Hozzászólás
Szerző: DereX » 2013. 02. 23. 21:26
Szépek, ahogy elnézem az utolsóban egy kis hiba becsúszott Michaelnél. Vagy direkt ilyen?
A PC-s eladásokat a GTA IV-re értettem. Annál olvastam, hogy míg konzolokra valami 20 millió példányt adtak el, addig csak a PC-re 2-őt. (A számokban nem vagyok biztos, de a különbség a kettő között volt ennyi) És ezt a rosszul optimalizálás és a kisebb marketing okozhatta. Nyilván a legnagyobb GTA fanok már bejelentés óta követték az egész játékot, de visszagondolva én nem igazán emlékszek arra, hogy a IV az valami nagy dobra vert játék lett volna akkor. Visali írását pedig most és lehet máskor sem fogom visszakeresni, mert annyira nem izgat. A konzolok felépítése is PC alapú részben, tehát van procija meg memória stb. Innen következtetem ki, hogy nyilván, ha egy játékot úgy adnak ki, hogy az az adott konzolon az utolsó nagy játék lesz, akkor már igencsak ki kell számítani mindent, hogy az fps-t tartsák, majd a soron következő konzol pedig valószínűleg kottyanás nélkül futtatja majd. Azon pedig látszódni fog az fps számának növekedése. Bár ez ugye függ attól, hogy hogyan optimalizálják a konzolra is.
Egyébként a játék készítésére visszatérve egyértelműen mások a fontos paraméterek melyeken a konzolon futtatja bárki a játékot, de azért azt gondold végig, hogy mégiscsak PC-n fejlesztették a játékot és valamilyen szinten azért illendő lenne arra a portra is kiadni. Ha a GTA IV-es eladásokra alapoznak, akkor az meg egy nagy hiba lesz, mert ott rá kéne jönniük, hogy az a saját hibájuk miatt lett olyan.
A GTA IV jelenlegi hivatalos rendszerkövetelményét bárki el is felejtheti, mert nem az, attól jóval erősebb gép kell ahhoz, hogy a játékot legalább futtatni lehessen Medium grafikán, ami nem is olyan szép.
Ennyit akartam.