[Megjelenés előtti] Általános társalgó

Spekulációk és beszélgetések a sorozat legújabb darabjáról.
Lezárt
Avatar
MOB662
Szakértő
Hozzászólások: 252
Csatlakozott: 2013. 03. 31. 16:36
Tartózkodási hely: Pécs

Re: Általános társalgó

Hozzászólás Szerző: MOB662 » 2013. 05. 03. 20:32

Kiscserko írta:Én azon gondolkodtam, hogy hogyan képesek a jó öreg konzolokból kifacsarni ennyi energiát? Ha minden igaz, amit mondtak, az akkor hihetetlen. A IV-ben egy-két nagyobb rendőrös csatánál, ahol repült minden, s rengeteg rendőr üldözött, egy-egy pillanatra belaggolt a játék. Itt meg elvileg nincs lagg, és a pop-up is eltűnt. Mindezt egy ötször nagyobb pályán, mint a Red Dead Redemption, ötször annyi NPC-vel, és rengeteg tartalommal, mellesleg jobb kidolgozottsággal, és grafikával, mint ami a IV-ben volt. Nagyon jól lehet optimizálva a játék, ha valóban pop-up és lagg nélkül futtatja a valljuk be, már hat éves konzolokon.

Valóban nem csak az a jó a GTA-ban, hogy reális, hanem a kidolgozottsága, a részletgazdagság, és a szabadságérzet is. De nekem nagyon fontos az is, hogy reális legyen, ezért örültem a IV-nek, és, hogy maradtak a valós grafikánál a mostanában egyre jobban elterjedt rajzfilmes graf helyett. De ezek az erők tényleg elvesznek a realitásából. És ide tartozik a kérdésem. Most, hogy Franklin képessége szóba jött, sokan említették, hogy a IV-ben is volt egy hasonló vezetés közbeni lassítás. Azt hogyan kell aktiválni? Kipróbálnám, hogy legyen egy kis fogalmam róla, hogy mi várható Franklinnél.
Egyetértek!

Am sztem a lassításos dolog a IV-BEN a stunt jump volt amikor a bal kar lekelett nyomva tartani és lassúlt miután ugrattál a verdával.

Avatar
Rockstar69
Főzelékes Feri
Hozzászólások: 3672
Csatlakozott: 2011. 10. 25. 13:57
Tartózkodási hely: Debrecen

Re: Általános társalgó

Hozzászólás Szerző: Rockstar69 » 2013. 05. 03. 20:47

Kiscserko írta:Én azon gondolkodtam, hogy hogyan képesek a jó öreg konzolokból kifacsarni ennyi energiát? Ha minden igaz, amit mondtak, az akkor hihetetlen. A IV-ben egy-két nagyobb rendőrös csatánál, ahol repült minden, s rengeteg rendőr üldözött, egy-egy pillanatra belaggolt a játék. Itt meg elvileg nincs lagg, és a pop-up is eltűnt. Mindezt egy ötször nagyobb pályán, mint a Red Dead Redemption, ötször annyi NPC-vel, és rengeteg tartalommal, mellesleg jobb kidolgozottsággal, és grafikával, mint ami a IV-ben volt. Nagyon jól lehet optimizálva a játék, ha valóban pop-up és lagg nélkül futtatja a valljuk be, már hat éves konzolokon.

Valóban nem csak az a jó a GTA-ban, hogy reális, hanem a kidolgozottsága, a részletgazdagság, és a szabadságérzet is. De nekem nagyon fontos az is, hogy reális legyen, ezért örültem a IV-nek, és, hogy maradtak a valós grafikánál a mostanában egyre jobban elterjedt rajzfilmes graf helyett. De ezek az erők tényleg elvesznek a realitásából. És ide tartozik a kérdésem. Most, hogy Franklin képessége szóba jött, sokan említették, hogy a IV-ben is volt egy hasonló vezetés közbeni lassítás. Azt hogyan kell aktiválni? Kipróbálnám, hogy legyen egy kis fogalmam róla, hogy mi várható Franklinnél.
Ha megnyomod a kört, bejön a filmes kamera és ha megnyomod az L3-at belassul minden.

Amúgy mi az pop-up?

Avatar
brenor
Szakértő
Hozzászólások: 291
Csatlakozott: 2012. 10. 03. 00:24

Re: Általános társalgó

Hozzászólás Szerző: brenor » 2013. 05. 03. 23:05

A pop-up a későn betöltődött textúrát jelenti.

Én nagyon örülök ennek az ellenőrzőpontos rendszernek, kórházas rendszert eddig az összes gta-nal utáltam, pláne a gta4-nél, és szerintem elég irritáló volt valljuk be őszintén. Nem bánom azt se, hogy lesznek speciális képeseink így legalább lesz értelme a karakterváltogatásoknak. Emberek haladnunk a kell a korral, elkell fogadni az újításokat, szerintem sokkal nagyobbat fog ütni az V, mint anno a IV, és biztos ez is 10 pontos lesz.

Avatar
Rockstar69
Főzelékes Feri
Hozzászólások: 3672
Csatlakozott: 2011. 10. 25. 13:57
Tartózkodási hely: Debrecen

Re: Általános társalgó

Hozzászólás Szerző: Rockstar69 » 2013. 05. 04. 06:35

Köszi! Amúgy a GTA IV-be is voltak checkpontok.

Avatar
Luszie
Valedictorian
Hozzászólások: 3036
Csatlakozott: 2012. 06. 24. 16:55

Re: Általános társalgó

Hozzászólás Szerző: Luszie » 2013. 05. 04. 07:27

Kiscserko írta:Én azon gondolkodtam, hogy hogyan képesek a jó öreg konzolokból kifacsarni ennyi energiát? A IV-ben egy-két nagyobb rendőrös csatánál, ahol repült minden, s rengeteg rendőr üldözött, egy-egy pillanatra belaggolt a játék. Itt meg elvileg nincs lagg, és a pop-up is eltűnt.
Nekem PS3-on nagyon ritkán laggolt a játék, de ha laggolt, az kétségen kívül az üldözések közepette volt. Más probléma a fő epizódban nem nagyon volt.
brenor írta: Én nagyon örülök ennek az ellenőrzőpontos rendszernek, kórházas rendszert eddig az összes gta-nal utáltam, pláne a gta4-nél, és szerintem elég irritáló volt valljuk be őszintén. Emberek haladnunk a kell a korral, el kell fogadni az újításokat, szerintem sokkal nagyobbat fog ütni az V, mint anno a IV, és biztos ez is 10 pontos lesz.
Nekem nem volt irritáló. Legalább szenvedni kellett 1-1 feladattal, így volt jó.
Persze hogy haladni kell a korral, de az új dolgok nem minden esetben jó dolgok ;) Ezen azért érdemes elgondolkodni.

Hüblookohelimedion
McReary testvér
Hozzászólások: 566
Csatlakozott: 2012. 11. 08. 19:08

Re: Általános társalgó

Hozzászólás Szerző: Hüblookohelimedion » 2013. 05. 04. 07:30

Rockstar69 írta:Köszi! Amúgy a GTA IV-be is voltak checkpontok.
Egy kezemen megtudnám számolni, hogy menni volt. A GTA IVnél már az is nagy előrelépés volt, hogy a telefonból lehetett újraindítani a küldetést. Az RDRnél már nagyot dobtak a játékon az ellenőrzőpontok, így nagyon örülök, hogy itt is lesznek

Avatar
Luszie
Valedictorian
Hozzászólások: 3036
Csatlakozott: 2012. 06. 24. 16:55

Re: Általános társalgó

Hozzászólás Szerző: Luszie » 2013. 05. 04. 07:31

Ha ennyi könnyítés lesz a küldikkel kapcsolatban, akkor én elvárom hogy legalább 10x nehezebb küldik legyenek mint eddig voltak, különben nem lesz kihívás a játék.. Sőt, akár még unalmas is lehet a story, ha ennyi könnyítést raknak bele de magát a küldit nem nehezítik meg.

Avatar
Rockstar69
Főzelékes Feri
Hozzászólások: 3672
Csatlakozott: 2011. 10. 25. 13:57
Tartózkodási hely: Debrecen

Re: Általános társalgó

Hozzászólás Szerző: Rockstar69 » 2013. 05. 04. 07:33

http://m.gamestar.hu/index.php?article_ ... ranklin&p= Itt már olyanokat írnak, hogy lehet horgászni...

Avatar
Luszie
Valedictorian
Hozzászólások: 3036
Csatlakozott: 2012. 06. 24. 16:55

Re: Általános társalgó

Hozzászólás Szerző: Luszie » 2013. 05. 04. 07:35

Pont az oldalon levő cikk ezen részénél haladtam el, ahol írják hogy nem lehet majd horgászni. Igazából nekem oly mindegy, hogy lesz-e vagy sem. Valószínűleg nem töltenék vele egyébként sem sok időt. A valóságban is uncsi számomra a horgászat, nem hinném hogy egy GTA-ban fogom megszeretni. :)

Szerk:
Ha valakit megölünk, egy X indikátor jelenik meg a célkeresztben.
Ez pontosan mit jelent? Nem értem.
Azt, hogy akit megölünk már nem lehet tovább lőni, vagy mi?
A hozzászólást 5 alkalommal szerkesztették, utoljára Luszie 2013. 05. 04. 08:58-kor.

Avatar
The Cleansing Fire
Törzstag
Hozzászólások: 2153
Csatlakozott: 2012. 07. 11. 19:25

Re: Általános társalgó

Hozzászólás Szerző: The Cleansing Fire » 2013. 05. 04. 07:51

Aztán jönnek a cápák, és minden megváltozik...

Avatar
Luszie
Valedictorian
Hozzászólások: 3036
Csatlakozott: 2012. 06. 24. 16:55

Re: Általános társalgó

Hozzászólás Szerző: Luszie » 2013. 05. 04. 07:55

Parton is lehet horgászni. Oda tuti nem jönnek majd cápák. Sőt, lehet hogy majd csak ott lehet, kijelölt mólókon. Bár a fene se tudja... :D

Avatar
The Cleansing Fire
Törzstag
Hozzászólások: 2153
Csatlakozott: 2012. 07. 11. 19:25

Re: Általános társalgó

Hozzászólás Szerző: The Cleansing Fire » 2013. 05. 04. 09:15

És akkor jöttek a... izé... szóval a rivális horgászok, és minden megváltozott... :)

Avatar
realostew
Díler
Hozzászólások: 883
Csatlakozott: 2013. 02. 07. 18:42
Tartózkodási hely: Szeged

Re: Általános társalgó

Hozzászólás Szerző: realostew » 2013. 05. 04. 09:22

Luszie írta:
brenor írta: Én nagyon örülök ennek az ellenőrzőpontos rendszernek, kórházas rendszert eddig az összes gta-nal utáltam, pláne a gta4-nél, és szerintem elég irritáló volt valljuk be őszintén. Emberek haladnunk a kell a korral, el kell fogadni az újításokat, szerintem sokkal nagyobbat fog ütni az V, mint anno a IV, és biztos ez is 10 pontos lesz.
Nekem nem volt irritáló. Legalább szenvedni kellett 1-1 feladattal, így volt jó.
Persze hogy haladni kell a korral, de az új dolgok nem minden esetben jó dolgok ;) Ezen azért érdemes elgondolkodni.
Egyet értek Luszie, a checkpointos megoldás jó egy olyan játékba, ahol aztán 15 felől jön rád a golyózápor és kint állsz a tűzharc közepén. De egy fedezékközpontú játékban minek? A IV-ben is ha beálltál valami mögé, onnan az életben nem szedtek ki ha nem akartad, ha ennek ellenére is elbuktad, akkor meg menjél is a kórházba, ne checkpointhoz dobjon vissza a játék:\

Avatar
The Cleansing Fire
Törzstag
Hozzászólások: 2153
Csatlakozott: 2012. 07. 11. 19:25

Re: Általános társalgó

Hozzászólás Szerző: The Cleansing Fire » 2013. 05. 04. 09:24

ÉS ebben nektek adok igazat, a checkpoint akkor jó, ha mondjuk autóversenyes küldetésnél vagy, és nem akarsz megint elmenni a pálya kezdetéig.
Lövöldözés-fedezék meg nem igényel így újrakezdést.

Avatar
Luszie
Valedictorian
Hozzászólások: 3036
Csatlakozott: 2012. 06. 24. 16:55

Re: Általános társalgó

Hozzászólás Szerző: Luszie » 2013. 05. 04. 10:15

Mint már előbb is írtam: Gondolom kompenzálni fogják az ellenségek számát a sok könnyítéssel. Így kb (ha már UC-val példálóztam eddig, akkor végülis maradok ennél), kapunk egy "mátrix szintű" -azaz: A valóságban ezt tuti nem élnéd túl- UC-t. Eddig is ilyen 20-30 vs 1 volt a tűzharcos küldiknél, most meg ennek a számnak jóval meg kell nőnie, hogy ennek az élet regenerálódásnak legyen értelme is.

Na de komolyan..
"Ha valakit megölünk, egy X indikátor jelenik meg a célkeresztben."
Ez mit jelent? Azt hogy utána már nem lehet golyót ereszteni belé? Ha igen, akkor ezt is rossz ötletnek tartom.

Lezárt