Oldal: 1 / 5
Általános társalgó
Elküldve: 2022. 02. 08. 21:21
Szerző: Bence (Visali)
Már el is felejtettük, hogyan is kezdjük, de mindegy is... végre végre tudjuk, hogy valami készül! Itt lehet ötletelni, álmodni, kívánni, egyetérteni, vitázni.
Re: Általános társalgó
Elküldve: 2022. 02. 09. 20:23
Szerző: Luszie
Megnyitom a sort:
Ne legyen:
-ragdoll fizika
-karakterváltás (többszereplős story)
-fél órás küldetések
-értelmetlen, érdektelen történet
Legyen:
-jól megírt karakterek
-változatos térkép
-sokkal jobb AI
-a IV-hez hasonlatos, de annál azért ma már szofisztikáltabb harcrendszer
biztos sok minden van még, én csak gondolatébresztőnek írtam ezt a néhány pontot.
Re: Általános társalgó
Elküldve: 2022. 02. 15. 17:07
Szerző: dani.szentgali
Bence (Visali) írta: ↑2022. 02. 08. 21:21
Már el is felejtettük, hogyan is kezdjük, de mindegy is... végre végre tudjuk, hogy valami készül! Itt lehet ötletelni, álmodni, kívánni, egyetérteni, vitázni.
Na ja. Kész csoda, hogy több, mint 8 év után végre eljutottunk ide. Őszintén szólva egyáltalán nem számítottam erre, azt hittem, a GTA5 nextgen előtt nem tudunk meg semmit az új részről és, hogy utána is csak pár évvel a GTA Online PS5-ös milkelése után kapunk csak bejelentést, de szerencsére nem így lett, bárminek is köszönhető ez, bár valszeg a GTA Remastered trilógia botránya is közrejátszott. Kíváncsian várom az új infókat a játékról.
Luszie írta: ↑2022. 02. 09. 20:23
Megnyitom a sort:
Ne legyen:
-ragdoll fizika
-karakterváltás (többszereplős story)
-fél órás küldetések
-értelmetlen, érdektelen történet
Legyen:
-jól megírt karakterek
-változatos térkép
-sokkal jobb AI
-a IV-hez hasonlatos, de annál azért ma már szofisztikáltabb harcrendszer
biztos sok minden van még, én csak gondolatébresztőnek írtam ezt a néhány pontot.
Én meg a sört.
Viccet félretéve, nagyjából egyetértek veled, csak 1-2 pont van, amit nem igazán értek, illetve amiben nem értek egyet.
A ragdoll fizika, mint amilyen pl. a GTA4-ben is volt az euphoria/RAGE fizikai motor alatt, szerintem teljesen jó és legfőképp vicces volt. Engem speciel zavart is, hogy a GTA5-ben brutál mód vissza fogták ezt a ragdoll effektust, mert számomra nagyon vicces volt, ráadásul sok esetben még élethűbb is volt, mint a GTA5-ben. Úgyhogy én remélem, hogy lesz benne ragdoll fizika, nekem az 5-ből hiányzott, míg a 4-ben nagy kedvencem volt.
Nekem a picit hosszabb küldetésekkel nem volt bajom, de ja, azért félórás küldetések ne legyenek.
A GTA5 harcrendszere nem a 4-hez volt hasonlatos? Meg úgy az eddigi Rockstar játékok harcrendszere a GTA4 óta mihez volt hasonlatos, ha nem a 4-ben tapasztaltakhoz?
Szóval ezt nem egészen értem most. A GTA5 féle harcrendszer is a GTA4-ben lévőnek a szavaiddal élve szofisztikáltabb, továbbfejlesztett változata. Ugyanez igaz a Red Dead játékokra is. Szóval nem tudom, a harcrendszertől miért és miként vársz ilyen tekintetben többet/mást.
Re: Általános társalgó
Elküldve: 2022. 02. 17. 13:09
Szerző: Luszie
Az V "ragdollosabb" nekem. Ha összeállításokat megnézel, a karakterek mozgása esetlenebbek, mindenben felbuknak, elesnek. Én nem szerettem, béna volt. Maga a ragdoll fizika egyes esetben kell, de én úgy gondolom, a GTA V-ben ez olykor a mozgást nehezíti, vagy teszi idétlenné.
Összességében a fizika visszalépés a IV-hez képest, bár már hozzászoktunk. Remélem a következő részben azért jobban a realitás talajára lépnek e tekintetében. Ebben eddigi GTA-k tekintetében a IV volt a legjobb, de mai sztenderdeknek már az sem felelne meg.
A harcrendszer is a GTA-kat illetően a IV-ben is általánosságban kidolgozottabb, realisztikusabb. Sokat dobott szerintem az egészen az életerőcsík, jó lenne azt valamilyen formában visszahozni, vagy beállításokban láthatóvá tenni az NPC-knél. A fedezék-rendszert is jobban szerettem ott, sosem volt vele probléma, míg mondjuk az V-ben egy fontosabb heist-nál nem mindegy, hogyan működik (pedig nem mindig működik jól).
Re: Általános társalgó
Elküldve: 2022. 02. 21. 14:11
Szerző: dani.szentgali
Luszie írta: ↑2022. 02. 17. 13:09
Az V "ragdollosabb" nekem. Ha összeállításokat megnézel, a karakterek mozgása esetlenebbek, mindenben felbuknak, elesnek. Én nem szerettem, béna volt. Maga a ragdoll fizika egyes esetben kell, de én úgy gondolom, a GTA V-ben ez olykor a mozgást nehezíti, vagy teszi idétlenné.
Összességében a fizika visszalépés a IV-hez képest, bár már hozzászoktunk. Remélem a következő részben azért jobban a realitás talajára lépnek e tekintetében. Ebben eddigi GTA-k tekintetében a IV volt a legjobb, de mai sztenderdeknek már az sem felelne meg.
A harcrendszer is a GTA-kat illetően a IV-ben is általánosságban kidolgozottabb, realisztikusabb. Sokat dobott szerintem az egészen az életerőcsík, jó lenne azt valamilyen formában visszahozni, vagy beállításokban láthatóvá tenni az NPC-knél. A fedezék-rendszert is jobban szerettem ott, sosem volt vele probléma, míg mondjuk az V-ben egy fontosabb heist-nál nem mindegy, hogyan működik (pedig nem mindig működik jól).
Ja értem. Akkor egyetértünk. A fizika szerintem is szarabb volt az 5ben, mint a 4ben. Bár szerintem pont hogy a 4ben volt többször olyan, hogy nagyobbat repültem, tovább csúsztam/gurultam minden esetben, illetve tovább ejtett ki az egyensúlyérzékemből egy-egy kisebb külső erő, mint az 5ben, de ez lényegtelen, mert én is úgy gondolom, hogy a GTA6 fizikája inkább a GTA4-hez kelljen hasonlítania, semmint az 5höz.
Ami az életerő csíkot illeti, nekem az pont nem hiányzott annyira, de ha esetleg visszatérne a 6-ban, akkor tuti nem lenne bajom vele, annak ellenére, hogy sosem hiányzott nekem se a GTA5-ben, se az RDR-ekben, se máshol, szerintem az open world rockstar játékok pont nem azok, amelyekbe feltétlenül szükséges lenne az életcsík, felesleges. A fedezék rendszerrel sem igazán tapasztaltam kb. 3-4 végigjátszás meg összesen kb. 260 szintnyi GTA Online után semmi visszalépést a 4-hez képest, sőt szerintem sokkal "smoothabb", mint a 4-ben volt. De a fizika, ragdoll, törésmodell stb. szerintem is mind-mind sokkal jobbak voltak a 4-ben, szóval jó lenne, ha a GTA6-ban inkább az ott látottakhoz hasonlítana jobban, semmint az 5ben tapasztaltakhoz.
Re: Általános társalgó
Elküldve: 2022. 02. 23. 17:38
Szerző: Bence (Visali)
Amit fizika terén én nagyon szívesen látnék, és nagyon vagány lenne, ha az autók, járművek modellei több modulból épülnének fel, és egymasszívabb kamionnal le lehetne vinni a kocsi orrát vagy hátulját. Ugyanígy valami nagyon erős erőbehatásra a motorok kereke is kitörhetne, hiszen a motor törésnek még mindig alig van nyoma a sorozatban.
Mindennek már voltak nyomai a GTA IV-ben, mert ott ugye letört a helikopter farka. Na ilyeneket szeretnék én látni, nagyon fun lenne.
Re: Általános társalgó
Elküldve: 2022. 03. 03. 18:05
Szerző: dani.szentgali
Ja, ezek szerintem is elég király újítások lennének. A GTA4-ben tényleg fasza volt, hogy leszakadt a helikopter farka, sokat szórakoztam anno azzal, hogy a farok leszakadása után próbáltam minél tovább a levegőben tartani a helikoptert, de már teljesen irányíthatatlan volt, durván pörgött a fő rotor és a saját tengelye körül. Ez hiányzott az 5-ből, bár ha rakétával eltaláltam a helikoptert, a farka talán ott is leesett, de ebben sem vagyok biztos, illetve ez azért más. Szóval egy szó mint száz, jó lenne egy ilyen szinten kidolgozott törésmodell a játékba. Majd meglátjuk, mit hoznak ki belőle. Lenne benne potenciál bőven, ez teljesen biztos. A Rockstaron múlik minden.
Re: Általános társalgó
Elküldve: 2022. 03. 30. 06:50
Szerző: Billy
Úgy gondolom ami lesz:
-több állam
-több karakter (egyik biztos nő)
-legalább az egyik terület Vice City lesz
- Shark Cards
Amit személy szerint várnék:
- 100-120 küldetés, kevesebb több mint félórást.
- GTA 4 féle ragdoll
- Vice Cityhez hasonló üzletvásárlás vagy a Vice City Stories féle területfoglalós bűnszervezet működése
- Egy RDR2 féle honor rendszer. Dönthessünk jó és rossz dolgok között de csak mellék és főküldetésekbe számítson a honor szint. Utáltam az RDR2-ben hogy egy jó mészárlást nem tehettem küldetések között mert féltettem a honort.
- a karakterek tudjanak hízni/fogyni/gyúrni
- Ezzel lehet egyedül vagyok, de én nem ragaszkodok a modern időkhöz, tetszene ha 80as években játszódna és mondjuk ott lehetnék Michael első rablásán stb.
- Lehetne tényleg kicsit nehezebb a pénzszerzés. Szerintem a Vice City Stories és a GTA 4 tudta ezt teljesíteni kizárólagosan, utóbbiban persze nem volt mire költeni.
Sokat romlott a Rockstar, és már EA módon csal ki pénzt a játékosoktól, de én hiszem hogy lesz új és szerethető GTA, csak még facsarják a jónépet.
Re: Általános társalgó
Elküldve: 2022. 04. 13. 12:04
Szerző: dani.szentgali
Az, hogy lesz GTA, az tuti, az viszont számomra sajnos már eléggé kérdéses, hogy mennyire lesz szerethető. Ha a GTA5 és GTA Online szellemiségében fog készülni, akkor a grafikát meg a nagy és szabad térképet leszámítva nem lesz túl sok igazán szerethető vonása, legalábbis nálam tutira nem. Ettől függetlenül mint eddig minden GTA-t (igen, a napokban akciósan még a remastered trilógiát is), úgy ezt is megveszem majd, de őszintén szólva a saját érdekemben igyekszem minden elvárásomat a béka segge alá helyezni, ami nyilván szomorú, de sajnos csak így garantált, hogy nem fogok csalódni. Számomra az utolsó igazán jól sikerült Rockstar játék a Red Dead 2, ha azt a szintet megüti a következő GTA, én már elégedett leszek.
Több államot már régóta szeretnénk, eddig nem kaptuk meg, szóval majd meglátjuk. Nem reménykedem, inkább legyen meglepetés. Vice City szerintem is benne lesz, sőt szerintem ez lesz az új egyedüli helyszín a játékban, de majd meglátjuk. A több karakteres megoldásnak nem örülnék, voltak jó pillanatai az 5-ben, de összességében inkább elvett az élményből vagy épp semmit nem adott hozzá, mintha azt az 1-2 küldetésen belüli vagány akciójelenet szerű váltást leszámítva bármit is hozzátett volna az egészhez. Mikrotranzakció és Online viszont sajnos egészen biztosan lesz, minden eddiginél nagyobb formában. Az RDR2-ben a honor rendszer meg szerintem nem idegesítő, ha egy nagy mészárlást akarsz rendezni, akkor egyszerűen kikapcsolod az automata mentést, nem haladsz a fő sztorival meg egyéb feladatokkal, hanem mész és aprítasz. Aztán ha vége betöltöd a mészárlás előtti játékállást és kész is vagy. Szóval szerintem teljesen jól van ez megoldva az RDR2-ben, pont az lett volna a faszság ha egy komoly vérfürdő után alig ment volna negatív irányba a honorunk.
Re: Általános társalgó
Elküldve: 2022. 08. 18. 15:27
Szerző: brenor
Amit szeretnék:
- 70-es 80-as évek. Nem rég olvastam egy olyan szivárogtatásról, hogy a sztori a 70-es 80-as években fog játszódni, de az online a jelen korban. Forrás:
https://www.gamestar.hu/hir/hatalmas-ad ... 14645.html
Mivel már az összes szivárogtatás Vice Cityről ír így már biztos, hogy ott fog játszódni, sztoriban sokkal feelingesebb a 80-as évek főként, hogyha a sztori a drog körül fog forogni. Persze nem leszek mérges, hogyha a jelenben fog játszódni, de a 70-es 80-as évek nagyon adná.
- Red Dead Redemtion szintű chapterek és teljenek az évek. Mekkora lenne már, ha mondjuk a prológus a 70-es évek végétől indulna és az első fejezet a 80-as évek elején járna. Én még csak a RDR 2-vel játszottam, de jól állt neki ez a chapteres felvezetés és jobban örülnék, hogyha egy komolyabb történetet kapnánk. Ha chapterenként telnek múlnak az évek tök jó lenne, hogyha mondjuk az építés alatt lévő épületek felépülnének, egy másik épületet ledózerolnának utána később más épülne a helyére, újabb autók lennének az utakon, egyre több zenét és rádióállomást kapnánk a sztori előrehaladtával.
-Több város. Állítólag most újra fogunk kapni fizetős sztori dlc-ket és nem csak az online-val fognak foglalkozni, viszont itt nem ugyanabban a városban leszünk, mint a 4 esetében, hanem kapunk újakat. Azért örülnék annak, hogyha a vice city mellett kapnánk még egy vagy több floridai várost és mondjuk egy dlc-ben kapnánk egy másik államot, tőlem liberty cityt is berakhatják újra csak az a lényeg, hogy foglalkozzanak újra a sztori dlc-kel, tőlem el is engedhetnék az onlinet (amit kétlek) egy időben sokat játszottam vele, de ráuntam és azóta sincs kedvem elővenni, ellenben a sztorival bármikor szivesen játszok újra. Single player forever!
- Még testreszabhatóbb karakterek. Nekem nagyon bejött a rdr 2 rendszere, hogy nem lehetett csak úgy szakállat odatenni, hanem idővel megnőtt és lehetett testreszabni. A sztori mód is kapjon több frizura lehetőséget, mert az 5-ben marha kevés volt, pláne Michaelnél és Trevornál. Én örülnék annak, hogy a férfi karakter mellé kapnánk egy női karaktert is, szerintem ez nagyon feldobná a játékot és az lenne az első, hogy elmennék fodrászhoz, ruha boltba, hogy a saját szájízem szerint testreszabhassam. Hozzák vissza a San Andreasból ismert edzéseket, harcstílusok variálását, evést, hízást!
- Több bejárható belső terület. Az 5-ben baromi kevés volt és megint a sztori mód rovására.
- Jobb törésmodell
- Fejlettebb AI amire van sok esély, mert állítólag egy új technológiával fogják megoldani, amire nagyon kíváncsi vagyok.
- Jöjjön vissza a V-Rock!
Amit nem szeretnék.
- Futurisztikus baromságok a sztoriban. Nem akarok oppressorokat, lézerfegyvereket látni! Mondjuk az online-ban se szeretném, de van olyan érzésem, hogy ott lesznek.
- Woke, cancel culture, pc mentesség. Állítólag kevésbé lesz vicces, mint az eddigi GTA-k. Ha úgy értelmezik, hogy egy komolyabb sztorit kapunk, akkor nem bánom. Viszont, ha úgy értelmezik, hogy nem akarják megsérteni a másik hópihe lelkét, na az nagyon nem lenne szimpatikus a Rockstartól.
- Ne csak az online-ra fókuszáljanak, ne érezzem azt, hogy a sztori mód csak egy demó volt, mert visszanézve a gta 5 sztoriját látszik rajta, hogy főként az online miatt csinálták!
- Ne megint a heist kerüljön a központba! A férfi-nő szereplőnél felhozták ezt a Bonnie és Clyde hasonlatot, ami remélem nem azt jelenti, hogy megint a heistokról fog szólni. Jó volt és az online heistokat is élveztem, de elég volt, a drog legyen középpontban!
Re: Általános társalgó
Elküldve: 2022. 08. 22. 11:35
Szerző: dani.szentgali
Nagyjából egyetértek azokkal, amiket leírtál. Online központú lesz ez is, ez 10 évnyi GTA Online után szinte teljesen borítékolható sajnos. Az, hogy a sztorival mennyire foglalkoznak és hogy lesz e sztori DLC, majd meglátjuk. Nyilván én is remélem, hogy több figyelmet kap, mert a GTA5 sztori mód tényleg kissé demónak hat az Online mellett. Szerintem amik az RDR2-ben jöttek be és jó mechanikák voltak, amiket te is írtál, például az új épületek idővel megjelennek, szakáll növekedés ahelyett hogy a semmiből nőne ki, jó eséllyel bekerülnek a játékba. De szerintem a játék az Online miatt is meg amúgy is inkább a jelenben fog játszódni, de elképzelhető hogy lesznek múltbeli fejezetek, viszont szerintem a játék nagy része a jelenkorban fog játszódni. Futurisztikus baromságok eddig is többnyire csak az Onlineban voltak, szerintem ezután is így lesz. Szerintem itt is lesznek nagy heistok, mint ahogy a GTA5 után az RDR2 sztoriban is sok voltak, de talán itt nem ezek lesznek a középpontban, ezt valószínűleg már jóval a játék megjelenése előtt tudni fogjuk hogy ilyen téren mire lehet számítani, emlékeim szerint a Rockstar a GTA5 megjelenése előtt is többször leszögezte, hogy ott a rablások állnak a középpontban, szerintem itt is szólni fognak bőven időben. Több állam nem tudom, hogy lesz e, mert ez már régóta a GTA rajongók nagy vágya, de idáig a Rockstart sosem érdekelte, szóval nem venném készpénznek, hogy lesznek terület bővítő DLCk, mindenesetre ha lennének, azokat minden további nélkül örömmel vásárolnám meg, pedig nem szeretek DLC-t venni, a GTA4 DLC-ket sem vettem meg, pont mert ugyanúgy LC-ben voltak, de ha itt új térképek és államok is lennének, azokra én is befizetnék. Polkorrekt faszságok meg én is remélem, hogy nem lesznek, de ha mégis akkor le fogom szarni, nem fogok felülni a gusztustalan és szándékos provokációra, ahogy pl. a San Andreas remasteredben sem csináltam túl nagy problémát a San Fierro-i pride zászlókkal megpakolt utcából. Szerintem amúgy idén ősszel tuti kapunk új infókat, még ha csak apróságokat is. A Rockstar úgyis szeret pont akkor híreket közölni, amikor a játékiparban valami más nagyobb volumenű dolog történik, ugye idén sem nagyon volt E3 meg ilyenek, viszont ősszel jön a rendkívüli népszerűségnek örvendő GOW második része, szerintem a Rockstar nem fogja tudni szó nélkül megállni, és bedobnak valami GTA-s hírt, hogy ellopják a showt a GOW-tól. De majd meglátjuk, mindenesetre ennyi év után lassan már azért rohadtul illene mutatni valamit a játékról azon kívül, hogy mindenkit megnyugtatnak, hogy készítik.
Re: Általános társalgó
Elküldve: 2022. 09. 19. 07:19
Szerző: Franklin
Nem tudom, h ki látta vagy nem látta a leak videókat. Nekem személy szerint tetszett amit láttam, és az rdr 2-ből kiindulva tuti ütős lesz a játék.
Re: Általános társalgó
Elküldve: 2022. 09. 19. 08:32
Szerző: MateL
Ami szerintem a legfrappánsabban jellemzi a játék állapotát az az a poén, hogy pre-alpha állapotban már majdnem olyan jól néz ki, mint egy kiadott Ubisoft játék. Egyedül azt sajnálom, hogy pár idióta nem tudja értelmezni hogy mit lát, és azt hiszi hogy ez a korai állapot egy csomó kikapcsolt vagy még nem implementált effektekkel a végleges verzió. Ami még elkeserítőbb, hogy vannak páran akik nem tudják értelmezni a fejlesztői eszközöket és a debug toolokat, és azt híresztelik hogy ez is a játék része lesz, és valami watch dogs-os hackelős funkció lesz belőle, vagy hogy a félkész npc-k azért néznek ki úgy ahogy hogy ne legyen túl erőszakos a játék...
Amit sokan említenek még hogy ez egy szétmoddolt GTA V, ami valószínűleg lényegében igaz is, hiszen az nem várható el a Rockstartól sem, hogy abszolút nulláról kezdjék el a fejlesztést, ha már van egy alapjuk, amire tudnak a kezdetekben építkezni, és ha már elér egy szintet, akkor le tudják választani az új projektet. Természetesen nem tudhatjuk, hogy a kiszivárgott footage épp milyen fázisban volt, de azt tekintve hogy az egyik kiszivárgott videóban egy PS4 devkit volt látható, valószínűsíthető, hogy még elég korai.
Re: Általános társalgó
Elküldve: 2022. 09. 19. 09:36
Szerző: DereX
MateL írta: ↑2022. 09. 19. 08:32
Amit sokan említenek még hogy ez egy szétmoddolt GTA V, ami valószínűleg lényegében igaz is, hiszen az nem várható el a Rockstartól sem, hogy abszolút nulláról kezdjék el a fejlesztést, ha már van egy alapjuk, amire tudnak a kezdetekben építkezni, és ha már elér egy szintet, akkor le tudják választani az új projektet.
Azért ezzel nem értek egyet. A GTA4-et teljesen a nulláról húzták fel, maximum bizonyos boilerplateket használtak fel a korábbi játékokból aminek te egyáltalán nem láttad a nyomait, mert mindent eszméletlen módon továbbfejlesztettek, s ekkor debütált a saját engine-jük is.
A GTA5 esetében pedig az volt mondva, hogy a GTA4 engine továbbfejlesztett változata, s egyben vége is, a jövőben az új hardverek új lehetőségeket nyújtanak.
Gyakorlatilag teljesen kimaxolták azt, amit attól az engine-től ellehetett várni. Nemhiába volt az év játéka sem.
Nagyjából a GTA5 után történt egy csomó olyan változás is a R* életében amit fekete foltoknak tekintünk. Felesleges ezeket részletezni, de valószínűleg meggondolták magukat az engine-vel kapcsolatban. Így ugyanazt használták az RDR2 esetében is.
Ne érts félre, az RDR2 egy nagyon jó játék, de az ember nem tud elvonatkoztatni attól, hogy rengeteg funkciójában és kinézetében is teljesen a GTA5-re hasonlít, sőt azok előre elkészített elemeit tartalmazza. A karakterek világa kinézete, mimikája, gesztusai minden a GTA5-re utal. Ettől függetlenül remek játék volt, ezt ellehetett játszani mert a GTA5 és RDR2 világa merőben más, de nem lehet egy újabb GTA esetében ehhez nyúlni.
A GTA5 volt minden idők legjobban tejelő játéka, teljesen elvárható az, hogy a GTA6, pláne 10 év után egy teljesen új engine-el készüljön. Nem azt mondom, hogy dobjanak ki mindent a kukába, hiszen számos rendszer tökéletesen működik, de az embernek kell az új érzése. Ezt pedig nem lehet úgy elérni, hogy a leakelt videókban is az össze karakter mozgás, nagyjból a karakter modellek alapjai is teljesen a GTA5-re hajaznak. Az egész színvilág, a fények úgyszintén. Ebből pedig lehet látni, hogy ők fogták és szépen ugyanazzal az engine-vel készítik az új GTA-t. Ez már nem fog olyan új más világélményt nyújtani, mint az SA és GTA4 között volt, vagy épp a GTA4 és GTA5 között volt. Lényegében, mintha beraknának néhány új funkcióval, szereplővel egy új mapot.
Hogy értsd mire gondolok, ott volt nem olyan rég a matrix tech demo. Lehet látni, hogy teljesen új szintre emeli az ilyen open world játékok szintjét. Egy ekkora cég, ekkora bevételeket követően az a minimum, hogy a GTA5-tel hatalmasra rakott lécet megugorják. Ha a régi engine-vel készítik akkor saját maguk alatt vágják a fát.
Re: Általános társalgó
Elküldve: 2022. 09. 19. 10:01
Szerző: DereX
dani.szentgali írta: ↑2022. 08. 22. 11:35
hogy pl. a San Andreas remasteredben sem csináltam túl nagy problémát a San Fierro-i pride zászlókkal megpakolt utcából.
Eredeti 2004-es game-ben is ott voltak a zászlók, sőt a valóságban is. Ma már az egész mozgalom nem azt jelenti, mint a 80-as években amikor létrejött. Ettől függetlenül én meg úgy vagyok vele, hogy vannak dolgok amikkel nem ízléses viccelődni, s ahogy fejlődik a világ erre önmaga is ráérez. Az érzékenyítés ugyan átment egy bizonyos szinten, rengeteg téren, de ettől függetlenül az a tömeg, akinek el kellene fogadnia bizonyos dolgokat, azok még inkább bezárkóztak és ostoba propaganda és hazugságokra felülve meg is vonják maguktól azt, hogy megismerjék a másikat. Túlságosan összetett téma ez, de ezt nem lehet csak woke, cancel culture, lmbtq stb. propagandaként tekinteni, az ellentábornak is változnia kellene, de nem akar. Márpedig egészen addig ezek a jelenségek nemfognak megszűnni.