Olyat is bele rakhatnának a fejlesztők, hogyha kifogyott a töltényből a fegyver, akkor lehessen közelharcra használni (pl. válltámasszal ütni, vagy a pisztoly csövénél fogva a markolattal ütni) és ha minden kötél szakadna, akkor egy szobában levő tárgyakat is lehetne használni (pl. széttörni egy vázát, vagy egy széket a támadó fején, vagy kitörni egy asztal lábát és baseball ütőként lehetne használni), persze ezek nem bírnák úgy, mint egy rendes fegyver, hanem egy-két ütés után eltörnének, de addig jók lennének, amíg elvesszük a támadó fegyverét. Ha már így szóba jött. Le lehetne fegyverezni a támadót (pl. mögé osonunk, kibuktatjuk és elvesszük a pisztolyát). Végtelenül sok lehetőség lenne egy házban, ilyen téren. Visszatérhetne az, hogy mi készítjük el a Molotov koktélt, vagy ha kocsit lopunk, akkor nekünk kell megcsinálni a beindítást különböző eszközökkel (mint a CW-ben). Meg ha mondjuk valakit karon, vagy vállon lövünk, akkor elejti a fegyverét, vagy ha lábon lövünk valakit, akkor elesik, de egy idő után felkelne. Visszatérhetne a rendőrautók totálkárossá tétele (ismét mint a CW-ben, csak egy kicsit élethűbben). Visszatérhetne SA-ból a házak kirablása. Poénból bele lehetne beszélni egy rendőrautó rádiójába, vagy valakit bele lehetne tenni a kukába, mint a Bully-ban, vagy le lehet dobni valakit a hídról. Ma nekimegyünk egy háznak kocsival, vagy repülővel, akkor az rongálódhatna, utána pedig pár játékbeli napig a megrongált részen munkások dolgoznának, aztán ugyan úgy nézne ki, mint azelőtt. Ennyi ötlet gyűlt össze bennem, remélem nektek is tetszik valami belőle.