100% feltétele

Mozdíts meg minden követ a játékban

Gyűjtenivalók

Cigaretta kártyák, álomfogók, és megannyi felfedezés vár!

Lovaglás

Vágtass a legjobb lovakkal

Vadászat

Ejtsd el okosan a vadakat

Történet

Az utolsó banditák kora

PC gépigény

Rendszerkövetelmények

Csalások

Határtalan szórakozás

Hírek /

Red Dead Redemption 2 részletek a HollywoodReporter interjújából

Ezen a héten valamelyest megismerhettük végre a Van der Linde banda tagjait, de az elmúlt napok más új infókkal is szolgáltak. A TheHollywoodReporter újságírói exkluzív interjút készíthettek Josh Bass (R* San Diego) és Aaron Garbut (R* North) art directorokkal, a beszélgetésből pedig kiderült némi részlet, újdonság is az októberben érkező Red Dead Redemption 2-ről.

  • Arthur (a főhős) még kisfiú korában került a bandába, és mivel körülbelül ez lett az egyetlen konstans dolog az életben, és értelmet, célt is ad neki – ezért tekinti egyben a családjának is. Ez egyébként megmagyarázza azt is, hogy miért lehet oszlopos tagja a csapatnak.
  • A történetválasztás nem véletlen, a fejlesztők is szerettek volna többet "megtudni" Dutch bandájáról.
  • A játékban rengeteg karaktert és sztorit fogunk megismerni.
  • A készítők azért is tértek vissza az "egy főhős" koncepciójára, mert így a játékosok sokkal inkább érezhetik magukat ténylegesen a banda egyik tagjának.
  • A Red Dead Redemption 2 a kezdetektől fogva PlayStation 4 és Xbox One konzolokra lehetett tervezve és fejlesztve, mivel Bass az interjú során kiemelte, hogy ez az első játékuk, ahol kiaknázzák a legújabb konzolgeneráció nyújtotta technológiai lehetőségeket. A GTA V hiába jelent meg feljavítva PS4-re ás Xbox One-ra, eredendően PS3 és Xbox 360 játék volt, az akkori lehetőségekre lett tervezve a koncepció.
  • A technológiai mérföldkő bizonyítékaival mindenhol találkozhatunk majd szerte az RDR2 világában. Egyaránt érinti a grafikát, arc- és testmozgásokat, zenét, időjárást, mesterséges intelligenciát. Garbut elértnek érzi a mindig kitűzött céljukat, hogy a játéktér inkább egy valódi helynek, mintsem egy videojáték béli pályának hasson. Elég csak megnézni majd, hogyan élik majd a mindennapjaikat a járókelők, látni, ahogy valaki építi a házát, újságot árul, érezni a társadalom kontrasztjait a gazdagok és szegények, erősek és gyengék között, stb.
  • A hatalmas játéktérben mindenhová jut valami látnivaló, érdekesség, és gyakran kerülhetünk olyan helyzetekbe és akciókba, ahol elég nehéz eldönteni, hogy most küldetést teljesítünk-e vagy sem.
  • A szalonok pultosaival interakcióba lépve akár történeteket is mesélhetünk egymásnak.

dani.szentgali
Offline
2018. 09. 08. 23:51
Érdekesen hangzanak ezek az új infók, köszönjük szépen, hogy közzétettétek nekünk! Ahogy a Facebook-posztotok alatti kommentemben már írtam, a Rockstarnak valóban ez az első, kifejezetten PS4-re és XBox One-ra készült játéka, és ha ilyen ritkán adnak ki új játékot, mint az utóbbi időben, akkor nem lepődnék meg rajta, hogy ez lenne egyben az utolsó is. Hiába, a minőségnek komoly ára van. Lassan ott tartunk, hogy minden újabb Rockstar játékhoz vehetünk majd egy új konzolt. Az interjúból kiszedett infókra visszatérve, nagyon kíváncsi vagyok, hogy ezek a dolgok miként valósulnak meg majd a játékban.
Hozzászólok
RDO Szerepek (Frontier Pursuits) Ismertető Helyszínek A főhős Történet 100% feltétele A tábor Gyűjtenivalók Lovaglás Vadászat és horgászat Csalások PC Gépigény A játék kiadásai
Összes videó megtekintése
Összes videó megtekintése Ismertető Fegyverek 100% feltétele Kihívások Öltözékek Minijátékok Csalások PC gépigény Ismertető PS4 trófeák Csalások