100% feltétele

Mozdíts meg minden követ a játékban

Gyűjtenivalók

Cigaretta kártyák, álomfogók, és megannyi felfedezés vár!

Lovaglás

Vágtass a legjobb lovakkal

Vadászat

Ejtsd el okosan a vadakat

Történet

Az utolsó banditák kora

PC gépigény

Rendszerkövetelmények

Csalások

Határtalan szórakozás

Hírek /

Take-Two: Nem halottak a single player játékok!

Nem ért egyet azokkal a GTA sorozat kiadója, akik úgy gondolják, a single player játékok ideje lejárt. A cég vezérigazgatója, Strauss Zelnick a VentureBeat-nek adott interjút, a beszélgetés során pedig külön kiemelte, hogy egyáltalán nem hisz abban, hogy a sztori fókuszú játékoknak leáldozóban van.

Mint kiemelte, hiába mondogatják, hogy nem válik be a termék, ha nincs benne ingyenes battle royale. Nincs arra semmilyen bizonyíték, hogy ne le lenne igény jól kidolgozott egyjátékos történetekre, és ezt látják a GTA Online esetében is: hiába a multi, a játékosok ugyanúgy játszanak a GTA V Story Mode-dal is. 

"A cégek, akik úgy érzik, egyszerűen csak kikerülik a sztori- és karakterépítésbe fektetett kemény munkát, és egyből oda ugranak, ahol pénz van a multiplayerben..., nem hiszem, hogy ez működni fog. Meglepődnék rajta" – mondta.

Az interjú során más apróság is szóba került. A VentureBeat újságírója arra is kereste a válaszokat, hogy a Take-Two és a stúdiói miben különböznek más kiadóktól és fejlesztőktől. A Take Two Interactive-hoz 17 játékfejlesztő stúdió kötődik körülbelül 4200 emberrel, de valahogy mégis több a bevételük, mint a 14000 emberrel dolgozó Ubisoft jövedelme.

A beszélgetés során elhangzott, hogy a cég stratégiája továbbra is az, hogy a legkreatívabb, leginnovatívabb és leghatékonyabb legyen, és ehhez erőforrást is biztosít. Zelnick egyáltalán nem támogatja azt a megoldást, hogy egyszerűen csak másolják azt, ami egyszer már működött. Sőt, azzal, hogy folyamatosan az újításra törekednek, egyúttal motiválják a dolgozóikat is.

Noha mint a cég vezetője, olyakor vannak meglátásai arról, mik azok az új piaci irányok, amikkel érdemes lenne próbát tenni, de sohasem erőszakolja a stúdiókra. Fontos az együttműködés, inkább beszélnek róla, és megpróbálja meggyőzi őket.

A stúdiók pedig megőrizhetik az autonómiájukat, bátran dolgozhatnak azzal, amit saját berkeiken belül előállítanak, és nem erőszakolnak rájuk követelményeket, mint például a Frostbite motor egységes használata EA stúdióinál.

A teljes interjú angol nyelven a VentureBeat oldalán olvasható.


dani.szentgali
Offline
2018. 06. 23. 00:19
Hát ez elméletben mind szép és jó, meg nagyon jól hangzik, csak jó volna ezt az állítást tettekkel is alátámasztani. Gondolok itt a túlpörgetett GTA Online-ra és a mellette elhanyagolt meg elcseszett singleplayerre... reméljük R* meg T2 tényleg tanult a hibájából, és valóban nem hagyják kihalni a singleplayer játékokat.
Hozzászólok
RDO Szerepek (Frontier Pursuits) Ismertető Helyszínek A főhős Történet 100% feltétele A tábor Gyűjtenivalók Lovaglás Vadászat és horgászat Csalások PC Gépigény A játék kiadásai
Összes videó megtekintése
Összes videó megtekintése Ismertető Fegyverek 100% feltétele Kihívások Öltözékek Minijátékok Csalások PC gépigény Ismertető PS4 trófeák Csalások