100% feltétele

Mozdíts meg minden követ a játékban

Gyűjtenivalók

Cigaretta kártyák, álomfogók, és megannyi felfedezés vár!

Lovaglás

Vágtass a legjobb lovakkal

Vadászat

Ejtsd el okosan a vadakat

Történet

Az utolsó banditák kora

PC gépigény

Rendszerkövetelmények

Csalások

Határtalan szórakozás

Hírek /

Red Dead Redemption 2: Az ördög a részletekben rejlik

Ma jócskán el vagyunk kényeztetve Red Dead Redemption 2 hírekkel, hirtelen azt sem tudjuk, melyikhez nyúljunk előbb. A VG247 szerkesztői több Rockstar Games dolgozóval is beszélgettek, melyből publikáltak egy cikket, ami összefoglalja mindazt, amiben a játék technológiát tekintve fog újat letenni az asztalra.

A legfontosabb részletek:

  • A fejlesztők ismét kiemelték, hogy a GTA V még a PlayStation 3 és Xbox 360 éra technológiájára épült, ebből kifolyólag hiába jött ki a játékból egy feljavított változat, csak néhány dolgon tudtak növelni, a kezük továbbra is meg volt kötve. Ebből fakadnak majd a lényegi különbségek a játékélményben, hiszen a Red Dead Redemption 2 írig vérig PlaySation 4 és Xbox One konzolokra készült, és hatékonyan kihasználja a gépek erejét.
  • A legfontosabb "fűszerek" közé ezúttal a fejlett mesterséges intelligencia (AI), hihető fizika és a reaktív párbeszéd lehetőségek kerültek.
  • Grafikailag már sikerült gyönyörűt, látványosat alkotni, így az RDR2-nél új területeken kereste a kihívást a Rockstar. A legnagyobb fejlődés a mesterséges intelligenciában lesz tapasztalható, melyet teljesen az alapoktól újradolgoztak. A textúrák részletessége és a látóhatár már korábban is kielégítő volt, így grafikailag még jobban a fényekre és atmoszferikus effektekre fókuszáltak.
  • Tényleg bárkivel interakcióba léphetünk, és annyi különálló tényező tudja befolyásolni a párbeszéd kimenetelét – beleértve Arthur öltözékét, a látható vérfoltokat, koszt, helyszínt, hogy mit csinál az adott NPC, a honor (tisztelet) szintjét, vagy hogy mennyi alkoholt ivott Arthur –, hogy a készítőket is folyamatosan meglepetést okozott egy-egy incidens kimenetele a fejlesztés során, mindig új és új párbeszédeket hallottak.
  • A GTA V-höz képest nagyon nagy különbség, hogy a fejlesztők mire használják az erőforrást. Míg a GTA egy rohanó világ, ahol nagy sebességgel száguldozunk, és a városokat meg kell tölteni járókelőkkel, addig a Red Dead Redemption 2 lassabb, egyfelől kisebb a népsűrűség, ezért nem mindegy, mit csinálnak az NPC-k. Valamennyi járókelőnek, városlakónak értelmes cselekvést kellett adniuk, amitől hihetőek lesznek. Emellett ez egy olyan játék, ahol gyakrabban állunk meg rácsodálkozni a tájra, ezért a textúrák is kidolgozottak, és a helyszínesek is színesebbek, részletesebbek.
  • Az interakciók rendkívüli sokszínűsége nemcsak a polgárokkal való társalgásokban mutatkozik meg, de ebbe bele tartozik az is, hogy a 200 állatfajnak nemcsak hogy megvan a maga szokása, de minden más élőlényre reagálni tudnak, vagy egy adott szituáció változására is. Például ha egy farkas falka már erőhátrányba kerül egy medvével szemben, inkább menekülőre fogja a maradék. "Természetesen" a halak esetében is érvényes ez a kidolgozottság.
  • A lovunkkal dettó ez a helyzet. Nemcsak abban van különbség, hogy az egyes fajták milyen eltérő animációkkal mozognak, milyen egyedi tulajdonságokkal rendelkeznek, de mindebben az is változást hoz, ha szorosabbra fűzzük a köteléket a paripánkkal, például más animációval tudunk fel-le pattanni a lóra, más animáció kíséri a lövést, ösztönzést, stb. A fejlesztők egy csoportja többször maga is kiment lovagolni, hogy tapasztalatot gyűjtsenek, és minél élethűbbre programozzák a lovaglást. Olyan érzésünk lesz, hogy megadjuk ugyan az ukázt, hogy mit tegyen a ló, de azt már ő maga dönti el, hogyan hajtja végre a lépést.
  • A lovunk valódi lélegző lénynek számít, meg is halhat!
  • A GTA IV óta alkalmazott Euphoria motort mind az emberek, mind az állatok mozgásának kiszámítására hasznosítják a Red Dead Redemption 2-ben.
  • Ha eltalálják a lovunkat, annak számos kimenetele lehet. Egyfelől leeshetünk a lóról, de az is lehet, hogy beakadunk a kengyelbe, vagy beszorulunk az elpusztult, legyengült állat teste alá, ahonnan ki kell küzdenünk magunkat. Ez csak egyetlen példa azon mozdulatokra, amivel arról gondoskodtak a fejlesztők, hogy fizikailag is az RDR2 világában érezzük magunkat, és ami bizonyítja, hogy következményei van annak, ha nem fordítunk elég figyelmet az állatunkra.
  • A jelengenerációs konzolok hardverét arra is ki tudták végre használni, hogy sokkal realisztikusabb legyen a víz folyása, így például az is látszik, ahogy megzavarodik egy-egy állat, ember teste, vagy egy tárgy körül.
  • A hajózás is realisztikus, akár csónakban, akár kenuban ülünk. Érezhető, hogy az evező mozdulatával jutunk előrébb.
  • Az erdőben haladva konkrétan elmozdítjuk a fák és bokrok ágait.
  • A meredek hegyoldalakon haladva néha meg-megcsúszik Arthur és a ló is.
  • Látni, hogy a lovak nagyobb erőt fejtenek ki egy kocsi húzásakor, még többet, ha lejtőn vagy kedvezőtlenebb területen húzzák azt.
  • A hintóknak, lovaskocsiknak saját súlyuk, fizikájuk van – darabokra törhetnek, kerekeik elhajolhatnak.
  • A környezetben okozott károk néha port, füstöt vonnak maguk után, melyet a karakterek megpróbálnak elhessegetni maguk körül.
  • A fejlett közelharcot apróságok is kiegészítik, például ha egy szalonban bajba keveredünk, az ellenfelek megpróbálják elállni a kijáratokat, nehogy elmeneküljünk. Ha sikerül is eliszkolnunk, megpróbálják követni a nyomainkat.
  • Az ellenfelek animációi is színesek lesznek, mint korábban, beleértve a fedezékbe húzódást, újratöltést is. Sokkal realisztikusabban reflektálnak a környezetre, amiben vannak, nem csak úgy rohannak "üres fejjel" a játékos felé.
  • A VG247 szerkesztői nem tudnak mondani még egy olyan játékot, ami ilyen mértékben próbálná előbbre vinni a nyílt világú kategóriát a fizikát és mesterséges intelligenciát tekintve.


Offline
2018. 10. 23. 22:34
Gyerekek.. Nem nagyon lesz itt alvás! Max ha kidőlök. Asszony már tudja, hogy pénteken este ha hazaérek a játékkal alsó hangon szombat reggelig tolom. Körül kell nézni, na! XD


Offline
2019. 02. 13. 06:35
Hi there, You have done a great job. I’ll certainly digg it and personally recommend to my friends. https://games.lol/scary/
Hozzászólok
RDO Szerepek (Frontier Pursuits) Ismertető Helyszínek A főhős Történet 100% feltétele A tábor Gyűjtenivalók Lovaglás Vadászat és horgászat Csalások PC Gépigény A játék kiadásai Összes kép megtekintése
Összes videó megtekintése Ismertető Fegyverek 100% feltétele Kihívások Öltözékek Minijátékok Csalások Ismertető PS4 trófeák Csalások