Luszie írta:Bár a sorozat neve tényleg az, hogy "Nagy autó lopás" de mégis hiába Fraklinnek ez a "szakmája", mégsem tudok "legGTA"-sabb karakternél tekinteni rá. Valahogy ha GTA-ra gondolok, akkor a káosz, a nagy tűzharcok,vérszomj, a korrupció, és ehhez hasonló fogalmak ugranak be,...
Igen, én pont arra gondoltam, hogy a játék címéhez hű karakter.
Én nem sajnálom, hogy a játék elején elérhető lesz az egész játéktér. Noha én is szerettem kűzdeni azért, hogy végre megnyíljon egy újabb rész, szerintem ezúttal nem szükséges, és korlátokat is szabna. Akkora lesz a játékterület, hogy ígyis rengeteg idő lesz, mire bejárjuk. Már a GTA San Andreas-ban is így volt, ha összehasonlítjuk Vice City és San Andreas területének kihasználtságát, ég és föld. Ugyanakkor óvatosan fogalmaznak, talán a legnagyobb játékterületbe a belső terek is beleszámítódnak, amiket lehet, hogy még tovább tart majd megtalálni és felfedezni. Nézzétek csak meg a képeken és a második trailerben az IAA épületét. Minden szintre be lehet látni az ablakon kersztül, mind ki van dolgozva, még az F.I.B. tetőtere alatti helység is.
Nyilván a pálya kialakítása megnehezítette volna a lezárást, de nem lehetetlen megoldás valami miatt lezárni a város egy részét (például a gettókat), vagy a kivezető utakat, stb. Szerintem igazából azért döntöttek így, mert nagyon messze él egymástól a három karakter, hogy a terület minden részét bemutathassák (Michael - gazdag negyedek, Trevor - vidék, Frankie - gettó). A találkozásuk, a közös munkájuk akadályba ütközött volna a lezárással.
Itt jön a képbe az, hogy nem kell mindhárom főhős történetét végigjátszanunk, csak küldetésekben lesz kötelező váltás. Ha el lennének zárva egymástól, és az egyik karakterrel eljutnánk addig, amikor összeáll a csapat, akkor vagy várnunk kellene, és teljesíteni a másik karakter küldetéseit, vagy a játék átvinné a szereplőt a lezáráson, ami igencsak értelmetlen és nonszensz lenne.