Gonzales írta:Ezt a Call Of Creed kifejezést sokszor hallottam már. Mire is mondják pontosan?
Amint azt
Viking már elmondta, én (és még jó néhány gamer) arra használja a Call Of Creed kifejezést, hogy a Ubisoft marketingpolitikája gyakorlatilag azonossá vált az Activision-féle stratégiával, ergo csak és kizárólag a profitot nézve évenként adnak ki egy új részt, amit mindig más házon belüli stúdió készít szinte nulla erőfeszítéssel, a profithoz képest lehető legalacsonyabb befektetéssel és ezt adják el a népnek. De az OW kritikus igazat mondott, ez nagyban a gamer társadalom hibája, mert amíg lesz olyan gamer, aki évről évre megvesz egy játékot nem törődve annak tényleges fejlesztéseinek mennyiségével, addig az olyan cégek, mint a Ubisoft vagy az Activision nem fognak változtatni, nem fognak egy kicsivel sem több ötletet és újdonságot belefektetni az új részbe, mint amennyi ahhoz kell, hogy a sok hülye már az első nap szaladjon érte a boltba.
NikitaDragovich írta:https://www.youtube.com/watch?v=h4YU_hy9xFk
Hát, azt hittem, hogy nagyon jó lesz a Syndicate, de hát tévedtem.
Ennek ellenére meg fogom majd venni egyszer, de előtte a Unityt szeretném bepótolni. Most csalódtam az Ubisoftban, mert azt ígérték, hogy a Syndicate jobb lesz, mint a Unity.
Sajnos nem szabad elhinni azt, amit a Ubisofték (vagy a hozzájuk hasonló hozzáállású cégek) mondanak. Túlhypeolják a játékot ahogy szokták, aztán mikor a vásárlók már fel vannak spannolva, akkor derül ki, hogy az egésznek jóval nagyobb a füstje mint a lángja. Persze egy átlag AC játékhoz képest nagyon jó a Syndicate, csak az a probléma, hogy olyan játék kéne, ami nem csak ugyanazt adja vissza, mint a két-három-négy évvel ezelőtti elődje, hanem kéne újítás is. Újítások persze vannak, csak mindegyik olyan izzadtságszagú, olyan ötlettelen és annyira látszik a bevezetésének a célja, a mivoltja, hogy az ember a sokadik ilyen "újítás" után inkább röhög egy jót magában, minthogy komolyan vegye a dolgot.
Americanviking írta:Én már leszidtam azt az Otherworldös kritikát. Nem csak, hogy jobban lehúzták, mint a Unityt, de teljesen jelentéktelen dolgokat emeltek ki. Úgy állították be a játékot, hogy nem javították ki a hibákat, ennek ellenére több kritikában olvastam, hogy a bugok száma nagyon ritka és szinte nem találkoztak egy hibával sem. A Rope launcherre pedig azt mondták, hogy Batman koppintás, viszont ez azért került bele a Syndicate-be , hogy könnyebb és gyorsabb legyen a navigálás a széles utcák között, ami a lovaskocsik bevezetése miatt volt szükséges. Egyébként is az ACIII egyik DLC-jében, aTryanny of King Washington 2. fejezetében (amit a Ubisoft Quebec fejlesztett, akik szintén felelősek a Syndicate-ért) használható Eagle Power inspirálta azt.
Hát, ha te mondod...
Persze itt is igaz a közhely, hogy ízlések és pofonok. Az, hogy kinek mi a jelentéktelen dolog, abszolút személyfüggő. Itt jön ki egyébként az egész kritikának, mint műfajnak az Achilles-sarka, hogy ahány ember, annyi vélemény. Így az ember csak akkor döntheti el egy adott dologról (esetünkben az AC Syndicate játékról) hogy jó-e vagy sem, ha a saját szemével látta, kipróbálta. Ez pedig sokaknak nem adatik meg, így a videók és a videókritikák alapján nagyon nehéz igazságosnak lenni. És amint mondtam, én nem mondom, hogy a Syndicate szar vagy hogy nincs benne semmi újítás, csak a videókon látott/hallott és a cikkekben olvasottak alapján az újítások ellenére sem tűnik többnek, mint az előző részek.