Ezen a héten valamelyest megismerhettük végre a Van der Linde banda tagjait, de az elmúlt napok más új infókkal is szolgáltak. A TheHollywoodReporter újságírói exkluzív interjút készíthettek Josh Bass (R* San Diego) és Aaron Garbut (R* North) art directorokkal, a beszélgetésből pedig kiderült némi részlet, újdonság is az októberben érkező Red Dead Redemption 2-ről.
- Arthur (a főhős) még kisfiú korában került a bandába, és mivel körülbelül ez lett az egyetlen konstans dolog az életben, és értelmet, célt is ad neki – ezért tekinti egyben a családjának is. Ez egyébként megmagyarázza azt is, hogy miért lehet oszlopos tagja a csapatnak.
- A történetválasztás nem véletlen, a fejlesztők is szerettek volna többet "megtudni" Dutch bandájáról.
- A játékban rengeteg karaktert és sztorit fogunk megismerni.
- A készítők azért is tértek vissza az "egy főhős" koncepciójára, mert így a játékosok sokkal inkább érezhetik magukat ténylegesen a banda egyik tagjának.
- A Red Dead Redemption 2 a kezdetektől fogva PlayStation 4 és Xbox One konzolokra lehetett tervezve és fejlesztve, mivel Bass az interjú során kiemelte, hogy ez az első játékuk, ahol kiaknázzák a legújabb konzolgeneráció nyújtotta technológiai lehetőségeket. A GTA V hiába jelent meg feljavítva PS4-re ás Xbox One-ra, eredendően PS3 és Xbox 360 játék volt, az akkori lehetőségekre lett tervezve a koncepció.
- A technológiai mérföldkő bizonyítékaival mindenhol találkozhatunk majd szerte az RDR2 világában. Egyaránt érinti a grafikát, arc- és testmozgásokat, zenét, időjárást, mesterséges intelligenciát. Garbut elértnek érzi a mindig kitűzött céljukat, hogy a játéktér inkább egy valódi helynek, mintsem egy videojáték béli pályának hasson. Elég csak megnézni majd, hogyan élik majd a mindennapjaikat a járókelők, látni, ahogy valaki építi a házát, újságot árul, érezni a társadalom kontrasztjait a gazdagok és szegények, erősek és gyengék között, stb.
- A hatalmas játéktérben mindenhová jut valami látnivaló, érdekesség, és gyakran kerülhetünk olyan helyzetekbe és akciókba, ahol elég nehéz eldönteni, hogy most küldetést teljesítünk-e vagy sem.
- A szalonok pultosaival interakcióba lépve akár történeteket is mesélhetünk egymásnak.
dani.szentgali
Offline