Visali írta:Thelostduck írta:Nekem az nem tetszett, hogy a fő küldetések nem aknázzák ki teljes mértékben a játékban lévő lehetőségeket. Mindenből van egy kicsi, de nekem kevés volt. Talán több küldetéssel orvosolni lehetett volna. 69 picit kevés. Egyébként, ez nem súlyos hiba. A játék zseniális.
Épp ezért változatos, nincs benne sok ugyanolyan küldi.
Osztom
Visali véleményét! A játék a 69 főküldetés első hallatára valóban kicsit rövidnek tűnik (és tényleg nem olyan hosszú), DE itt szinte nincs két ugyanolyan típusú főküldetés. A GTAIV sztorijában egy dolgot utáltam, ez pedig az volt, hogy nem volt túl változatos. Néhány kivétellel a főküldetések túlnyomó részében kb. ez volt: miután beléptél a sárga nyíllal jelzett főküldetésbe, felhívott egy munkaadó, majd a dialógus után el kellett menni A-ból B-be, amelyből a B a legtöbb esetben vagy egy lepukkant raktár, vagy egy lepukkant kecó volt. Miután eljutottál B-be, szét kellett lőni néhány embör fejét, majd ellógni a zsaruk elől és felhívni a munkaadót, hogy sikerült a küldetés. És a GTAIV-ben ez ment nagyon sokszor egymás után. Néhányszor csak annyi tartotta bennem a lelket és a kedvet a küldetések folytatásához, hogy kíváncsi voltam a zseniális sztorira, amelyre pár kivétellel egy kissé unalmas főküldetés-sorozatot pakoltak. Na de mindegy, ez a GTAIV volt. AZ V viszont lehet, hogy nem olyan hosszú, de az biztos, hogy jóval változatosabb. Ezt elsősorban a három karakternek meg a változatos területnek köszönhette. Egyszerűen príma volt még úgy is, hogy majdnem harminc (na jó, ennyivel azért nem) küldetéssel rövidebb volt a sztorija, mint a GTAIV-é.