realostew írta:Kétlem, hogy betennék a maradék városokat, nagy meló lenne, az már teljes értékű játéknak felelne meg, főleg ha azt is kb olyan nagyra terveznék mint az alap V-ben LS és környékét.
DLC-be nem is tennék bele a maradék két nagyvárost, de a spin-off az nem DLC, az egy teljes értékű játék szerintem, bár az is egyfajta kiegészítő, de ha jobban megnézed, azért a GTA SA sem egészen egy kiegészítőnek, DLC-nek szolgál a GTA3-hoz (
jó, lehet, hogy egy-két küldetésben szerepel a SA-ban Catalina meg Claude, de az azért eléggé kicsi kapocs köztük, meg azért a SA-nak a GTA3-tól szinte teljesen független sztorija meg univerzuma van, szóval igenis külön résznek számít az EFLC-vel ellentétben, mert ugye az nem teljes értékű játék, hanem egy DLC.).
Az, hogy nagy meló lenne, való igaz sajnos. A technika bonyolultabb lett a renderware-s részek óta, így míg ott lazán tudtak új városokat kiadni spin-offként, a mostani technikával tényleg nehezebb lenne, főleg ha annyira odafigyelnének a részletekre is.
Igen, ezt a "csak is kizárólag együtt rabolnak nagy rablásokban" dolgot ezt kicsit erősen és elhamarkodottan írtam, ezzel mindössze annyit akartam kifejezni, hogy azért bele lesz szerintem sűrítve a játékba egy kis régi GTA-feeling is, hogy nem csak csapatokban végzünk kisebb és nagyobb bulikat, hanem lesznek az egyes karaktereknek magánproblémáik, amelyeket nem a másik kettő vagy egy segítségével fognak megoldani. Elvégre én kétlem, hogy Michael Franklin és Trevor, vagy csak egyikőjük segítségét fogja kérni, hogy segítsen neki leszámolni a felesége szeretőjével, vagy hogy Franklin elhívja Trevort vagy Michaelt, hogy álljon be a bandába és segítsen szétlőni a Ballasosok fejét. Tehát érted, mit akarok mondani?
Luszie: A multival kapcsolatban egyébként teljes mértékben egyetértek veled, az olyanokat, akik csak a képernyőt nézegetni meg időt húzni jönnek, azokat tényleg bannolják ki legalább csak az adott lobbiból, ahol ezt csinálják és kick-kelni is csak játék közben történő inaktivitás miatt lehessen a többi játékost, mint a COD-okban.