Na, be kell ismernem először is, hogy tévedtem. Bár tematikáját tekintve -ahogy várható volt- az RDO kísértetiesen hasonlít a GTAO-ra, összességében egyelőre mégis sokkal kevésbé idegesítő, és számomra élvezhetőbb is (főleg, ha van kivel tolni). Az első komolyabb frissítés sokkal játszhatóbbá, élvezhetőbbé tette az egész programot, bár azért az elején ez is nagyon kiábrándító volt, akárcsak a GTAO a kezdetekben, konkrétan két lépést nem tudtál nyugodtan megtenni anélkül, hogy ne kezdtek volna el terrorizálni az elmebeteg játékosok. A frissítés után már jóval élvezhetőbb és jobb az Online, igaz, bosszantó hibák sajnos még sűrűn előfordulnak most is, például a "kedvencem", amikor nem lehet elindítani egy küldetést, mert valami bugból kifolyólag hiába vártam sokat az előző misszió után, így sem engedi elindítani az újabb küldetést. Összességében azonban tényleg vissza kell szívnom, amit mondtam, mert az RDO még a jelenlegi bosszantó hibáival együtt is élvezetes és kifejezetten szórakoztató, ha van kivel játszani. Azt kell mondanom, a Rockstar sokat tanult és rengeteget fejlődött a GTAO hibáiból, ez igaz amúgy a GTAO-ra is, amihez az elmúlt hónapban tértem vissza közel két év kihagyást követően. Szóval tényleg jár a pirospont, annak ellenére, hogy nyilván még így is bőven van hová fejlődni, sok még most is a hiba, baromi drága minden, rengeteg pénzt kell farmolni mindkét játékban, RDO-ba kéne több játékmód, még részletesebb testreszabhatóság, stb. De mindezek mellett mindenképp el kell ismerni a Rockstar fejlődését multiplayer téren. Már csak a hibákat kell mégjobban minimalizálni, és egy-két új bejárható területet hozzáadni mindkét játék multijához, és ezzel ki is lenne javítva minden olyan dolog, amibe bele lehet kötni az RDO-ba és a GTAO-
ba. Bravó, és csak így tovább!
Ami pedig az érdekességeket/easter eggeket érinti; kicsit spoileres dolog következik, bár mivel itt az érdekességek és easter eggek vannak felsorolva, úgy gondolom, hogy emiatt belefér, ha itt spoileres dolgokat is megosztunk egymással, hiszen minden érdekesség/easter egg alapvetően spoilernek felel meg a játékkal kapcsolatban. Szóval akkor folytatnám is a tavaly abbahagyott listát egy kérdéssel. Van ugyebár az a strangers sorozat, melyben a játék vizeiben élő legendás halakat kell kifogni, a végén pedig a horgász csávó, aki adta a küldetést, elvisz minket a San Luis folyóhoz, ami ugyebár New Austin-t és Mexikót választja el az első és a második játékban is. A lényeg, hogy a csávót elkapja a végén egy hatalmas harcsa, ami bekerül a compendiumba, megjelenik a térképen is kifogható legendás halként, azonban lassan fél éve kint van a játék, és az interneten még senki sem tette közzé, hogy sikerült volna kifognia az óriáshalat. A Rockstar egy kérdésre válaszolva, miszerint létezik-e egyáltalán ez a hal, és ki lehet-e fogni a játékban, azt válaszolta, hogy mivel benne van a compendiumban is és a térkép is jelzi, ezért a hal benne van a játékban, és technikailag kifogható. Sokáig úgy gondoltam (még most is), hogy ez nagy valószínűséggel csak egy szokásos Rockstar-féle agyzsibbasztás, és valójában nem lehet kifogni a halat, ezt bizonyíthatja egyébként az a tény is, hogy ugyebár fél éve kint van a játék, és még az igazán nagyon kocka emberkéknek sem sikerült kifogni ezt a halat. Ti mit gondoltok erről? Egyetértetek abban, hogy a levélre adott válasz ellenére a Rockstar csak szívat minket, és nincs semmiféle óriásharcsa a játékban, ami berántotta a csávót a vízbe, és nem lehet kifogni, vagy esetleg előfordulhat az a (szerintem elég esélytelen) lehetőség, hogy fél év alatt sem sikerült senkinek, még a játékkal 0-24-ben játszó überkocka embereknek sem a megfelelő módszert megtalálnia ahhoz, hogy kifogja ezt a halat?