Összességében egyetértek a kolléga úrral, halkan hozzátéve, hogy hibák és hiányosságok azért még mindig vannak, és szinte biztos, hogy lesznek is. Legyünk őszinték: aki egy kicsit is ért az online videojátékokhoz és a Rockstarhoz, az lelkiekben fel volt rá készülve, hogy hiába a sok hibát javító gigantikus frissítés, ezzel együtt továbbra is lesznek még hibák, ahogy vannak is. Ezzel együtt tagadhatatlan a tény, mely szerint az RDO végre a jó útra lépett, és egy minimálisan élvezhető, leginkább irritáló, tartalmatlan bughalmazból egy összehasonlíthatatlanul jobb játékot kaptunk. Alig várom, hogy a vizsgáim után tovább toljuk, remélhetőleg addigra behozza majd a következő Land of Opportunities küldetést is.Danchos írta: ↑2019. 05. 19. 14:27Sziasztok!
Nos, az Online hivatalosan is elhagyta a "béta" jelzőt, így bátorkodom némi véleményt írni.
Már az elejétől viszonylag aktív tagja vagyok az Online közösségének - Luszie és Dani kollégákkal egyetemben -, jó látni, hogy végül is milyen irányba tart a kedvenc játékom multiplayer módja. Azt legalábbis mindenképpen már iránynak nevezném, hogy az idegesítő bugokat javarészt eltüntették belőle.
De ami szerintem még többek szívét megdobogtatta, az az eddigiekkel ellentétben tartalomból cseppet sem hiányt szenvedő update. A szokásos új PvP mód mellett bekerültek vadiúj ruházatok, többek közt a poncsó is. Elérhetővé vált a LeMat revolver, ami ízlés szerint kétféle lőszerrel és módozatban használható (talán az eddigi legmenőbb fegyver az Online-ban). Free roamban kalandozgatva már ellátogathatunk két új Strangerhez is, akik ismerősek lehetnek a single player sztori módjából, és a hírek szerint a Strangerek sora csak tovább fog bővülni (például Sadie is bekerül majd a néhai férjével együtt, akiket én már nagyon várok ).
Lássuk, mi van még itt... Igen, a random eventek, amikkel találkozhatunk. Nagyon hangulatosak lettek, és rengeteget adnak hozzá a játékélményhez, még ha kicsit repetitívek is. A szekérvár megvédése szerintem minden alkalommal viszonylag nagyobb kihívást jelent. Jó, hogy végre hasonló szituációk köszönnek vissza az Online-ban is, mint Arthurt irányítva a sztori módban, úgy vélem, ezt nagyon sokan vártuk.
Ami még kimondottan hiányolt feature volt, az a "passzív" mód, itt defensive playing style. Ennek köszönhetően már vígan vadászgathatunk, horgászhatunk és kalandozhatunk a nagyvilágban, senki nem fog bennünket zargatni büntetlenül. Ennek ellenére aki szeretne, továbbra is maradhat az ellenségesebb szerepkörben, szerintem remek, hogy végre bevezették.
És ne hagyjuk ki természetesen az újabb "Land of Opportunities" sztoriszálakat sem, Danival már belemerültünk, és egy bankrablós küldetésen eldobtuk az agyunkat. Rendkívül hangulatosra sikeredtek az új sztori küldik.
A pókert is bevezették, bár személy szerint engem ez érdekel a legkevésbé.
Felcsigázott a frissítéssel érkezett további beharangozó, mely szerint a nyár folyamán bevezetik majd a "szakmákat", így három irányba tudunk szakosodni: fejvadász, gyűjtögető és kereskedő utat is választhatunk magunknak (és egyszerre nem csupán az egyiket, hanem kényünk-kedvünk szerint tevékenykedhetünk mindegyikben).
Mindezek alapján ki merem jelenteni, hogy rendkívül jó irányt vett az Online, és az eddigi szenvedős, nyögvenyelős játékmenet helyett végre egy igazán szórakoztató élményben lehet részünk, ha leülünk a PS elé, és elindítjuk a Red Dead 2 multiját. Mi sem mutatja ezt jobban, hogy még inkább előcsalogatta belőlem a rajongó énemet, hiszen a frissítés óta napi szinten több órát játszom vele. Így tovább, Rockstar!
Luszie írta: ↑2019. 05. 20. 11:26Na igen, ezt én is csak megerősíteni tudom. Már annyira "elengedtem" az egészet, hogy a szakmás poszt láttán teljesen elérzékenyültem.... Egészen felcsigáztam magam, egészen játszható lett/lesz a játék.
Láttam, hogy játszottatok... gondolkodtam is rajta, hogy "beszállok", de aztán végül inkább single-t toltam.
Ezzel nem vagy egyedül, mivel függetlenül attól, hogy veletek azért élveztem a játékot, összességében ti voltatok az egyetlen oka annak, hogy idáig játszottam az RDO-val, mert alapból nekem túl sok lett volna a bug, a tartalmatlanság és minden egyéb hiba ahhoz, hogy rá tudjam venni magam arra, hogy játsszak vele. És nekem is jól esett, hogy ennyi mindennel bővítették/fogják bővíteni az Online-t, mert már bőven itt volt az ideje, annyira szar volt már a helyzet. Most viszont tényleg sokkal, sokkal jobb, hibák sajnos még mindig vannak, de az irány, amelybe elindult a fejlesztés, az mindenképpen több, mint biztató.