Na ja. Emlékszem, hogy a GTAIV-ben ritka béna ruhák voltak. Jó, ez mondjuk szubjektív, mert nyilván másoknak ezek a ruhák tetszettek, valószínűleg csak én voltam olyan elvetemült, hogy az alapruhán, illetőleg a The Lost-os motoros kabát+farmernadrág kombón kívül mindet utáltam a játékban.Rockstar69 írta:Mind a kettőre. Voltak azért ruhák, de kevés állt jól Nikonak.
Igen, sok-sok olyan dolog volt a játékban, amit a végleges verzióból végül kivágtak. Emlékeim szerint itt a GTAPlace-n is volt olyan hír, amiben a GTAIV eltüntetett tartalmairól volt szó. Igazából elég sok videojátéknál van, hogy jó pár betervezett tartalmat kivágnak a végső verzióból, szóval ez nem egyedi eset. Mindenesetre érdekes, hogy a GTAIV-ben is lett volna vidék. Biztos ekkor még úgy gondolták a fejlesztők, hogy kell ez a plusz a játékba ahhoz, hogy igazán sikeres legyen. Aztán inkább kivágták, a szabadon mászkálás/open world részt háttérbe szorították, meghagyták azt a San Andreas privilégiumának, és inkább a sztorira, karakterekre meg a realitásra mentek rá, ami ugyan végül sikert aratott, ám mind a mai napig megosztja a rajongókat (Luszie+Rockstar+American Viking/Nox csapat, akiknek ez fontosabb, mint a nagy játéktér, sok jármű, mindenféle tartalom, meg az a tábor, ahová én tartozom, akiknek fontosabbak ezek a dolgok az Oscar díjas filmekkel vetélkedő történetnél).NikitaDragovich írta:Eredetileg lett volna vidéki rész is a GTA IV-ben. A térkép három nagy városrészből állt volna: Liberty City, The Caraways és Carcer City.
Utalás ezekre:
"The setting of the game was originally going to be Liberty State, rather than just Liberty City, and it would have included countryside surrounding Liberty City, mountains based on the Adirondacks and Catskills, and possibly The Caraways. The article mentioned that there were three cities. First is Liberty City, next is possibly The Caraways and the last could be Carcer City mentioned as "nearby"."
"Some areas named Anger Bay, Norfolk, Jefferson Heights, Acter Bay, Richmond , Frogtown, Washington Heights were cut. Two areas called Hedgebury and Goatherd can be seen on roadsigns on the Broker-Dukes Expressway. It is likely that they are two more cut neighborhoods, or they could be beta names of the neighborhoods that are where Hedgebury and Goatherd supposedly lead to (Firefly Projects for Goatherd, and Outlook for Hedgebury)."
Ami igaz, az igaz. Ezért volt az, hogy Niko-val én sokszor voltam öltönyben. Az legalább nem mutatott rajta úgy, mint valami szemeteszsák.dani.szentgali írta:
Na ja. Emlékszem, hogy a GTAIV-ben ritka béna ruhák voltak. Jó, ez mondjuk szubjektív, mert nyilván másoknak ezek a ruhák tetszettek, valószínűleg csak én voltam olyan elvetemült, hogy az alapruhán, illetőleg a The Lost-os motoros kabát+farmernadrág kombón kívül mindet utáltam a játékban.
Nem mondom azt, hogy nagy "sztori b*zi" vagyok, de a GTA játékok közül mindenképpen fontos szerepet játszott ez is, hogy ez a rész lett a kedvencem. Emellett a harcrendszer még az, ami egyértelműen itt van a legjobban kidolgozva, és a GTA IV világának erőssége, (remélem valami hasonlót visszahoznak a GTA VI-ban, egy álmom válna valóra). Mivel alapvetően a IV-ben sok a "lövöldözős" küldetés (mondjuk melyik részben nem, lol? De mondjuk az V-ben talán kevesebb van mint a többi részben), így a mesterien kidolgozott harcrendszer miatt nagyon élveztem minden egyes ilyen jellegű küldit, sőt... vártam, hogy mikor jön ehhez hasonló. Az V-ben ezek a küldik azért nem voltak annyira élvezetesek, mert meg lettek könnyítve, így nem voltak nehezek. Persze a IV küldetései sem voltak megcsinálhatatlanok, de emlékszem, 10.-ben nem sikerült elsőre pl. a Hostile Negotiation. Bár ez az egyik kedvenc küldim a játékban, szóval nem is zavart.dani.szentgali írta: inkább a sztorira, karakterekre meg a realitásra mentek rá, ami ugyan végül sikert aratott, ám mind a mai napig megosztja a rajongókat (Luszie+Rockstar+American Viking/Nox csapat, akiknek ez fontosabb, ...)
Jogos.dani.szentgali írta: a GTAIV-ben, legalább 60 küldetés a következőképp nézett ki: felhívott a munkaadód telefonon, hogy menj el A-ból B-be, melyből B az esetek 90%-ában egy lepukkant raktár vagy kecó volt (nyilván ott van az a 10%, ami pl Playboy X ingatlana meg az építkezés helyszín), ahol le kellett mészárolni az embereket, majd lerázni a zsarukat és közölni telefonon a munkaadóval, hogy sikerült a küldetés.
Kíváncsi vagyok, hogy a Rockstarnak eszébe jut-e a tizedik évforduló, és csinálnak-e majd egy újrakiadást a jelenlegi gépekre.
De legalább a GTA V-ben már változatosabbak a küldetések, még ha elég rövid is a játék. A GTA V-ben szerintem sokkal változatosabbak és jobbak voltak a küldetések, mint a GTA IV-ben, viszont a IV-nek sokkal jobb volt a története, mint az V-nek, még a változatos küldetései ellenére is. Ez érdekes azért.dani.szentgali írta: a GTAIV-ben, legalább 60 küldetés a következőképp nézett ki: felhívott a munkaadód telefonon, hogy menj el A-ból B-be, melyből B az esetek 90%-ában egy lepukkant raktár vagy kecó volt (nyilván ott van az a 10%, ami pl Playboy X ingatlana meg az építkezés helyszín), ahol le kellett mészárolni az embereket, majd lerázni a zsarukat és közölni telefonon a munkaadóval, hogy sikerült a küldetés.
Hát nálam csak a "gagyi-faktort" növelte, de kinek mi.NikitaDragovich írta:Ráadásul az aláfestő zenék is sokat dobnak a küldetések hangulatán, amik sajnos a IV-ben nem voltak, csak az V-ben.