[SA|MEGJ]Grand Theft Auto: Wild Life

Készítettél egy modot? Esetleg találtál egy érdekeset? Mutasd meg nekünk!
Válasz küldése
sleepy93hun
CJ zoknija
Hozzászólások: 37
Csatlakozott: 2012. 02. 05. 19:31

[SA|MEGJ]Grand Theft Auto: Wild Life

Hozzászólás Szerző: sleepy93hun » 2012. 06. 29. 19:42

San Andreas Expansion Pack: Wild Life

Kép
Weboldalunk: http://gta-mpmods.weboldala.net
Letöltési linkeket itt találjátok

Mód létrejötte
A mód 2011 március környékén kezdődött el, jó sokáig nem volt kiadva az első verzió, mivel még alig volt benne valami, elsősorban a táj volt csak, később jöttek a házak, fák, és a bokrok, meg még 1-2 kisebb dolog. A multival is próbálkoztam közben, legelőször GTA Rumble-t használtam, később MTA-t állítottam hozzá a módhoz, ekkor még nem volt expp mappa. Egy barátom helyigény hiánya miatt kezdtem el ezt a különleges rendszert bevezetni, aztán megírtam a San Andreas Changert, hasznosnak tűnt, csak lassan váltotta át a játékot. Később rájöttem hogyan lehet megoldani a 2 exe használatot MTA-ban, ekkor jött létre az MTA launcher, és a patcher. Ez már a 2.0-s verzió volt. Később elkezdtem foglalkozni a 2.5-nél a fagenerálással, a 2.5 augusztus vége felé már majdnem végleges változatában volt megírva. Ekkor jöttek a kisebb laggok, mivel kb. 1 fa 16 ezer poly volt, és egy 4gb-os gép kb 4 millió polyt tud felkezelni egyszerre elméletileg (kb 200-250 fa volt lerakva, amiből kb 50 minimum be volt töltve). Az utolsó 2 verzió már az utolsó simítások voltak, kisebb easter eggek, forgalom létrehozása, stb. Miután a 4.0-hoz érkeztem, kissé sietősre fogtam a tempót, mondjuk úgy hogy összecsapott lett a romváros enyhén szólva, de szerintem élvezhetőre sikeredett. Nemsokkal a 4.0 után kifejlesztettem hozzá egy SA-MP-t 0.2X-es launcher, 0.3a-s dll (fegyverek miatt) és kisebb módosítgatásokkal megcsináltam a wild lifehoz a multiplayert. A "kampány" (küldetés csomag) DYOM-el lett megírva, utólag se bánom, mivel a SA SCM-e kicsit túl nehéz lett volna nekem, és sok időt vett volna el.

Módról röviden

8 sziget van a játékban:
- 2 Erdős
- Havas
- Város
- Sivatag
- Romváros
- Dzsungel
- Rejtett

2 db bázis van a játékban:
- A kezdő szigeten (erdő)
- Város szigeten

Fegyverek (amik eltérnek a SA-tól):
!Ha ugyanaz a neve egy fegyvernek, mint a SA-ban, az le lett cserélve!
Közelharci:
- Faág
- Láncfűrész
Pisztoly:
- Beretta
- Desert Eagle
- Silenced UZI
Sörétesek:
- Winchester
- Sawn-off
- SPAS 12
Géppisztolyok:
- Ppsh
- Thompson
- MP5 (régebbiekben MP40)
Géppuskák:
- AMD-65 (régebbiekben Stg44)
- AK-47
Nehézfegyverzet:
- MG-42
Puskák:
- Puska
- Dragunov-SVD
Speciális:
- Távcső (4.0 előttieknél fényképezőgép)

!Minden fegyvernek van egy típusikonja, alatta a neve található!

Küldetések:
Ha a küldetés exe-t indítod el új játék indításakor a következő epizódok érhetőek el:
Prológus - Katonaságon kiképzés, a bázist megtámadják a 2. részben, el kell szökni végleg a városból.
1. Epizód - Lezuhant gép utáni történet, 2 katonai csoport szövetségének megoldása és menekülés.
2. Epizód - Folyamatos menekülés a vörös katonacsoport elől, később ellentámadás a kék katonacsoport segítségével, ezzel béke uralkodik a Wild Life-n, egyenlőre.
Bónusz Epizód - Aki ismeri a Wolfenstein 3D-t annak szerintem nem sok újat fog ez jelenteni, 1. és 9. pálya.

A karaktered nem CJ (2.5-től), lásd a 2.5-ös trailerben.

A mód külön mappát használ, nem ír felül semmi fontos fájlt, 4.0-s verzió telepítése erősen ajánlott, így a CLEO nem akad össze a másik CLEO-val. Ha van DYOM-od, nem akadnak össze, mivel módosított DYOM-ot használ a mód.


Válasz küldése