100% feltétele

Mozdíts meg minden követ a játékban

Gyűjtenivalók

Cigaretta kártyák, álomfogók, és megannyi felfedezés vár!

Lovaglás

Vágtass a legjobb lovakkal

Vadászat

Ejtsd el okosan a vadakat

Történet

Az utolsó banditák kora

PC gépigény

Rendszerkövetelmények

Csalások

Határtalan szórakozás

Hírek /

Az első Red Dead Online információk az IGN jóvoltából

Bár a Red Dead Online leleplezése nem volt teljesen váratlan, azért akadnak szerencsések, akik már a bejelentés előtt készülhettek a nagy meglepetésre. Az amerikai IGN interjút készíthetett Imran Sarwarral a Rockstar North egyik vezető tervezőjével, és Josh Needlemannal, a Rockstar San Diego senior producerévelvezőjével.

Az online magazin csupán néhány egyszerűbb kérdést tett fel, ugyanakkor ezek bemutatják, hogy milyen irányba szeretnének elindulni a fejlesztők, eltérnek-e valamiképp a GTA Online-tól, illetve egyáltalán mi lesz utóbbi sorsa.

A beszélgetésből az alábbi infókat hámoztuk ki:

  • A Red Dead Online teljes mértékben a Red Dead Redemption 2 mechanizmusaira és játékterére épít majd, ugyanúgy a 19. században fog játszódni.
  • A fejlesztők teljes mértékben a GTA Online esetében szerzett tapasztalatokra építenek – ebbe beletartozik mind a lehetőségek, mind a szabadabb lobbikra és strukturáltabb játékmódokra, illetve narratív elemek implementálása (értsd: az egyes feladatok kerettörténetet kapnak).
  • Az RDO csakúgy, mint a GTA Online, csúsztatva indul a Red Dead Redemption 2-höz képest, mivel bár egy lemezen érkezik majd mindkettő, valójában két játékként tekint rájuk a Rockstar. Az RDR2 nagyon erős sztori játék lesz, és ugyanúgy megérdemli a figyelmet, ráadásul remek gyorstalpaló lehet a játékmechanizmusok megismeréséhez és megtapasztalásához. Egyúttal a fejlesztőknek is jól jön a plusz idő, hogy technikailag felkészüljenek az indulásra.
  • A Rockstar Games továbbra is oda van a single player játékokért. (!)
  • A Red Dead Online és a GTA Online közötti különbséget leginkább az fogja szemléltetni, hogy míg a GTA Online-ban repülőkkel lehet nagy távolságokat megtenni, a Red Dead-ben ilyesmire nincs lehetőség, ott a gyaloglásra és lovaglásra lehet csak építeni – ez nyilván a lehetőségekre és játékmódokra is hatással lesz.
  • Noha a fejlesztők a játékosok igényei alapján szeretnék formálni a multiplayert, elsőre a legnépszerűbb GTA Online tartalmakból indulnak ki, mint a Heists, az Afterhours, a the Doomsday Heist és a Gunrunning frissítés. Ezek mind egyszerre nyújtanak személyes élményt és izgalmas akciót.
  • Választható majd férfi és női karakter ("cowboy or cowgirl").
  • Ahoggy a GTA Online esetében, a Red Dead Online-nál is alapvető cél a fejlesztők számára, hogy semmiféleképp se kerüljenek szegmentálásra a játékosok. Bár ezt így expliciten még nem mondták ki, tudjuk, hogy ehhez elengedhetetlen, hogy minden frissítés, kiegészítő ingyenes legyen.
  • Ami a frissítéseket illeti, a Rockstar Games a GTA Online-ban megismerte a szükséges receptet: a kiegészítőknek egyaránt kell biztosítaniuk személyes élményt, játékmenetet, narratívát és változatosságot a pakkokban.
  • A multiplayer ugyanúgy szerepjátékra épül majd.
  • A fejlesztőknek továbbra is vannak ötleteik a GTA Online-t érintően a belátható jövőre. A két multiplayer játék párhuzamosan frissül majd egymás mellett. A Rockstar arra számít, hogy bár a GTA Online játékosok ugyanúgy találnak majd kedvükre valót a Red Dead Online-ban is, az RDO inkább egy saját játékos bázist épít majd ki magának.

dani.szentgali
Offline
2018. 09. 20. 20:48
Remélhetőleg az RDO játékosbázisa kevésbé lesz irritáló, mint a GTAO-jé volt.
Hozzászólok
RDO Szerepek (Frontier Pursuits) Ismertető Helyszínek A főhős Történet 100% feltétele A tábor Gyűjtenivalók Lovaglás Vadászat és horgászat Csalások PC Gépigény A játék kiadásai
Összes videó megtekintése
Összes videó megtekintése Ismertető Fegyverek 100% feltétele Kihívások Öltözékek Minijátékok Csalások PC gépigény Ismertető PS4 trófeák Csalások