Ha már Visaliék OFF-oltak a FarCry-jal, akkor egy pár gondolat erejéig én is megengedem magamnak eme luxust.

Én eddig csak a 3-mal játszottam X360-on. Szépen ki van dolgozva, a dzsungel és az állatok valóban jól le vannak modellezve és maguk az ötletek is jók, de a játék valami K*RVA NEHÉZ! Amivel nem is lenne akkora baj, mert kell a kihívás, de azért szerintem az sok mindent elárul, hogy én a legkönnyebb fokozaton is szenvedtem a végigjátszással, pedig nem ez volt az első FPS, amivel játszottam, hanem a sokadik. Az ellenfél mesterséges intelligenciája olyan szinten kifinomult, hogy az már túlzás. Elbújok a bozótosban, 5 km-re áll tőlem az őr, de kiszúr! Tényleg leginkább egy kínszenvedésnek tudnám leírni a játék legkönnyebb fokozaton történő végigjátszását. Amikor letettem a kontrollert a végén, megfordult a fejemben, hogy vajon milyen lehet a legnehezebb mód?! Amúgy a legnagyobb bajom az volt a FarCry 3-mal, hogy teljesen elveszi és elnyomja az Open World műfaj legnagyobb előnyét: a szabadságot. Jó, értem én, hogy ez egy túlélőjáték, aminek ez a lényege, de rohadtul idegesít, hogy a sztori végigjátszása után is csak úgy roskadozik a map az ellenfelektől, akik- révén, hogy szinte bárhonnan kiszúrnak, kilométerekről hajszál pontosan bemérnek és eltalálnak, valamint azonnal rád támadnak- teljesen elbasszák a játékot egy rövid idő után. Szerintem a sztori után bőven elég lett volna, ha csak a még nem elfoglalt bázisokon és környékükön lennének kalózok, majd ha elfoglaljuk az összes bázist, teljesen eltűnnek a szigetről, hogy legalább lélegezhessünk kettőt és utána már csak a vadak tudnának kinyírni. Persze nyilván vannak olyanok, akik kifejezetten azt szeretik, ha folyton vadásznak rá, általában nekem sem lenne bajom ezzel, csak ne egy Open World-be lenne ez így megvalósítva.