Hozzászólás
Szerző: dani.szentgali » 2013. 03. 05. 17:16
A bálnavadászatot én is kicsit fölöslegesnek érzem, ahogy a víz alá merülést meg a cápákat is (mert én már arról is hallottam), de nyilvánvalóan azért lesznek, hogy még jobban kiszélesítsék a tengeri küldetések választékát, amelyekre ez a rész minden eddiginél jobban fog épülni.
Nekem Ezio karakterével nem volt bajom, nem tartottam annyira díszb*zinak, csak az idegesített, hogy minden gyűlölt, halálos ellenségnek úgy kezelte a megölése után a halálát, mintha a legjobb barátja halt volna meg: a kezében tartotta a fejüket, lehunyta a szemüket, és még el is regélte, hogy nyugodj békében. Jó, megértem, hogy van tisztesség, meg hogy Ezio nemes ember, de könyörgöm, milyen hülye az, aki a családját és a hírnevét meggyilkoló embernek lazán azt mondja, hogy nyugodj békében?!
Lehet, hogy én vagyok feledékeny vagy csak egy huzamban túl sokat játszottam a 3 fő sztoriszálával, de esküdni mernék rá, hogy anno a Brotherhood főküldetéseivel ha nem is sokkal, de többet tököltem, mint a 3 főküldetéseivel. Szerintem az a 24 óra, amit mondasz, az a teljes szinkronizációkkal együtt történő végigjátszás, ha nem törődsz a szinkronizációkkal, akkor szerintem rövidebb, mint a Brotherhood, pedig elsőre ott sem mentem full synch-re.
Igen, azt én is hallottam, hogy lesz 3 város is a játékban, de emlékezz vissza, a 2ben is voltak városok, gyakorlatilag az egész második rész arról szólt, hogy városok között ingázol és gyilkolsz, de a 2ben a városok nagy része elég kicsi is volt, kb akkorák voltak nagyrészt, mint Monteriggioni. Amely azért elég kicsi a Brotherhood Rómájához vagy akár az AC3 Bostonjához és/vagy New Yorkjához képest. Szóval az, hogy lesz Havanna, Kingston és Nassau, az még nem jelenti azt, hogy élvezhetően nagyok is lesznek, főleg ha abból indulunk ki, hogy a Ubisoft saját bevallása szerint is egy kalózos AC2-t csinál, mert az AC2nek volt az eddigi részek közül a legnagyobb sikere, szóval ha ezt is számításba vesszük, akkor akár az is lehet, hogy a 3 város lesz együttvéve akkora, mint a Brotherhood Rómája vagy mint a 3 Határvidéke, ami azért számomra nem túl nagy.
A kincskereső kisködmönös küldetésekről meg csak annyit, hogy kinek a pap, kinek a papné, ízlések és pofonok. Én elsősorban a Kiddes küldetéseket azért nem éreztem annyira jónak, mert számomra elég rövidek voltak. Mondjuk voltak olyanok, amelyek egész jóra sikerültek, például a legelső, a Fort Wolcottos is, de a többi még egy két kivétellel számomra elsősorban a rövidségük miatt nem voltak olyan élvezetesek, mint a számomra egyáltalán nem unalmas Romolusos küldetések.
Végül pedig az évenkénti megjelenésről annyit mondanék, hogy amíg egy cég fejlődőképesen tud évenként új részeket kiadni (nem úgy, mint az EA FIFÁ-ja), addig ne is csinálják azt, mint mondjuk a R*, hogy 5 évig kussol, aztán mire a rajongók már a 20. csésze kávét isszák az unalomtól és a várakozástól, kiadnak egy játékot. Ahogy előbb megírtam, a 3nak köszönhetően van esély rá, hogy ezalatt az idő alatt az évenkénti megjelenés ellenére is egy sok újdonsággal telerakott, összességében remekművet kapunk majd, csak sajna a 3 db Eziós Spin-Off meg pont ezt az esélyt nyomja kicsit le. Na de majd meglátjuk.