Oldal: 4 / 5
Re: Game Informer előzetes
Elküldve: 2012. 11. 09. 15:48
Szerző: Kiscserko
Hova tűnt az a rengeteg kép, ami a cikk alatt volt?
Szerk.: Bocs, nem néztem, hogy a fordításba beleépítettétek
Bocsánat
Re: Game Informer előzetes
Elküldve: 2012. 11. 09. 15:50
Szerző: Rockstar69
Elsőnek furcsáltam ezt a 3 karakteres dolgot, de most már nagyon tetszik. Szerintem nagyon érdekes lesz így a játékmenet és rengeteg plusz játékórát nyújt.
Egyébként szégyen ez a PGO.
http://www.pcguru.hu/pcguru/hirek/ime_a ... auto_v_rol Még az új képeket se rakták ki. Ami meg a hír alatt megy...amióta Chocho írta azt a szar cikket Visali meg válaszolt rá divat lett ott utálni a GTAPlace-t. Úgy követik Chocho vezérüket, mint ha maga a megváltó lenne. Az meg, hogy egyeseknek baj a nagy játék terület...áááá...
Ilyet is csak valami tróger írhat, aki néha játszik a GTA-val akkor is csak azért, hogy lövöldözzön értelmetlenül. Egy igazi GTA rajongó szerintem örül a nagy játék térnek, mert ahogy insanity06 is írta, még évek múlva is tud újat mutatni. Nagyobb játéktér=több játék idő!
Re: Game Informer előzetes
Elküldve: 2012. 11. 09. 15:50
Szerző: fezlergabor
Shotgun írta:
Amit nagyon észre lehetett venni a GTA IV-nél, az Niko karakterének egyenes gyűlölete, némely rajongótól. Egyszerűen nem szerették őt a San Andreas, a GTA III, a Vice City Stories, és a Liberty City Stories rosszfiúi után. Ami azért érdekes, mert Vic Vance hasonló kaliberű karakter volt. De nem is ez a lényeg, hanem az, hogy több rétegnek akarnak kedvezni az újítással.
Pedig milyen jó is volt egy értelmes karakter holni néger után
Re: Game Informer előzetes
Elküldve: 2012. 11. 09. 15:58
Szerző: Estilo
Egyetértek veled
Re: Game Informer előzetes
Elküldve: 2012. 11. 09. 17:46
Szerző: Ragnar
Nem minden kép lett egyébként belerakva az összefoglalóba
Hamarosan majd bővítjük, meg a galériát is.
Re: Game Informer előzetes
Elküldve: 2012. 11. 09. 18:37
Szerző: Luszie
Köszi szépen a cikket még egyszer!
Főleg ezt az összefoglalót. Bár a többi cikket is elolvastam, de nagyon jó ötlet volt egy olyat is írni. Hogy aki nem szeret olvasni vagy nincs annyi ideje/energiája az is tudjon értesülni a legfontosabb hírekről. Szép munka!
Sajnálom, hogy nem lesz se fodrász, se tetkószalon, de remélem akkor legalább annyi ruha lesz mint SA-ban.
Re: Game Informer előzetes
Elküldve: 2012. 11. 09. 18:47
Szerző: Kiscserko
Más is észrevette azt a furcsa tetkót Trevor bal karján, amit félig eltakar a póló?
Azon a screenshoton, mikor hárman dumálnak a heli előtt.
Re: Game Informer előzetes
Elküldve: 2012. 11. 09. 18:51
Szerző: Luszie
Most hogy mondtad mostmár én is megnéztem. Fogalmam sincs mi lehet. Viszont a másik tetkója nagyon tetszik, szerintem nagyon ötletes és illik is hozzá.. a "cut here" ...
Ilyet biztos nem lehetett volna még szalonba se rakni rá.
Re: Game Informer előzetes
Elküldve: 2012. 11. 09. 18:55
Szerző: totyak
Shotgun írta:Egyébként titeket miért zavar a karakterválasztás?
Az igazi GTA Fanok tudják, hogy már a Grand Theft Auto első része így kezdődött, arról nem beszélve, hogy Claude sem lett volna eredetileg a GTA III főszereplője, hanem ott is választhattunk volna.
Azért maradt hang nélkül.
A fájlok, és az exe fájl tartalma igazolja ezt.
Egyszerűen el kell fogadni, hogy szeretnének sok embernek kedvezni egyszerre. Nem teszik kötelezővé a karakterek közötti váltást egyébként, hanem arról van szó, hogy játékmeneti elemként kihasználható stratégiai lehetőségként. Egyszerűen csak annyi a különbség, hogy könnyebb, vagy nehezebb lesz-e egy-egy küldetés.
Amit nagyon észre lehetett venni a GTA IV-nél, az Niko karakterének egyenes gyűlölete, némely rajongótól. Egyszerűen nem szerették őt a San Andreas, a GTA III, a Vice City Stories, és a Liberty City Stories rosszfiúi után. Ami azért érdekes, mert Vic Vance hasonló kaliberű karakter volt. De nem is ez a lényeg, hanem az, hogy több rétegnek akarnak kedvezni az újítással.
"De a mindennapi rutin kényelmesebbé teszi a hétköznapokat."
Ja, az igazi GTA fanok tudják, hogy a GTA 1 is így kezdődött, de az igazi GTA fanok azt is tudják, hogy ott azzal mentél végig, akit az elején kiválasztottál. Nem volt ilyen, hogy váltogattál a karakterek között. És ezt nehéz megemészteni szerintem sokunknak.
Amennyire én megértettem a cikkből, valóban nem kötelező a váltás, de lesz küldetés, ahol magától váltani fog. Szerintem ott már megtörik egy kissé a játékmenet. Mert ha tényleg az lenne, hogy az elején kiválasztok valakit és azzal végigmehetek váltás nélkül, akkor ok, nem szólnék semmit.
Legtöbbünknek (legalább is nekem biztosan) nem a 3 karakterrel van gondunk, hanem ezzel az "akkor váltok, amikor akarok" hozzáállással. Már leírtam egyszer, de nekem pl. úgy feküdne ez a téma, ha tényleg csak néha váltana a gép automatikusan, így mindegyik karakter kiismerhető lenne, mert kb. mindegyikre 1/3 játékidő jutna.
Így végtelen újrajátszási lehetőség van, ha minden szemszögből látni akarsz mindent, már pedig én nem szoktam 10x végigtolni egy játékot. Lehet, hogy bennem van a hiba. Marad az a megoldás, hogy egy szereplővel tolom, aztán ahol kell, vált magától, majd utána a másik kettővel is végigtolom, így talán nem maradok le semmiről
Re: Game Informer előzetes
Elküldve: 2012. 11. 09. 19:51
Szerző: Gaby86
Egyet értek! Az meg ,hogy több réteget akarnak megcélozni az lehet, de szerintem hülyeség. Aki nem GTA-zik és hall erről a 3 karakteres váltogatós baromságró, nem hiszem, hogy kapni fog a játékra. Ha a Rockstar kirakott volna egy szavazást miszerint szeretnénk e több karakter irányítását, szerintem 90% azt szavazta volna, hogy nem.
Meg ami felidegesített az a zenei aláfestés küldetések alatt.
Nem tudom miért hajlik a Rockstar a filmes élmény felé ennyire. A Max Payne 3 elkezdte. De abban a változások még tetszettek is.
De GTA-ban ezek tényleg rosszul sülhetnek el. Nem olvasom most a külföldi oldalakat, hogy hogy állnak hozzá a játékosok, de úgy mint a Max Payne 3-hoz akkor még baj is lehet.
Nehogy ez a minden áron újítás NFS széria sorsára juttassa a játékot.
Nem azt mondom, hogy ne legyenek új dolgok és mindig ugyan azt kapjuk mint a COD-okban.( Mondjuk 5 évente attól se csömölnék meg.) Csak ilyen gyökeres változtatás ne legyen. Nekem pont elég volt amit eddig újított a R*.
Re: Game Informer előzetes
Elküldve: 2012. 11. 09. 19:57
Szerző: Luszie
Igen szerintem is, mert pl. egy FIFA játék az tényleg monoton.. de egy GTA nem lett volna az 1 főhőssel sem.
Fú, tényleg ne is mondd. Remélem nem fognak idegesítő zenéket alárakni, vagy legalább akkor le lehessen venni. Vannak játékok, ahol nem szeretem őket, mert mondjuk akkor mikor éppen jön egy lövöldözős jelenet akkor éppen olyan aggasztó, frusztráló lesz a zene amitől csak megborzongok.
Borzasztó. Hogy ezt is minek kellett? Hát a fene se tudja! Én szerettem csak a saját szuszogásom, ill. a körülöttem repkedő/nem repkedő legyek zümmögését hallgatni, vagy akármilyen természeti jelenségét. Most minek alá zene? Ez nem realisztikus. Már pedig azt mondták hogy még jobban az lesz. Oké hogy egy játék, de az hogy néz már ki, hogy mikor pl kocsikázol akkor nincs semmilyen zene de ha már van valami küldetés akkor kapsz. Hülyeség. Vannak dogok amiket még valósághűbbé tesznek majd, erre vannak hülyeséget, amikkel így "elcsorbítják" a dicsérnivaló dolgokat.
Jó persze nem is azt mondom, hogy legyen a játék olyan realisztikus mint a való élet, mert akkor lehetne kidobni a kukába, nem is kell erről szólnia, mert az élet sokkal nehezebb mint egy játék, csak azt, hogy a küldetések alá nem kell zene, azt nem kellett volna megváltoztatni. Amilyen játék csak arról szól, hogy menni kell és lőni, meg ugrándozni, oda jó a zene, de itt akármi mást is lehet még csinálni. Ez olyan mintha beülsz egy kocsiba és csak akkor tudod mondjuk hallgatni a "Radio Los Santos"-t hogyha járműben ülsz. Itt is csak akkor megy majd zene... Hát érdekes.
Re: Game Informer előzetes
Elküldve: 2012. 11. 10. 15:03
Szerző: Shotgun
Én nem igazán olvastam az előzetesben olyat, hogy a játék AUTOMATIKUSAN váltana a karakterek között.
Sőt, le is írják, hogy akár egy karakterrel is játszhatunk, ugyanis az az egy karakter értesülni fog a többi főszereplő által véghez vitt dolgokról, az őket körülövező változásokról.
A zenei aláfestés pedig miért rossz? Nem állítottak olyat, hogy a rádiókat kiveszik a játékból, ergo vezetés közben is ugyanúgy lesz zene...
Tegyük fel, hogy van egy küldetésed, ahol egy rakás ellenséget kell lemészárolnod, és hogy pörgősebbé, izgalmasabbá tegyék a játékot, egy a helyzethez illő zene fog felcsendülni, amitől kicsit pumpálódik az adrenalin szinted, és még jobban bele tudod élni magad az akcióba. A realizmus felé való hajlás ne legyen már indok gyerekek! Mikor volt például a GTA III, a Vice City, vagy a San Andreas, ahol végigirtottál egy egész katonai bázist, egy jetpackel a hátadon, realisztikus? Veletek sosem fordult elő, hogy a való életben, egy helyzethez illő szám jutott eszetekbe, és az jó érzést, vagy szorongást keltett bennetek? Most őszintén...
Azért akarnak különböző rétegeket megcélozni a több főszereplővel, mert szerény véleményem szerint, azért nem mindenki kedveli mondjuk a bandázós karaktereket, a pszichopatákat, vagy a vérbeli maffiózókat, így a három lehetőség pont kielégítené csomó játékos igényeit.
KÖNYÖRGÖM. A játék már most nagyobb, mint az RDR, a San Andreas, és a GTA IV együttvéve, és még egyesek így sem elégednek meg vele? Ráadásul még csak egy kevés információval szolgáló előzetest láttunk... a második trailer, valamint a további információ zuhatag még nem is érkezett meg.
Tisztelem mások véleményét, de amíg valaki nem tudja rendesen alátámasztani, teljesen nonszensz, hogy miért vélik egyesek ezeket a változtatásokat hátrányosnak, főleg úgy, hogy még nem játszottunk a játékkal, így személyes tapasztalatunk nuku.
Re: Game Informer előzetes
Elküldve: 2012. 11. 10. 15:11
Szerző: brenor
Teljesen igazad van Shotgun, az a baj, hogy sok ember sose örül az újításoknak, ha pedig nincs benne újítás meg az a baj. Én is tartottam először a 3 főszereplős dologtól, de hogy megtudtam, hogy nem vált automatikusan a karakterek között nagyon örültem a hírnek, és ez még megnöveli az újrajátszási faktort. Az, hogy zene is fog menni a lövöldözéseknél engem egyáltalán nem zavar és lehet a R* valami nagyon jó zenét fog alá kreálni, mert az eddigi gta theme-k is szuperek voltak, és szerintem a zenei aláfestés biztos dobni fog rajta valamennyit.
Meg ha valaki azt mondja a gta 5 méretére, hogy kicsi hát az no komment.
Re: Game Informer előzetes
Elküldve: 2012. 11. 10. 15:16
Szerző: Luszie
Igen én is olvastam olyat, hogy egész végig lehetünk eggyel, de mintha olyat is olvastam volna, hogy vannak olyan pontok amikor a játék maga váltja át, nem?
Én csak a zenei aláfestésnek nem örülök. Szerintem nem kell bele. A rádiókról nem beszéltem csak ahhoz hasonlítottam.
Én meg vagyok elégedve. Ettől a hírtől mondjuk nem csapott fú de szét az öröm, de biztos nagyon jó játék lesz. Egyébként én is ezt mondogatom Cseszneki-nek, hogy ne úgy ócsárolja a játékot, hogy tudunk róla néhány dolgot, hanem mikor már játszott vele. Én is arra próbáltam rávilágítani, hogy ez a zene a küldik alatt nem hangzik jól.
Remélem a játékhoz "illő" zene/zenék lesz(nek).
Am brenor ki mondta, hogy kicsi?
Re: Game Informer előzetes
Elküldve: 2012. 11. 10. 15:22
Szerző: Shotgun
Luszie, én értem, hogy nem beszéltél a rádiókról, csak egy részen megemlítetted, hogy az autókban nem lesz zene. Akkor valószínűleg félreértettelek.
A területre is sok a panasz, mert nem tudnak már mibe belekötni. A magyar játékmagazinok szerkesztői pedig egy az egyben részesei annak a rinyakulturának, amit nagyon sok helyen tapasztalni lehet. Egyszerűen meggyőzhetetlenek, ha nem egy FPS-ről, vagy stratégiai játékról van szó.
A GTA egy nyílt világú TPS, és nem igazán lehet összehasonlítani mással. Persze vannak egyéb játékok is ebben a témában, de azért gondoljunk már bele, hogy pl.: a Saint's Row harmadik része mennyi csalódást okozott.
Még én is örültem a trailerekben bemutatott dolgoknak, erre a végeredmény egy bughalmaz lett. Ráadásul a PC verzió eszméletlenül szánalmasan lett optimalizálva. A GTA IV után, meg merem kockáztatni, hogy a legrosszabb port.