Rockstar69 írta: ↑2021. 04. 14. 21:45
Egyetértek. Jó lehetne az Online, de elég tartalmatlan, meg ugyanazokat a sémákat próbálják ráerőltetni, mint a GTA Online-ra. Pedig szerintem már ott is belefáradtak az emberek, hogy munkaszerűen darálnak egy bizniszt. A szakmákba én már nem is merültem bele, mert már azelőtt meglett a platina, utána már nem is nagyon vonzott az Online. A tradert próbáltam, de nagyon unalmas volt.
Igen, elég uncsi így. A sztori küldetéseket kéne erőltetni, mint amilyen pl. a Land of Opportunities küldetés sorozat. A szakmák elsőre nem rosszak, de ahogy a GTA-ban, itt is nagyon hamar értelmetlen grindelésbe csap át az egész, és ahogy írtad nagyon unalmas lesz. Szerintem még az is megmentené némileg az RDO-t, ha megkapná egy kibővített és felújított Mexikót, mint új játékterületet. Persze sokkal jobb kivitelezésben, mint a GTA Online-ban a Cayo Perico szigetet, nemcsak scoutolni meg egy rablás erejéig, hanem rendesen bejárni mint az első részben is volt, csak délebbre, délnyugatabbra lehetne kicsit növelni a méretét, ahogy azt a 2-vel is csinálták. Én 67-es szintű vagyok kb., de már nagyon régen nem toltam, csak a 3 új telegram szóló küldetést toltam ki még amikor megjelent. Nem voltak rosszak, de nagyon rövidek és nagyon kevesek is. Egyébként annak, aki mostanában venné meg magát a játékot vagy csak külömn az Online-t, annak egy jó darabig nem lenne unalmas szar az egész, mert ha én most kezdeném a játékot, akkor azért ez a tartalom nem lenne olyan kevés. Ez csak azoknak szar, akik hozzám hasonlóan az első naptól kezdve tolják az Online-t, mert számunkra már minden tartalom nagyon unalmas és kevés.
zsombormaki írta: ↑2021. 04. 14. 17:24
Na végre megvan az 50-es szint, a social club szerint 97 óra játékidő kellett hozzá. Végül kicsit több mint 2 évbe telt. Összességében nem rossz játék, de valahogy nincs benne elég tartalom. A stranger küldetések nagyrésze csupán a menj oda és hozd ide féle mechanikákkal operál. A szakmákkal sikerült kicsit feldobni. Nekem személyes kedvencem a bounty hunter. A moonshiner sem rossz, az ahhoz összehozott kis sztori talán jobb is mint az a tizenvalahány küldetés amit az online ''sztorijának'' szántak. A collectos időigényes és igazából nem nagyon látom értelmét hiszen van ,hogy több vagy ugyanannyi pénzt könnyebbe összelehet szedni. A trader elég szörnyű, na mondjuk nem azért mert szállítani kell, hanem mert negyedannyi jutalmat ad és sokkal többet kell vele szórakozni. Ezt a legújabbat nem próbáltam. A klasszikus módok és a mindenféle játékmódok szórakoztatóak ha nincs benne épp vagy 15 120-as szintű csaló. Free roamban elég kevés a tennivaló viszont. Az egészet nézve nem rossz de asszem ebből többet is kitudna hozni a R*. Egy ideig most tuti nem nézek vissza. (Max a maradék online trófeák miatt.) A játék jutalmazási rendszere egyébként bőkezű, csak nem nagyon lehet például a pénzt elkölteni semmire. Amire meg igen az rettenetesen drága.
Én is egyetértek. Azért nem hoznak ki belőle többet, mert nem annyira népszerű mint a GTA, és ebbe azzal ellentétben a játékosok nem lapátolják úgy a pénzt, hogy az megérje a rockstarnak. Meg hát remélhetőleg ez azért van, mert már hosszú évek óta az új GTA-n és/vagy valami teljesen új játékon dolgoznak a fejlesztők amellett, hogy rendületlenül nyomják a sok szart a GTA Online-ba, és emiatt van az, hogy az RDO-ra már nem jut elegendő erőforrás. De sajnos lehet, hogy csak én vagyok naiv. Egyébként nekem is a fejvadász és a szeszfőző szakma a két kedvencem, sőt igazából csak ezt a kettőt szeretm. Viszont nekem a tizenvalahány sztori küldetéssel nem volt bajom, azok is tetszettek. Sokkal jobbak, mint az unalmas szakmás küldetések, vagy a free roam küldetések. De az is tény, hogy a Moonshiner szakma küldetései is jók, csak az a 6-8 küldetés egyszerűen túl kevés, és utána megint csak az átlagos, unalmas szakmás grindelés van. Összességében valahol sajnálom az RDO-t, de nekem akkor sem jönnek be annyira a Rockstar multik. Sem ez, sem a GTA Online nem akkora szám szerintem. Jobban szerettem, amikor még csak sima multiplayer módok voltak a GTAIV-be meg az első Red Deadbe, nem pedig külön lett elnevezve és túlhypeolva (GTAO) vagy éppen teljesen elhanyagolva (RDO).