Hozzászólás
Szerző: dani.szentgali » 2013. 03. 12. 16:50
Dave: Egyetértek, és szerintem ez a dolog, hogy nem osztják most fel az egyes városrészeket, ennek tényleg van oka, ami szerintem nem más, mint hogy most akkora lesz a terület, hogy hiába nem lesz xy küldetésig lezárva, így is legalább annyi, ha nem több idő fog elmenni az egész terület felfedezésére. És ha még azt is figyelembe vesszük, hogy most még a víz alá is lemerülhetünk, lesznek állatok meg minden... akkor ez lesz a leghosszabb GTA még akkor is, ha a küldetéseket nem azért csináljuk, hogy megnyíljon egy új terület.
Saját őszinte véleményem ezzel kapcsolatban az, hogy én tőlem ezzel a húzással semmit nem vett el a R*, ugyanis a GTAIV-ben már bocsánat, hogy ezt mondom, az őszinte, száraz véleményem jön, szóval a GTAIV-ben a legtöbbször monoton küldetéseknek hála már a tököm is tele volt, hogy nem fedezhetem fel az xy lezárt városrészt, hanem még 5x meg kell csinálnom azt, hogy felhív valaki, elmegyek egy járgánnyal a-ból b-be, bemegyek egy raktárba vagy egy koszos patkányrágta házba, szétlövöm mindenkinek az agyát, majd a zsaruktól meglógva értesítem a mukit, hogy sikerült a küldetés. UI. remélem, hogy a GTAVben a küldetések is változatosabbak lesznek.
Ja és Dave, annyiban mégis egyetértek Luszie-val, hogy szerintem ettől még nem fognak a cégek minden játékukba hármasával karaktereket rakni. Maximum a nagyobb GTA-klónok (Mafia, Saints Row) veszik majd át, de más stílusú játékoknál szerintem nem fogunk találkozni ezzel a jelenséggel, vagy ha igen, akkor csak ritkán.
Szerk.: Mintha én is azt olvastam volna a GameInformerben, amit Cseszneki mond, hogy olyan, hogy felhívsz xy barátot és elmentek vele bowlingozni, ilyenek már nem lesznek a játékban, de lehet, hogy tévedek, régen olvastam azt a cikket.