100% feltétele

Mozdíts meg minden követ a játékban

Gyűjtenivalók

Cigaretta kártyák, álomfogók, és megannyi felfedezés vár!

Lovaglás

Vágtass a legjobb lovakkal

Vadászat

Ejtsd el okosan a vadakat

Történet

Az utolsó banditák kora

PC gépigény

Rendszerkövetelmények

Csalások

Határtalan szórakozás

Hírek /

Nagy hangsúlyt fektetnek az RDR2 sztorijára a készítők

Hihetetlen érzelmi mélységekkel lesz tele a Red Dead Redemption 2 a Take-Two Interactive vezérigazgatója szerint. Strauss Zelnick az MKM Partners találkozóján dicsekedett el, hogy nagy várakozással állnak az új nyílt világú játék elébe, és néhány információmorzsát is elhintett a játék hangulatáról.

Az időzítés nem véletlen, most tartották megfelelőnek a pillanatot a Red Dead sorozat folytatására, ahogy az előző rész megjelenése sem próba-cseresznye alapon történt:

"Az általános személet persze az volt, hogy egy western játék nem működne. Más szempontból közelítettük meg a műfajt, mégpedig hogy a western gyakran a közönség fantáziáját ragadja meg. Amikor kiadtuk az első Red Dead-et, ez működött is, mert megfelelő volt az időzítés. Úgy gondolom, most újra megérett az idő Amerika egy nagy, burjánzó és optimista szemléletének – és ez nem azt jeleneti, hogy kedves és aranyos" - mondta Zelnick.

A kiadó fejese elárulta, hogy nagyszerű sztorielemeketre és játékelemekre számíthatunk, a bejelentő trailer pedig több játékos figyelmét keltette fel, mint amire számítottak.


dani.szentgali
Offline
2016. 11. 18. 18:14
Ez biztatóan hangzik, csak ne az legyen a nagy ígérgetés vége, mint a GTAV-nél, hogy elkészítik a singleplayer sztorimódot, aztán teljesen elfelejtik és csak a Red Dead Online-t fejlesztik, míg a sztoriba meg beleszarnak és a végén nem lesz olyan "érzelmekkel teli és mély", mint amilyennek most mondják. Persze szeretnék hinni a Rockstarnak meg a T2-nek, de a GTAV után kicsit nehéz fenntartások nélkül elhinni mindent, amit mondanak. De legyen így, ahogy mondják, mert akkor tényleg egy remek játék elébe nézünk. Csak gondolkodom, hogy az előző rész fordulatait és ténylegesen mély érzelmi pillanatait hogyan fogják majd túlszárnyalni úgy, hogy a programozók, dizájnerek meg feltehetően majdnem mindenki valószínűleg már most csak arra vár a Rockstarnál, hogy a Red Dead Online-hoz is kiadhassák az első Shark Cardot és beinduljon ismét a "Hogyan basszunk el egy alapból sztori orientált játékot a túlzott multiplayerrel" című játék. Na de mindegy, abbahagyom a negatívoskodást és remélem, hogy tényleg hűek maradnak a szavukhoz, és a multiplayer hangsúlyossága mellett ezúttal a sztorit sem hanyagolják el.
Hozzászólok
RDO Szerepek (Frontier Pursuits) Ismertető Helyszínek A főhős Történet 100% feltétele A tábor Gyűjtenivalók Lovaglás Vadászat és horgászat Csalások PC Gépigény A játék kiadásai Összes kép megtekintése
Összes videó megtekintése Ismertető Fegyverek 100% feltétele Kihívások Öltözékek Minijátékok Csalások Ismertető PS4 trófeák Csalások