Erre már én is kíváncsi lennék... Bár itt pont most írta, hogy ez a falfestés tetszik neki, de az nem, ami rajta van...Dave írta:Cseszneki: Ez most komolyan kérdezem, neked mi tetszik a GTAV-ben?
Erre már én is kíváncsi lennék... Bár itt pont most írta, hogy ez a falfestés tetszik neki, de az nem, ami rajta van...Dave írta:Cseszneki: Ez most komolyan kérdezem, neked mi tetszik a GTAV-ben?
Már az is baj ha dicsérek valamit?Dave írta:Cseszneki: Ez most komolyan kérdezem, neked mi tetszik a GTAV-ben?
Ha egy emberről kialakul egy negatív vélemény, akkor az ember csinálhat, mondhat bármit úgyis le lesz már szólva bármiértLuszie írta:Gyerekek! Erre a "Cseszneki-s ügyre" azt tudom mondani: Ki nem sz*rja le?! Neki nem tetszik! kész! Nem kell vele foglalkozni. Mit kell ezen mindig fennakadni? Hát komolyan mondom én meg attól kapok szívbajt már, hogy ezen annyian fennakadnak.
Az AC-nek nagyon jót tett véleményem szerint a reális harcrendszertől való teljes elrugaszkodás és a teljesen lehetetlen harcmozdulatok, mivel az első részben már nagyon untam, hogy huszadszorra is végignézhetem az ellenfél hátba rúgását. A GTAIV-nél eleinte, amikor még nem tapasztaltam ki az irányítást, főleg a közelharcot, akkor még őszintén megmondom, azt mondtam, hogy hiába reális, de unalmas és szar, ahogyan Niko ott ütögeti az embert, de miután én nagy ész rájöttem, hogy nem csak ütögetni meg rugdosni lehet, hanem vannak benne a sima ütögetéssel szemben kilométerekkel látványosabb counterek, azután visszaszívtam a rossz véleményemet. Így én is azt mondom, hogy az V-ben se rugaszkodjanak el a valóságtól, de akárcsak az elődben, azért elszórva itt is rakjanak be egy-két félpörgőrúgást, kickboxingos fejrúgást meg ilyeneket, mert a sima ütögetés azért nem lenne túl izgalmas, és nem sűrűn verekednék a játékban, ha csak ütni meg rúgni lehetne.Kiscserko írta:Ez egyáltalában nem igaz. Tapasztalatból tudom, hogy mindig lehet fordítani. Nem könnyű, de lehetséges.
Kíváncsi vagyok, a szabadkézi harcrendszert hogyan fejlesztették. Nagyon remélem, hogy a realitás határain belül fognak maradni, és nem szállnak el szuper és teljesen lehetetlen harcmozdulatokkal, mint ahogy az AC is tette, az első rész realitása után.
Az AC3 harcrendszere teljesen rendben van leszámítva a bejátszásos kivégzéseketKiscserko írta:Nagyon remélem, hogy a realitás határain belül fognak maradni, és nem szállnak el szuper és teljesen lehetetlen harcmozdulatokkal, mint ahogy az AC is tette, az első rész realitása után.
Rendben vannak, nekem is tetszenek, csak azt ne mond, hogy reálisak! Mert úgy, ahogyan az első részben harcol Altair, arra még bőven azt lehet mondani, hogy egy több éven keresztül tartó kőkemény kiképzést kapott harcos tud harcolni, de azt ne mesélje be nekem senki, hogy egy akármilyen keményen edzett harcos 10 másodperc alatt képes lekaszabolni maga körül 8, szintén kiképzett, állig felfegyverzett embert anélkül, hogy még el sem fárad! És a kivégzési animációk is nagyon irreálisak az ökölharcost leszámítva. De ne OFF-oljunk AC-vel, ezt innentől inkább az AC topicban folytassuk.Cseszneki írta:Az AC3 harcrendszere teljesen rendben van leszámítva a bejátszásos kivégzéseketKiscserko írta:Nagyon remélem, hogy a realitás határain belül fognak maradni, és nem szállnak el szuper és teljesen lehetetlen harcmozdulatokkal, mint ahogy az AC is tette, az első rész realitása után.
Nos így már akkor értem, nem akarod te sem, hogy a harcrendszer ütögetésből meg rúgásokból álljon, te is szeretnéd, hogy legyenek benne "parasztrúgások" meg látványosabb kivégzési kombók, ugyanakkor te is szeretnéd a realitást. Ebben én is egyetértek. Nos a SA-s dologhoz csak annyit, hogy a IV-ben a nehezítés, hogy belerakták a countereket, nekem is nagyon bejöttek, szerintem is jobb lett a harcrendszer a IV-ben, persze csak azután mondtam ezt, miután rájöttem, hogy lehet benne visszatámadásokat csinálni, amíg csak ütni-rúgni tudtam, addig sírtam vissza a SA harcrendszert. XDKiscserko írta:Nos, mivel mondanivalóm ide is tartozik, ezért én folytatom itt
Az animációk sokszínűségét kiterjeszthették volna a későbbi AC-kben, meg másfajta harcmódot is belerakhattak volna, hogy ne mindig ugyanazt nézzük, de maradtak volna reálisak. A GTA IV-nek nagyon bírom a harcrendszerét, sokan mondják, hogy az SA-jé mennyivel jobb, meg minden, de ez összetettebb és nehezebb is. És nekem tetszik az az irány, amerre elindultak, hogy ütés és védekezés helyett beleraktak visszatámadásokat, és hogy az egész nem egyoldalú küzdelem volt, hanem reálisabb nehézséggel. Ügyesnek kell lenni ahhoz, hogy karcolás nélkül megúszd, ami nekem nagyon tetszik. Nem tartom rossz dolognak, hogy vannak benne látványos kombók, még élvezem is. Mert azt a parasztlengőt, meg a kickbox rúgást akárki meg bírná csinálni, még is marha jól néz ki, és feldobja az egészet. Még lehetne benne több ilyen, látványos kombó, de mint eddig is ezt szajkóztam, legyen reális.
Bár a legutolsó kijelentéseddel nem értek egyet, azért a többi véleményedben sok igazság van. Erre a "kár, hogy nem alulrólkezdemtörökfelfele" dologra csak annyit, hogy ezért van 3 különböző karakter, így ha nem tetszik annyira Michael (ahogyan egyébként nekem sem), akkor még ott van két, igencsak csórónak tűnő karakter mellette, akikre az eddigi infók alapján azért igaz lesz az alulról felfele törés, azaz a "valódi GTA élmény" a te szavaiddal élve. Annak viszont én is nagyon örülök, hogy nem egy szürke betondzsungelbe rak minket a R*, hanem a csodálatos LA-be.Gaby86 írta:Szerintem a közelharcrendszer jól meg lesz csinálva. Nekem ez egy fontos része a játéknak.
A borítóról a véleményem: Hát nem hatódtam meg rajta. A három képen is lilás háttér kicsit Saints Row The Third hatást kelt. Új dolog nem derült ki a borítót látván a játékról. Amúgy a borító ami legkevésbé érdekel a játékkal kapcsolatban.
A játékkal kapcsolatban:
Ami tetszik:
San Andreas, Los Santos ( kedvenc városom Los Angeles), Natural Motion Euphoria, bicikli, kutya, vidékek, hegyek, búvárkodás.
Nem tetszik:
Három főhősős karakteres váltogatós dolog. - Tudom a Rockstar (ki ha ő nem) jól megfogja ezt oldani, de nekem akkor sem fog tetszeni.
Küldetés alatti zenei aláfestés. - Minek? Ezen is látszik, hogy most a Rockstar nagyon rámegy a filmes élményre.
Mikor ezeket meghallottam ez a gondolat futott át rajtam: Mit csinálnak veled kedvenc játékom?!?!
Michael gazdagságával még nem tudok azonosulni. Ez nekem nem olyan GTA-s alulrólkezdemtörökfelfele érzést kelt. Meg az se tiszta ha van pénze miért akar bankot rabolgatni, de majd kiderül.
25 óra fő száll nekem kicsit sovány.
Jelen idő nem nagyon jön be a GTA IV után. Jobb lett volna 80-as évektől 90-es évek elejéig bármelyik év.
Extrapolálás:
Szerintem egy hosszú bankrablós filmet imitáló játékot kapunk, nem egy gengszterszimulátor GTA-t, ami kicsit elszomorít. Ezt majd a Rockstar is belátja hogy hiba volt, és a következő részbe visszatérnek a bevált recepthez. De attól még nagyon jó játék lesz, és remélem azért még GTA, és nem rugaszkodnak el teljesen az alapoktól.
Az biztos, hogy tuti vétel, és az év játéka.
Rockstar Games játék nem lehet rossz!