Ennek az a funkciója, főleg MaxPayne3-ban, hogy sokszor nem látod, hogy meghalt-e vagy csak összeesett. Ha megjelenik az X akkor viszont tudod, hogy már végeztél vele.
Egyébként, kétlem hogy az ellenségek számával növelnék a nehézséget. Sokkal inkább képzelem el, hogy okosabb ellenfelek, dinamikusabb harci környezetet raknak eléd. Mint a MaxPayne3-ban, ha fedezékben is voltál, akkor is vagy sz*rrá lőtték a bútordarabot, vagy ha nem igen volt pusztítható a fedezéked (pl betonfal), akkor meg odajöttek egy idő után megkerülni.
Annak nem sok értelme lenne, hogy 30 rendőr helyet ezentúl 130 lenne. De így utólag elgondolva, nyilván nem véletlen rakták bele, sem a checkpointokat, sem a regenerálódó életet... gondolom a fejlettebb AI-val rendelkező rendőrök, és talán még a rombolhatóbb környezet által annyival nehezebbnek bizonyult a játék tesztelésekkor, hogy úgy gondolták, hogy ezekkel oldják meg. Reméljük így van, és nem butaságokat találtak ki R*-éknál