pénzt egy-egy verseny teljesítéséért.
  • A Create Playlist menüben mostantól szétválasztásra kerülnek a Last Team Standing, Capture meccsek, illetve a küldetések.
  • A Race, Parachuting, illetve Last Team Standing meccsek nyerteseinek kifizetései csökkentve lettek, hogy a többi résztvevő nagyobb pénzjutalomban részesülhessen.
  • A maszkok eltávolításra kerülnek olyan versenyek során, ahol szükséges bukósisakot viselni, illetve akkor is, ha a játékos a „Smoking” (cigarettázó) animációt használja.
  • Az összes fegyver tárának feltöltéséért felelős „Purchase All Ammo” opció mostantól az újratöltés teljes összegét vonja le.
  • Javítva a probléma, aminek köszönhetően a játékosok elérhették North Yankton területét. (Vége a mókának...)
  • Javításra került egy igen ritka hiba, amiből adódóan eltűnhetett a karaktered, ha a hálózatról való lecsatlakozáskor próbáltál meg belépni a GTA Online-ba.
  • Számos jármű duplikációs hiba javítva lett.
  • A Szerkesztő „Character Select” lehetőségének használatakor fellépő hibák javítása.
  • Javításra került a hiba, aminek köszönhetően egy Deathmatch pálya tesztelése után eltűnt minden töltényed.
  • A Fastest Lap bónusz (tehát a leggyorsabban megtett körért kapott bónusz) hibái javítva, így az nem használható ki nagyobb összegek kicsalására.
  • A Beach Bum Update során implementált üvegek mostantól az inventoryban is elérhetők.
  • A Tankokban ülő játékosok nagyobb védelmet kapnak azoktól, akik kétségbeesetten próbálkoznak nekik Bad Sport értékelést adni.
  • A Bad Sport időzítők mostantól helyesen mutatják a Bad Sport Lobbyban hátralévő időt.
2013. 12. 18. 14:16
Fenébe ...remélem azért majd készítenek egy North Yankton-os DLC-t.

Kiscserko
Offline
2013. 12. 18. 15:36
"Javítva a probléma, aminek köszönhetően a játékosok elérhették North Yankton területét"
Ezaz! Ennek nagyon örülök! Ez azt jelenti, hogy a nagy single player tervük 2014-re tartalmazza North Yankton hozzáadását a játékhoz!
Aki nem értené= Ha nem terveznék kiadni azt a pályát, akkor semmi értelme nem lenne azért dolgozni, hogy elvegyék a játékosok szórakozását. Ugyanakkor, ha ki akarják adni külön pályaként, akkor nem fogják hagyni, hogy a játékosok ingyen szórakozzanak azon a (félkész) területen, amit nemsokára jópár ezerért fognak nekünk eladni. Nekem ez elég egy hivatalos bejelentésnek, a Rockstargames reakcióját vártam, mióta megjelent a hiba, és reménykedtem, hogy kijavítják.
Emellett remélem, hogy minél előbb kiadják azt a DLC-t, mert a napsütéses Los Santos (előtte az őszi LC, meg SA, VC, még egy LC) után remek változatosság volt egy kicsit a havas pályán hülyülni. Azután, hogy ennyit voltam LS-ben, sokkal jobban élveztem a kis Ludendorff-i funolást haverommal, mint LS-t. Egészen más.

"A Race, Parachuting, illetve Last Team Standing meccsek nyerteseinek kifizetései csökkentve lettek, hogy a többi résztvevő nagyobb pénzjutalomban részesülhessen"
Ennek csak én nem látom az értelmét?

NikitaDragovich
Offline
2013. 12. 18. 19:37
Kiscserko: Remélem, hogy igazad lesz! Hiszen én még nem tudtam megcsinálni a North Yankton-i bugot, pedig igazán kipróbáltam volna.

Szerk: Igen, egyetértek, hogy LS már eléggé unalmas! Őszintén szólva, szerintem LC jobb volt! Nem tudom, hogy miért. Egyszerűen nem azt kaptam az új helyszíntől, amit vártam, mivelhogy azt hittem, hogy nagyobb lesz. Ezért is örülnék neki, hogy az Online-ba egy nagyobb DLC során bekerülne LC városa LS és BC mellé.

Kiscserko
Offline
2013. 12. 18. 19:51
Nem mondom, hogy unalmas, de a téli táj kellemes változás ahhoz képest, hogy még GTA-ban nem volt hó. LosSantost nagyon élvezem, de jó North Yanktonban lenni néha.

totyak
Offline
2013. 12. 18. 20:49
Szerintem inkább Las Venturas, meg San Fierro illene egy-egy nagyobb dlc-be, az ütne.

dani.szentgali
Offline
2013. 12. 18. 21:05
totyak: Egyetértek, bár szerintem ha lesz egy map pack DLC (remélhetőleg singlehöz és multihoz egyaránt), az szinte biztosan Ludendorff lesz. De nagyon reménykedem, hogy előbb-utóbb egy Las Venturas meg San Fierro DLC is napvilágra kerül (remélhetőleg ingyen ).

Kiscserko
Offline
2013. 12. 18. 21:05
Ez is személyenként változik. Szerintem nagyon nem lenne jó egy SF vagy LV. Tuti, hogy nem csinálnák meg olyan nagyban és rendesen, mint LS-t. Szerintem azok majd valamikor megérdemelnének egy külön részt. 99%, hogy nem csinálják meg a többi nagyvárost.
Viszont North Yankton, hiába elég nagy (aki kipróbálta a bugot, az tudja) mégsem akkora, mint egy nagyváros. Mellesleg a hónak jobbnak örülnék, mint már korábban kifejtettem, a változatosság miatt. Mellesleg egy hangulatos kis falu.

NikitaDragovich
Offline
2013. 12. 18. 21:19
totyak: Ja, én is erre gondoltam az utóbbi időben, viszont szerintem már eleve úgy lett volna jó a GTA V, ha SF és LV is benne lett volna, hiszen így sokkal hosszabb lett volna a játék... Ámde leginkább azt hiányolom a GTA V-ben, hogy nincsenek bandaháborúk!

Kiscserko: Nem, North Yankton nem falu, hanem egy állam, akárcsak San Andreas! North Yanktonon belül van egy kisebb falu, amelynek Ludendorff a neve. (Itt volt az Prológus) Mellesleg, North Yanktont North Dakotáról mintázták.
Ennek fényében, biztosan több város, falu, helység stb... létezik North Yanktonban.

bond71
Offline
2013. 12. 18. 23:02
Online- ban nem lesznek Állatok betéve? Meg Triatlonok?

Shotgun
Offline
2013. 12. 18. 23:17
Az egész Los Santos döntés vicces a Rockstar részéről, hiszen Las Vegas a szerencsejátékok fellegvára... Kaszinók minden második sarkon, és a játék állítólag a pénzről szólt, meg a rablásokról... de akkor miért volt értelme egyedül egy várost berakni? Meg tudták volna oldani, biztos vagyok benne.

Kiscserko
Offline
2013. 12. 18. 23:30
Ja, a falut Ludendorffra mondtam. Tudom, mi a különbség Ludendorff és North Yankton között

Nem tudom, miért mondják, hogy mindhárom város jó lett volna, megint egy betondzsungelt akartok? Vagy három falut, mint az SA-ban? Tökéletes így, hogy egy várost és egy nagy vidéket raktak bele, de rendesen kidolgozva. Szarul is nézne ki, a Mount Chilliad másik végén mondjuk lenne mégegy nagyváros. Alapból jó, hogy csak LS és Blaine County van benne. A DLC-ként pedig egyszerűen hülyeség lenne berakni, elpazarolt lehetőség. Ahhoz képest, hogy úgy reklámozták, hogy a mindenható dollárról szól majd a történet, annál sokkal mélyebb a sztori. A pénz az csak egy (viszonylag) mellékszál.

Shotgun
Offline
2013. 12. 19. 05:48
Kiscserko: A mély sztori ponton nagyon nem tudok egyetérteni. Az egyetlen "mély" az egészben talán Michael viszonya a családjával.. a többi komikus és eltúlzott, amit megértek, hisz ez egy GTA. De a sztori iszonyatosan sok üresjárattal bír... Ezért is jó, hogy tervezik kiadni az SP-t bővítő DLC-(ke)t.

Egyébként hidd el nekem, hogy egy összekötőhíddal, vagy valamivel gyönyörűen meg tudták volna oldani a három várost, vagy legalább csak Las Venturas-t.

Az V vidéki területeivel annyi bajom van, hogy sosem sikerült olyan egyedül éreznem magam, mint San Andreas erdőiben. Így elmaradt a creepy hatás.

Kiscserko
Offline
2013. 12. 19. 16:15
Meg tudták volna oldani, ha 2014 szeptemberére, Ps4-re és Xbox one-ra jött volna a GTA V.

bond71
Offline
2013. 12. 19. 16:26
Bár PS4- re jött volna...!

Davekoma
Offline
2013. 12. 19. 16:38
bond71: Mert?

bond71
Offline
2013. 12. 19. 18:30
Élvezném a Full HD 60fps még gyönyörűbb részleteket meg a látótávolság tökéletes lenne és az élsimítás! Egyszóval a grafika miatt de a DS4 miatt is alig várom hogy ezt vagy egy következő GTA- t kiadjanak PS4- re!

Niko Bellic1300
Offline
2013. 12. 19. 19:02
Én már Vice City-t vagy egy Chicago vagy egy Austin mintájú GTA-t várnék de nem DLC-ént mert az vagy LS vagy NY lenne

Shotgun
Offline
2013. 12. 19. 19:15
Kiscserko: Hidd el nekem, hogy megoldható lenne ezen a generáción is.

dani.szentgali
Offline
2013. 12. 19. 19:22
Shotgun: Teljes mértékben egyetértek! Nem olyan gyengék a mostani konzolok sem, ezt pont a R* mutatta meg a GTAV-tel. Sokkal inkább a mindenható dollár hajszolása áll annak a hátterében, hogy nem csináltak/csinálnak nekünk LV-t meg SF-et.

Egyébként Ludendorffnak én is nagyon örülnék, csak kérdés, hogy mennyiért adják majd itthon a Ludendorff mappot tartalmazó DLC-t.

Shotgun
Offline
2013. 12. 19. 19:26
Mondjuk az valamire utal, hogy a zenék minőségén rontottak a IV óta. Bitrátára gondolok, meg hasonlókra. Ettől eltekintve szerintem még így is megoldható lenne.

Lundendorff DLC.. vágyálma sok embernek. Remélhetőleg hallgatnak a rajongókra a fejlesztők.

Kiscserko
Offline
2013. 12. 19. 20:29
Lehet, hogy meg tudnák oldani mindhárom várost ezen a generáción, de mire azzal elkészültek volna, addigra már rég az "új" generáció lenne, ezért sem a "jelenlegi" generációra jött volna, ha benne lett volna mindhárom.
Nem tudom, miért lenne a GTAV-nek rosszabb a zenék minősége.

Shotgun
Offline
2013. 12. 19. 20:38
Kiscserko: Technikai kérdés. Külföldi modder ismerősöm eléggé jártas az ilyesmiben, és megjelenéskor pont azt tárgyaltuk, hogy a számok jóval alacsonyabb minőségűek, és csendesebbek alapjáraton, mint amelyek a IV-ben voltak. Feltételezhetően helymegtakarítás végett.

bond71
Offline
2013. 12. 19. 21:00
Shotgun: Boxon? Xbox miatt lehet ott kevesebb a hely xD azért lett ez 17,2gb... pont 2 dupla lemezre rá férjen a Boxon. Ps-en lett volna bőven 50gb hely!

Kiscserko
Offline
2013. 12. 19. 23:38
Shotgun: Ezzel nem tudok vitába szállni, ha minden igaz, félreértettem a mondatodat. Én úgy értettem, hogy a zenék minősége, hogy mondjuk mennyire jók benne a zenék, vagy milyen közismert számok vannak benne. Most, hogy újra átolvastam, volt értelme annak, amit mondasz. Azt hittem, a Bitráta valami zenekar lehet, nem is értettem, miről beszélsz, átolvasva már tudom, mi az a bitráta. Szörnyű tévedés volt, bocs, ráfogom a fáradtságra

bond71
Offline
2013. 12. 20. 10:20
Kiscserko: Ez igaz! NEkem is első naptól ez a véleményem! Nagyon sok szám van benne de kevebb jó,, a régi részekből mért nem viszik továb??? Többi résznek nagyon jó zenéi voltak hát azokat mért nem lehet megtartani és azt bővíteni max..

Kiscserko
Offline
2013. 12. 20. 19:49
bond71: Egy szóval sem mondtam ilyet. Eredetileg pont azért akadtam ki, mert azt hittem, hogy azt mondja, hogy rosszabbak a zenék.

zombieland
Offline
2013. 12. 21. 00:24
Sziasztok valami nagyon furcsa dolog történt nem birok felmenni gta onlinera mindig azt irja h timed out vagy csak simán befagy töltésnél csináltam új karakter azzal is ezt csinálja valami ötlet? :/
Hozzászólok
RDO Szerepek (Frontier Pursuits) Ismertető Helyszínek A főhős Történet 100% feltétele A tábor Gyűjtenivalók Lovaglás Vadászat és horgászat Csalások PC Gépigény A játék kiadásai Összes kép megtekintése
Összes videó megtekintése Ismertető Fegyverek 100% feltétele Kihívások Öltözékek Minijátékok Csalások Ismertető PS4 trófeák Csalások