Hüblookohelimedion írta:Nem 3 játékra gondoltam, hanem a három idén pletykált névre, Unity, Rogue, Comet.
Ja, így már értem. Ugyanakkor emlékeim szerint egyszer már megbeszéltük, hogy a Rogue és a Comet egy és ugyanaz a játék, csak a hivatalos bejelentés előtt Comet volt a Rogue fedőneve. Nincs három AC cím, sem három emlegetett név, csak Rogue és Unity van. A Comet meg amióta hivatalosan bejelentették a Rogue-t, már megszűnt létezni a köztudatban, mivel a Ubisoft a Rogue bejelentésekor elmondta, hogy a Comet volt a Rogue projektneve. Úgy, ahogyan például a PS4-nek az Orbis volt a fedőneve a hivatalos leleplezésig.
A mesterséges intelligencia valóban szánalmas. Engem a 4-ben főleg akkor zavar, ha csáklyázok. Ilyenkor ugyanis nem egyszer fordul elő, hogy a hülye, béna matrózaim miatt nem tudok normálisan harcolni. Szinte mindig láb alatt vannak harc közben, van, hogy az ellenfél (akinek hasonlóan "jó" az AI-ja) meg akarja ütni az egyik matrózt, de helyette engem talál el, és mivel az SSI nem jelzi ki a támadást (mivel eredetileg nem én, hanem egy NPC kapja), ezért nem tudok védekezni sem.
Viszont amit a legjobban bírok, az az, amikor harcolok a hajón egy ellenféllel, már csak egy ütés kellene neki a kivégző mozdulatig, erre jön az egyik gyökér matróz és megüti az ellent, mielőtt én tehetném meg ugyanezt. Ezután pedig kezdhetem elölről az ellenfél püfölését, hála a zseniális matrózaimnak, akik miután "hatalmasat segítettek" a fentebb leírt mutatványukkal, még meg is halnak.
Szóval tény ami tény, pocsék a mesterséges intelligencia az AC játékokban. Hogy ez fog-e változni, azt sajnos csak remélni tudom, de a Ubis programozóknak össze kéne kapniuk magukat, de hamar.