Rockstar69 írta:Elég komoly. (nem olvasom ezt a fos oldalt meg az újságot se, a telefonom ajánlotta a hírt)
Ez jó!
Bár egyetértek Kiscsekróval, az emberek hülyesége határtalan bár meg kell hagyni, nagyon szép a grafika, az évenkénti megjelenés ellenére nem kapkodják el, és lélegzetelállító, ez talán egy picit a vétkes hírcsatorna mentségére szólhat.
brenor írta:Nagy szar lett ez az assassin's creed 3 az assassinom nem tud megölni egy gyenge katonát, és mindig rám jönnek 1000-en azok a dagadt baltások meg tul erősek lettek, és még az egész írányítás is szarabb lett. Sokkal jobban tetszett a második rész.
Őszintén szólva erre két dolog miatt nem reagálok: 1.: mert tiszteletben tartom a véleményed, 2.: mert ha jól tudom, Te PC-n játszol, és ott lehet, hogy nehezebb/szarabb az irányítás, nem tudhatom, mert konzolon játszom. Abban igazad van, hogy itt az assassin-segédek (ha rájuk, és nem magára, Connorra gondoltál) sokkal gyengébbek eleinte és hamar megsebesülnek. Még egyszer leszögezem, mivel nem játszottam PC-n, ezért nem tudom, hogy ott is azt mondanám-e, mint amit most mondani fogok, de szerintem az AC3 irányítása/harcrendszere semmivel sem nehezebb, mint a könnyűsége miatt szidott Brotherhoodé. Egyszerűen csak meg kell szokni és utána jöhet rád bármilyen ellenségtípus (alias dagadt baltás), nem fogsz meghalni, ha odafigyelsz. Annyi az egész, hogy kiismered és észben tartod, hogy a különböző ellenféltípusok milyen counterre immunisak, és ha mondjuk a baltással állsz szemben, akkor nem egy RT+X-et nyomsz (X360on), hanem egy RT+A gombot, és utána nyomogatod az X-et. A kalapácsosra, aki mindig átgurul a hátadon, arra meg pont, hogy az A-t nem szabad nyomnod az RT után, hanem csak az X-et. Szóval kicsit gyakorolj (bár sajnálom, hogy a 3ba nem tudtak egy Animus tréninget berakni, mint anno a Brotherhoodba, így ez a gyakorlás sokkal könnyebb és szórakoztatóbb és hatásosabb lett volna) és rövid idő után menni fog az. Ahhoz képest, hogy mondták még az E3mon is, hogy az AC3ban igyekeznek egy komplexebb és nehezebb harcrendszert beépíteni, ami nagyobb kihívás, mint az előző részek, ahhoz képest ezt csak minimálisan a rejtett pengés közelharccal tudom némileg igazolni, az talán annyiból nehezebb, hogy tovább kell vele ütni az ellenfelet, mint tomahawkkal, karddal meg egyéb közelharci fegyverrel. De ezt leszámítva az AC3 harcrendszere is nevetségesen könnyű és hamar tanulható lett, de nekem ez nem is baj, az első részben pont azt nem bírtam, hogy abban bizony már frusztrálóan nehéz és hosszú volt a harc.
Végül pedig a DLC-ről: sassá változás?! Hát ez tényleg erőltetettnek tűnik. A farkasfalkás dologgal még nem lett volna akkora baj, ha nem az Animusból jönnének elő a farkasok, majd válnának kámforrá, hanem igazi farkasok lettek volna mert be kell vallani, az ember is úgy szerezte meg a kutyát, hogy a farkast szelídítette meg, szóval ez még nem is lett volna akkora baromság. Amúgy Connor az alapjáték elején is sassá változik egy küldetésben, amikor a falu bölcsnője megmutatja neki az almát, igaz, az csak egy látomás volt. Viszont a DLC-ben ez a dolog tényleg egy fölösleges marhaság, főleg ezzel az "animusos" megvalósítással, amivel a farkasfalkát is elbaszták.
Őszintén szólva megmondaná nekem valaki, hogy a DLC-ben, ami tudtommal az alapjáték történései után játszódik, amelynek végén
Desmond ugyebár meghal, akkor mi a rákot keres benne még az Animus?! Mert a Tyranny Of KW-t már nincs aki szinkronizálja vagy az emlékeit átélje. Nekem a DLC sztorijának történelmi háttere után ez a dolog a legnagyobb talány és egyben baromság is ebben az egész DLC-ben.