Én most elgondolkodtam azon, hogy vajon egy GTA III-as fizikával és célzással vajon az SA nehezebb lenne-e a III-nál. (Mert hogy a küldetések egyébként könnyebbek)
Ha a "gyorsan elfogyó élet" effektust nem applikáljuk az SA-ban, hanem csak belerakjuk a III "dodzsem" fizikáját és pontatlan, fejletlen célzási rendszereét a kameramozgás hiányával... Valószínűleg még így is a III lenne a nehezebb, de nem tudom. Ha van ilyen mod, kipróbálnám. Biztos borzalmas hatással lenne az SA-ra....
talán játszhatatlanná is tenné. De mindenképpen nehezítene rajta.
Egyébként én sok GTA összehasonlító/GTA evoluciós videót szoktam nézni. Utóbbinak van értelme, elsőnek nem annyira. Nem értem, miért akarunk egy 2013-as játékot egy 2001-eshez hasonlítani? Sok videós abba a hibába esik, hogy kiemeli, hogy "ebben és ebben a tekintetben mennyire fejletlen volt a GTA III, bezzeg a IV meg az V"... Közben meg elfelejtik azt, hogy jövőre lesz 20 éves az a rész, és egy nagy mérföldkövet jelentett a játéktörténelemben.
Ez nem kapcsolódik szorosan ahhoz amiről beszéltünk, szimplán csak azért írom le ezt, mert ha olykor felidegesít valamelyik régebbi rész, (pl a III), akkor ezeket kell szem előtt tartani. Én simán rage quit-telek, de utána "megbocsájtok" a játéknak, mert kevés olyan 20 éves játék van, amire egyáltalán pénzt költenék...
és erre viszont költöttem, ami mutatja azt, hogy azért egy zseniális játékról van szó. Az, hogy egyébként eléggé körülményes benne igen sok dolog, az ilyenkor mellékes, bár a játék közben azért nem annyira.