Én most elgondolkodtam azon, hogy vajon egy GTA III-as fizikával és célzással vajon az SA nehezebb lenne-e a III-nál. (Mert hogy a küldetések egyébként könnyebbek)
Ha a "gyorsan elfogyó élet" effektust nem applikáljuk az SA-ban, hanem csak belerakjuk a III "dodzsem" fizikáját és pontatlan, fejletlen célzási rendszereét a kameramozgás hiányával... Valószínűleg még így is a III lenne a nehezebb, de nem tudom. Ha van ilyen mod, kipróbálnám. Biztos borzalmas hatással lenne az SA-ra....
![nagyon boldog :D](./images/smilies/icon_e_biggrin.gif)
talán játszhatatlanná is tenné. De mindenképpen nehezítene rajta.
Egyébként én sok GTA összehasonlító/GTA evoluciós videót szoktam nézni. Utóbbinak van értelme, elsőnek nem annyira. Nem értem, miért akarunk egy 2013-as játékot egy 2001-eshez hasonlítani? Sok videós abba a hibába esik, hogy kiemeli, hogy "ebben és ebben a tekintetben mennyire fejletlen volt a GTA III, bezzeg a IV meg az V"... Közben meg elfelejtik azt, hogy jövőre lesz 20 éves az a rész, és egy nagy mérföldkövet jelentett a játéktörténelemben.
Ez nem kapcsolódik szorosan ahhoz amiről beszéltünk, szimplán csak azért írom le ezt, mert ha olykor felidegesít valamelyik régebbi rész, (pl a III), akkor ezeket kell szem előtt tartani. Én simán rage quit-telek, de utána "megbocsájtok" a játéknak, mert kevés olyan 20 éves játék van, amire egyáltalán pénzt költenék...
![nagyon boldog :D](./images/smilies/icon_e_biggrin.gif)
és erre viszont költöttem, ami mutatja azt, hogy azért egy zseniális játékról van szó. Az, hogy egyébként eléggé körülményes benne igen sok dolog, az ilyenkor mellékes, bár a játék közben azért nem annyira.
![nagyon boldog :D](./images/smilies/icon_e_biggrin.gif)