Nyilván így lesz... így lehet szert tenni 0 munkával sok pénzre!HDReady írta:Most bisztos nem lessznek akkor DLC-k, a R* azt mondta hogy nem terveznek olyan nagy DLC-ket hanem tobb kicsit mint a Max Payne 3 eseteben is.Es ugy gondolom hogy a DLC-en is mar dolgoznak javaban azok is bisztos erdekesek lesznek.De a legjobban a Grand Theft Auto Online az amire en mar nagyon kivancsi vagyok amit hamarosan be is fognak mutatni mar kivancsian varom.
Alábecsülöd a munkájukat...dani.szentgali írta:Nem mintha a GTAIV két DLC-jét akarnám már megint ezerrel ócsárolni, de 90%-ban megegyezik mind a kettő az alap GTAIV-gyel, így nemcsak az Xbox verzió (amire hamarabb jelentek meg a DLC-k) elkészítése vett igénybe legfeljebb olyan 15 embert (a forgatókönyvírók kivételével, ők azért keményebben dolgozhattak), hanem a PC-s és PS3-mas verzió gyakorlatilag nem lehetett több egy félnapos elfoglaltságnál. Nem azt mondom, hogy nulla munka volt a két DLC-ben, de negyedannyi munka sem lehetett benne, mint egy teljes játékban. Például a város már teljesen adott volt, ahogy a grafikai, fizikai motor is. Szóval kövezzetek meg, de kötve hiszem, hogy két ilyen "pár alkalmazott pikk-pakk összerakja" DLC akkora projekt lett volna, hogy mellette a GTAV-öt szüneteltetni kellett. De ha mégis, akkor is maximum 1 hónapra, mert ennyi idő lehetett kb. a két DLC elkészítése.
Jó, hogy próbálsz érvekkel védekezni, de sajnos ez pont nem jó példa, amit most felhoztál. Az lehet, hogy a GTAV-ben is csak csiszolgattak a grafikán meg a fizikán, de ott nem egy, már régóta 1:1-ben meglévő városba pakolnak bele minimális újításokat és gazdagodnak meg belőle. A GTAIV-nél már 100%-ban megvolt az élő-lélegző város a DLC-khez. Minden adott volt a város szempontjából, így míg a GTAV-ben egy minden eddiginél nagyobb, vadiúj világot teremtenek, addig az EFLC-nél az ég világon semmit sem csináltak, csak beleraktak egy-egy, már az alapjátékban is álló épület mögé egy-két nightclubot. Szóval akárhogy próbáljátok védeni a DLC-ket, sajnos azok az érvek amiket felhoztok, nem helyénvalóak. Hiába használja ugyanazt a motort (az V), mint a 4, nem ugyanott, vagy egy már korábban pontosan ilyen formátumban meglévő helyen játszódik, hanem egy teljesen újban. És akkor még meg sem említettem a karakterváltást, a speciális képességeket. Szóval bár érvnek nem lett volna olyan rossz, de sajnos egyáltalán nem állja meg a helyét amit mondasz, mert egy meglévő területre meglévő NPC-kel, járművekkel, épületekkel sokkal egyszerűbb dolgozni, mint egy olyanra, amit most csinálnak meg először, új NPC-kel és a legnagyobb differenciát jelentő újítással, a 3 karakteres dologgal.realostew írta:Ennyi erővel a GTAV is a RAGE-t használja. Kész grafikai motor. Maximum egy kicsit csiszoltak rajta, de kétlem, hogy sokat.
Akkor miért készül 5 éve a GTAV? A graf egy jó része már eleve adott volt ezek szerint.