Igen, ezt én is nagyon valószínűnek tartom. Az RDRedemptionben is volt olyan, hogy egy adott város lakói köszöntek a főhősnek vagy pókerezés közben ráköszönt egy ember az utcáról. Szerintem igazából így lenne reális, ha néha-néha találkoznának, hisz ha sose látnák egymást, csak küldetésekben, az azért nem minden esetben lenne reális, pl. tegyük fel, hogy Trevorral elmegyünk Michael házához és nem lenne ott senki. Persze valameddig ez is reális lenne, de ha mondjuk folyton ez lenne, akkor szegény Trevor azt hinné, hogy Michaelék elmentek Kínába, mint Stan98 történetében. De komolyra fordítva a szót, tényleg nem lenne reális, ha a szereplők csak küldetésekben találkozhatnának, az kicsit olyan lenne, mintha mindhárom egy párhuzamos világban élne és csak küldetésekben/mellékküldetésekben találkozhatnának.NoxiousEnterprise írta:Hát, igazából elég valószínű. A GTA IV -ben ha hozzáértél z emberekhez, meglökted őket, akkor beszéltek hozzád, mindegyik a beprogramozott hangon, stb.
L.A. Noire -ban a járókelők, ha meglátták Phelps -et, akkor a pillanatnyi állásodtól függően mondtak rólad valamit (A tűzesetek előtt, hírneve csúcsán, vagy közben, megalázottsága mélypontján). Tehát mondtak rólad valamit. Simán beleprogramozhatnának a játékba egy Michael vagy Trevor, esetleg Franklin figurát, akik két-három módon reagálnának a jelenlétedre.
Ja, igen. Mindig összesúgnak az emberek a háta mögött. "That's cop on the newspaper" (lehet rosszul írtam) RDR-be meg mindenki köszön, ha a honor magas szinten van.NoxiousEnterprise írta:Hát, igazából elég valószínű. A GTA IV -ben ha hozzáértél z emberekhez, meglökted őket, akkor beszéltek hozzád, mindegyik a beprogramozott hangon, stb.
L.A. Noire -ban a járókelők, ha meglátták Phelps -et, akkor a pillanatnyi állásodtól függően mondtak rólad valamit (A tűzesetek előtt, hírneve csúcsán, vagy közben, megalázottsága mélypontján). Tehát mondtak rólad valamit. Simán beleprogramozhatnának a játékba egy Michael vagy Trevor, esetleg Franklin figurát, akik két-három módon reagálnának a jelenlétedre.
Hirtelen generálódó mellékküldetések biztos lesznek, akárcsak a Red Dead Redemptionben, ezt már megerősítették. Viszont szerintem nem teljesen az általad levázolt küldetéstípust fogják alkalmazni. Szerintem a hirtelen generálódó mellékküldetések karakterektől eltérő típusúak lesznek. Például Franklinnél el tudnék képzelni egy SA vagy VCS szerű, hirtelen generálódó bandaháborút. Trevornál talán drogcsempészőset, esetleg olyasmit, hogy elmegy egy vidéki kocsmába és szétver néhány nagy arcú gyereket. Michaelnél... nos, nála még nem nagyon gondolkodtam, hogy mi lehetne az ésszerű, talán a fia hirtelen bajba kerül valahol, és Michael kihúzza a csávából, mint a második trailerben is. Talán a Te tipped jön be Michaelnél, bár arra nem látok túl sok esélyt, de még bármi megeshet.paradicsoma13 írta:Azon is gondolkodtam hogy lehet lesz olyan véletlenül beinduló küldetés, hogy rajtakapja Michael, hogy csalja a felesége és dinamikusan indul a küldetés hogy kapd el a faszit és ha elkapdtak válassz hogy életben hagyod vagy kinyírod.
passz. miért?Dave írta:Srácok a GTAIV-nek mikor lett kész a hivatalos honlapja, a megjelenés előtt?
Én már ezt várom mióta. Szóval nagyon örülnék neki.NoxiousEnterprise írta:Szerintetek milyen lenne, ha komplett ruhát lehetne összeállítani. Öltönyös példa:
Választhatsz zakót, inget, nyakkendőt, esetleg mellényt, és cipőt is.
Persze ugyanez lehetne mással, mondjuk egy dzseki, alá póló, vagy pulcsi és póló, meg ilyenek. Egy ilyen rétegezhető ruha sokkal több lehetőséget és kombinációt rejt magában