Az biztos! Hát így utólag visszanézve. Látszik régen játszottam vele, mert kb csak a játék feléig jutottam el. Pedig azt hittem hogy az majdnem a vége. Hát a francokat, még kb ugyanannyi pálya volt. (A 3-al játszottam.) Nem voltak benne agyonbonyolított pályák-bár ez nézőpont kérdése, hiszen voltak olyan részek ahol egyszerre 4-5 dologra kellett figyelni hogy ki ne murdelj- de alapjáraton ugyanazt a sémát követték a feladatok. Nem tudom ki játszott PS2-n a "Szellemlovas" játékkal.. Nos, ott is ilyesmi a helyzet. Van egy "öldöklős pálya", amit felvált egy "motoros pálya" és ez ismétlődik folyamatosan. A 3-nál is így van, adott típusú pályák ismételgetik egymást különböző nehézségekben.Legalábbis a 3-ban. A többi Crash részben nem tudom hogy van ez. Én azt hittem hogy a Naughty Dog az UC sorozattal vált híressé, de ezek szerint nem. Most így belegondolva hogy mindkét játéksorozatot ők csinálták... Igazából ég és föld ha azt nézzük, de végülis a két játéksorozat között legalább 10 év van, ha nem több. Milyen elképesztő, hogy 10 év alatt mennyit fejlődött a játékipar (is). Bár ez mondjuk GTA-nál is nagyon jól észrevehető. Az ezredfordulón még a Crash volt a legkirályabb játék a világon (természetesen a maga műfajában), a legkirályabb grafikával. Legalábbis akkor még az igen jónak számított. Ma már csak a "legkirályabb játék egy akkor nagyon király grafikával" Az UC-ben persze már az sem marad alul.
Még annyira sem mint a Crash esetén. Már amennyira azt annak lehet mondani. Egy ilyen játékhoz szerintem egy ilyen grafika pont illik is. Ez olyan mint egy Tomy és Jerry sorozat. Azt is jobb '80-as évekbeli "grafikával" (na ezt most jó hülyén néz ki, de hirtelen nem jut eszembe a "rendes" szó, de tudom hogy nem grafika a neve), mint egy maival. Az a régivel jó.
Most majdnem írni akartam, hogy "de jó lenne megnézni egy Crash részt egy UC-beli grafikával", de aztán rájöttem hogy mégsem lenne olyan jó, már nem lenne olyan feelingje. Egyrészt azért is olyan jó játszani vele, mert az a grafika, az eszembe (talán eszünkbe, nem tudom ki mit érez) juttatja a régi szép időket, és hogy nem kell hogy egy játéknak überbrutál grafikája legyen ahhoz hogy élvezhető legyen. Még szerintem életnagyságban egy rókával ugrándozni.. Hát nem tudom... Jó mondjuk, az megint egy más dolog, hogy a Crash egy mesés kisgyerek-játék, míg az UC pont nem. Attól függetlenül, hogy mondjuk nem igazán ijesztő, meg nem is tudom.. Ezekből szerintem inkább tanul az ember. Talán az 1-nek a vége félelmetes, de amúgy nem tudom hogy egy kisgyerek mitől félne benne. Nem tudná megcsinálni és sopánkodna rajta, mert szerintem mondjuk PS3-on nem olyan könnyű belerázódni a célzásba. Nekem párszor meg kellett halnom míg belejöttem.
Na jólvan, elpofáztam az "időt".. Bocsi.