Bocs a két egymást követő HSZ-ért, de időközben letöltöttem a Crysis 3-mat a jó öreg Xboxra. Azt kell mondjam, oltári jó játék lett! A grafikája (bár a Battlefield 3-hoz hasonlóan látszólag jóval rondább, mint a PC-s változaté) konzolon is remekül fest és most már tudom, melyik játékból nyúlta a nagy ugrásokat és a láthatatlanná válás képességét a Titanfall és az újabb COD-ok. A sztorija jónak mondható, bár nem világmegváltó. Az mondjuk tetszett, hogy fejleszthetjük a ruhánk különböző képességeit, valamint próbálták változatosabbá tenni a pályákon felvehető alien fegyverekkel meg az alien ellenségekkel az egész játékot, ami valamelyest sikerült is. A főellenséget viszont elég nehéz legyőzni, nekem nem is sikerült eddig. A multiplayerre rákanyarodva az a tapasztalatom, hogy ugyan élvezetes, ennek ellenére a nanoruhák meg egy ötletes, saját játékmód mentik meg attól, hogy egy az egyben COD legyen. Ja, meg persze ott van az íj is, amit az új BO3 nagyvonalúan lekoppintott.
A játékmód, amiért egy nagy piros pont jár a Cryteknek és a Crysis 3-nak, az a Hunter mód. Akit érdekel nézzen róla videókat, én mindenesetre leírom a lényegét: két csapat küzd egymás ellen, az egyik a C.E.L.L. katonákkal van, akiknek az a feladatuk, hogy két percig életben maradjanak. Az előnyük, hogy három kaszt közül választhatnak és hallják az ellenfelek közeledését, valamint a pályán elszórva találhatnak lőszeres dobozokat. Velük szemben vannak a Hunterek, akik csupán nanoruhával és a fent említett íjjal vannak felszerelve, viszont végtelen láthatatlanságuk van, amit a katonák csak EMP gránáttal tudnak megzavarni, illetve a Sniper kaszt van felszerelve hőlátó távcsővel, amin keresztül látják a Huntereket. Ezeken kívül a Hunterek is tudnak hőlátó kamerát használni a katonák felkutatására, valamint a nanoruhának köszönhetően gyorsabbak, erősebbek és nagyobbat tudnak ugrani, mint a katonák. És ez egy nagyon hangulatos kis játékmódot eredményez, ami kellemes újdonságnak számít a COD4 óta elég egyhangú FPS multiplayerek világában.