Re: [Új] Általános társalgó
Elküldve: 2017. 01. 18. 20:27
A 3D-s GTA-kban voltak az igazik. Sokkal jobb volt a felhozatal.
A számból vetted ki a szót, teljesen egyetértek. A 3-ban, VC-ben, San Andreas-ban meg a Stories részekben voltak a legjobbak a cheatek. A IV-ben többnyire inkább hasznos kódok voltak, mintsem szórakoztató vagy látványos kódok, az V-ben meg benne volt a potenciál, hogy ismét sok jó és látványos csalás kerül a játékba, de a végén ebből sem lett semmi, mert egy-két jópofa kód után megállt a tudomány. Amúgy a kódok mennyisége is kiábrándító. Emlékszem a régi részekben elég sok volt, főleg a San Andreas-ban, a IV-re megcsappant a mennyiség, az V-be meg valamennyivel több került, de még így is kevesebb kód van benne, mint amennyi anno a SA-ban volt. A kódok minőségét meg szórakoztatóságát inkább már ne is vessük össze.Rockstar69 írta:A 3D-s GTA-kban voltak az igazik. Sokkal jobb volt a felhozatal.
Hát nem tudom. Nekem személy szerint nagyon tetszettek a barátkozások a GTA IV-ben és az V-ben is. Na jó, az V-ben nem annyira, mert ott elrontották az egészet. Nagyon zavart, hogy például kevés barátunk lehetett a GTA V-ben, és a rendszer nem jelezte, hogy az adott barát mennyi %-ban kedvel téged. Tudom, hogy a rajongók akarták azt, hogy a GTA V-ben ne legyen nagy szerepe a barátkozásoknak, de szerintem ez rossz döntés volt a Rockstartól! Nem kellett volna a rajongókra hallgatniuk. Mondjuk, annyiban jó a GTA V-ben a barátkozás, hogy nem zaklatnak egyfolytában a barátok, hanem neked kell felhívni őket, de a %-os rendszert akkor sem kellett volna kivenniük!Luszie írta:GTA IV-ben is nagyon uncsi volt minden spannal bizonyos kapcsolatot kiépíteni.
Amott off lenne, úgyhogy itt válaszolok:dani.szentgali írta: Szerintem egész jól oldották meg az V-ben, annak ellenére, hogy egyáltalán nem adott olyan pluszt a játékhoz, amitől igazán komoly és létfontosságú innovációnak lehetett volna nevezni. Nekem inkább az a kívánságom, hogy a nagy területet jobban használják ki, mint az V-ben. Szerintem amúgy a sztori nem a 3 karakter miatt lett egy összefolyt keverék. Én még mindig amondó vagyok, hogy az Online vitte el a GTAV sztoriját. Simán lehetett volna egy GTAIV szintű sztorit is összehozni jóval több főküldetéssel ezzel a három karakteres megvalósítással, ha nem a b*zi multiplayeres faszságon járt volna az eszük már a legelejétől fogva.
Lehet, hogy igazad van. Bár ahhoz képest, hogy amennyit ígértek, messze alulmúlta elvárásaimat.. De egyébként egyetértek, korántsem rossz játék. Csak nekem nem a favorit.A mocsok oltalmazója írta:Szerintem picit túloztok a GTA 5 minőségével kapcsolatban. Nem olyan rossz az.
Ebben is tulajdonképpen igazad van...de ha át kell gondolnom, és magamban rangsorolnom kell a GTA-kat, akkor utólag a story is nagy szerepet játszik. A játék élvezhetőségében nincs sok szerepe. Azonban az V-ben annyi minden rontja a játékélményt, hogy akkor már a story-t is érdemes belesorolni.A mocsok oltalmazója írta:A gta-t soha senki sem a sztoriért játszotta.
Ha egy lebilincselő, érdekes sztorit szeretnétek, akkor játszatok a Last of Us- al, vagy Quantic Dream játékokkal.
Én 4 fanatikus vagyok, szóval ehhez a részhez csak annyit tudok hozzáfűzni, hogy a küldetések valóban egysíkúak, és hogy mindenkinek más tetszik. Az SA-t ne is mondd. Most tolom 100%-ra, és igazából máig nem értek egyes dialógusokat...A mocsok oltalmazója írta:Ott volt a 4, amibe raktak egy közepesen jó sztorit, és meg is ölte a játékot a sok siránkozás, és az egyhangú, unalmas küldetések. Ellenben a San Andreas történetének, és a forgatókönyv írásának a minősége valahol a béka feneke alatt helyezkedik el, és mégis mindenki imádta, mert a játék maga fun volt.
A gta mindig is az elmebeteg küldetésekről szól, amit egyszerűen szórakoztató játszani. A gta 4- ben nem igazán voltak ilyenek.
Tulajdonképpen ez is jogos. Nem kell senki fejét felrobbantani egy meghackelt telefonon keresztül, és nem is kell bebetonozni egy random ártatlan embert egy építkezésen.. (vagy mondhatnám akár a rendőrhullák elégetését is.A mocsok oltalmazója írta:A gta mindig is az elmebeteg küldetésekről szól, amit egyszerűen szórakoztató játszani. A gta 4- ben nem igazán voltak ilyenek.