Rockstar69 írta: ↑2019. 11. 20. 21:43
Ahogy Dani is írta van gyorsutazás. Szóval úgy összeségében sokkal gördülékenyebb a játékmenet az RDR 2-höz képest.
Igen, én is erről beszéltem. Sokkal jobb ez így, és valóban sokkal gördülékenyebb, egyáltalán nem kell szívni sem a lovaglással, ami időigényes, sem a szekerekkel meg vonattal, ami meg költséges.
Luszie írta: ↑2019. 11. 21. 09:43
dani.szentgali írta: ↑2019. 11. 20. 14:17
Hát vágom, csak az az érdekes, hogy a régi GTA-khoz van türelmed, akkor úgy érzed ennek ellenére is, hogy az újabb és valóban lényegesen kevesebb szarsággal bíró RDR1-et meg nem bírnád?
Nekem egy GTA sokkal izgalmasabb, mint egy RDR. Az RDR-t egy idő után megunom, így a 2-t is "részletekben" játszom. Plusz nálam a GTA az abszolút kedvenc játék-franchise, szóval legyen bármennyire is nehéz/gagyi/béna, akkor is ki fogom játszani, ha be tudom szerezni az adott részt.
Igen, a gyorsutazásról tudtam, csak még nem használtam. Nem hiszem, hogy fogom. Általában elfoglalom mással magam, míg Arthur A-ból B-be elmegy.
(ezért örülök a cinematic kamerának nagyon)
Így már megértem. Hát, bármennyire is imádom a GTA-t, főleg a régi részeket, az irányításuk és nehézségük sokszor hosszabb időre elveszi a kedvem tőlük. Pl. most is így van.
Amúgy a gyorsutazásnál mi inkább az első részben lévő, bármikor használható tábortűz lerakásos megoldásról beszéltünk, ami a 2-ből kimaradt.
Rockstar69 írta: ↑2019. 11. 21. 21:37
Mi arról beszéltünk, hogy az első részben van gyorsutazás. Mondjuk ha azt nézzük, a második részben (is) ott vannak a stagecoach-ok is a tábori utazáson kívül, de még így sem olyan szabad, mint az első részben.
Igen, én is az első részről beszéltem.
Luszie írta: ↑2019. 11. 21. 22:01
Oh. ez mondjuk jó hír. Azt gondoltam, nincs kimondottan fast travel opció.
közben kitoltam chapter 6-t. Jajj... majd ha kitoltam a 2 prologust, írok még, így még nem teljes a story, meg úgyis fognak még
Arthurhoz kötődő dolgok történni így megvárom, míg azok is megtörténnek... Hogy teljes legyen a történet. Egyébként zseniális.
Megnéztem a low és a high honor ending-et, valójában nem igazán tér el.
Nagyobb különbség inkább a különböző alternatívák között van. pl. nekem jobban tetszik az az ending, amikor Micah és Arthur a táborban verekednek, mint a szurdokban... Összességében a high honor ending jobban tetszett, mert annak művészibb a vége, ha a hegyoldalas opciót választod.
Mind a 4 befejezés elég fasza amúgy. Bár Arthur személyisége és Johnnal való jó viszonya miatt én sem a táboros, sem a negatív honoros befejezéseket nem preferálom, szóval számomra a 4-ből csak a hegytetős, pozitív honoros befejezés minősül igazi befejezésnek.
Luszie írta: ↑2019. 11. 24. 12:59
Bocs a dupla miatt. Lenne egy rövid megjegyzésem. (Valójában elég sok minden más is lenne, de most csak ennyit szeretnék írni)
kissé üresnek érzem, hogy a sírok felkutatásánál John nem mond semmit, amikor Arthur-ét találja meg. Legalább egy "rest in peace, brother" elhagyhatta volna a száját. Így annyira üres volt az egész. Persze, megható volt a maga módján, de szerintem ez egy magas labda volt, amit a készítők nem használtak ki.
Ui: Nálam ez az év játéka. A GoW is eszeveszett jó volt. Nem annyira lehet összehasonlítani a kettőt, így ezt nem is kezdeném el, de az én szívemben (így hogy mostanra mindkét év játéka esélyest kijátszottam) az RDR2 lett a nyertes.
Ahogy azóta már facebookon megírtam, játszd ki 100%-ra a játékot, és akkor lesz ott egy rövid monológ annál a bizonyos résznél, és akkor nem fogod üresnek érezni.
Micsoda pálfordulás.
Tavaly még azt hangsúlyoztad, hogy a GOW jogosan lett az év játéka. Bár igaz, hogy akkor még nem toltad végig az RDR2-t, így utólag már meggondolhattad magad. Amúgy már nem az idei év játéka versenyről beszélünk, hiszen mindkettő tavalyi játék, és el is dőlt tavaly a verseny, idén már jóval gyengébb lett a felhozatal, bár azért voltak kellemes meglepetések is, de ebbe most ne menjünk bele. A tavalyi versenyt egyébként számomra megosztottan megnyerte mindkét játék, mert a maguk eltérő kategóriáján belül mindkettő maradandót alkotott. Viszont az tény, hogy Arthur Morgan talán az egész videojáték-történelem legjobb és legszimpatikusabb főhőse.