100% feltétele

Mozdíts meg minden követ a játékban

Gyűjtenivalók

Cigaretta kártyák, álomfogók, és megannyi felfedezés vár!

Lovaglás

Vágtass a legjobb lovakkal

Vadászat

Ejtsd el okosan a vadakat

Történet

Az utolsó banditák kora

PC gépigény

Rendszerkövetelmények

Csalások

Határtalan szórakozás

Hírek /

Még több hands-on előzetes!

A Game Informer mellett sok más magazin is játszhatott a Red Dead Redemption 2-vel, mindegyikük két órán élvezhették a bandita létet Arthur Morgan bőrébe bújva. Bár a legtöbb információ megegyezik a korábban kigyűjtött újdonságokkal, azért ezekben a cikkekben is akad némi friss infó, és három új kép is. Nézzük őket:

IGN

  • A vonatot nem csak kirabolni, de elrabolni is lehet. Az IGN szerkesztője egy üldözés során felkapaszkodott az egyik kocsira, majd előretörve eljutott a mozdonyig, ahol a vezető elintézése után átvehette az irányítást – gyorsíthatott, lassíthatott, kezelhette a vonatkürtöt.
  • A világ számos akciót, interakciót tesz lehetővé, melyek teljes mértékben ignorálhatóak.
  • A magazin a játék elejét próbálhatta ki, miután rosszul sült el egy akció Blackwaterben, Dutch bandája a Grizzlies hegyekben ragad. Ezt egy hasonló bevezetőnek írják le a szerkesztők, mint a GTA V North Yanktonja, ahol megismerjük a történet főbb szereplőit. Ellenben itt viszont később is visszatérhetünk erre a havas tájra.
  • A magazin PlayStation 4 Pro konzolon játszhatott a játékkal.
  • Ha a végigjátszottuk a bevezető részeket, az egész terület azonnal bejárhatóvá válik.
  • A fejlesztők minden lehetőséget megragadtak, hogy kötődés alakuljon ki köztünk és a lovunk között, így például el is nevezhetjük őket. Minden pillanat, amikor foglalkozunk a lovunkkal, építeni fogja a köteléket.
  • Minden lófajtának más-más előnye és gyengepontja van.
  • Ha Arthur elhagyja a kalapját, a nyergen generálja újra a játék.
  • Borotválkozáskor az egyes szakállrészeket külön, eltérő hosszúságúra borotválhatjuk, ergó teljesen olyan szakállat állíthatunk össze, amilyet szeretnénk.
  • Egy mellékküldetés során fotókat kell készíteni megadott helyekről.
  • Nem csak a járókelő emberekkel és a lovunkkal, de például a közelben kószáló ebekkel is interakcióba léphetünk.
  • A rivális bandák tagjai megtámadhatnak minket, hogy elvegyék a pénzünket.
  • Többféle töltény érhető majd el a kínálatban, lesz például split-point golyó, de akár lángoló nyilak sem maradnak most ki az új Rockstar játékból.
  • Arthur egyfajta saját kis tábort is verhet, ahol az elejtett vadakat megfőzheti saját maga, vagy a lova számára, vagy craftoljon valamit a levadászott állat részeit (is) felhasználva.
  • Arthur néhány tulajdonsága fejleszthető, mint az erőnlét (Strength), ügyesség (Dexterity), ösztön (Instinct) and merészség (Grit). Az állóképesség is növelhető, mely arra ösztönöz, hogy lepattanjunk a lovunkról, hiszen csupa olyan tevékenységgel növelhető, ami egyéni mozgást igényel.
  • Nem csak Arthur, de a lovunk állóképessége és életereje is növelhető.
  • Mint azt már régóta tudjuk, láthatjuk fejlődni, nőni a környező világot. Az idő ebből a szempontból valószínűleg a sztori küldetések teljesítésével halad előre.
  • A bandatagok csípős megjegyzése az egyetlen büntetés azért, ha nem foglalkozunk a tábor fenntartásával.
  • Ha aktívan részt vesznk a tábor fenntartásában, számos jutalomhoz, előnyhöz jutunk, például felfejleszthetjük Arthur sátrát, ami később akár fast travel pontként is funkcionálhat.
  • Ahogy a Game Informer előzetese is írta, ezúttal nem kész öltözékek közül válogathatunk, az egyes ruhadarabokat saját magunk válogathatjuk össze.
  • Nem mindegy, milyen ruhát viselünk. A hófödte hegyekben szükség lesz a vastagabb kabátokra, míg a sivatagban hátránnyal jár, ha téli öltözetben próbálunk vágtatni a forróságban. Ha egy bűntett elkövetésekor felvesszük a kendőnket (bandana), akkor könnyebb lesz lerázni a körözést.

GTA GTA GTA

Kotaku

  • A belső nézet az egész játék alatt használható.
  • Lehetőség lesz pusztán figyelmeztető lövéseket adni.
  • Ha túl sokat eszünk, elhízunk.
  • A magazin fontosnak tartotta kiemelni a nagyon  jól megírt párbeszédeket.
  • Ha épp a pisztolytáskában van a fegyverünk, célzás helyet különböző helyekre fókuszálhatunk.
  • A radar testreszabható: iránytű méretűre zsugorítható, vagy akár teljesen ki is lehet kapcsolni.
  • A lövés most egy helyett két szükséges interakcióval jár: nem csak a ravaszt kell meghúzni egy gombnyomással, de egy másikkal az ütőszeget is vissza kell húzni.
  • A borbélyoknál csak eltávolítani lehet a hajat és a szakállat, nem növesztik meg valami csodával – ha hosszabbat szeretnénk, meg kell várnunk, amíg megnő.
  • A lovak heréi összezsugorodnak a hidegben.
  • Lesz egy város a játékban, ami sokkal nagyobb lesz, mint bármelyik korábbi a Red Dead játékokban.

Polygon

  • A Polygon is megerősíti, hogy a játék elején ugyan a Grizzles hegység területeire vagyunk korlátozva, amíg elsajátítjuk az alapokat, de ezt követően bármerre indulhatunk, ahová szeretnénk.
  • A balul elsült Blackwater-i bankrablás utáni meneküléskor a banda nem csak a várostól, de az ott tárolt tartalékaiktól is elzáródnak. Ez a szerencsétlen helyzet szolgál alapjául a bevezetőnek.
  • A játék elején John Marston életveszélyesen megsérül.
  • A játék harmadik trailerének nyitójelenetében épp azt a vonatrablást láthattuk, amit a magazinok kipróbálhattak. 
  • Arthur megmentett egy idegen életét, akit kígyó mart meg, akitől cserébe lehetőséget kapott, hogy ingyen válasszon egy fegyvert.
  • Arthur legfeljebb két egykezes fegyvert hordhat magánál, és két hosszabb fegyvert, két puskát, vagy egy puskát és egy íjat. Ebbe nem számít bele a kés, a lasszó és az eldobható fegyverek.
  • Lesznek eldobható kések (pengék).
  • Lehetőség lesz egyszerre két fegyvert használni, de ezt a képességet előbb fel kell oldani.
  • A fentieken túl minden egyebet a lovunkon tárolhatunk – a lovunkhoz sétálva a gyűjteményünk bármely fegyvere közül választhatunk.
  • Ha valahol otthagyjuk a lovunkat, vissza kell mennünk érte, nem fog előteremni a semmiből. Csak a közvetlen közelben füttyenthetünk a paripánknak, viszont minél szorosabb vele a kapcsolatunk, annál nagyobb távolságról képes minket meghallani.
  • Nem csak a fegyverek, de a lovunk is piszkos lesz idővel, így le kell kefélnünk, hogy a maximális teljesítményt tudja nyújtani.
  • Amikor Arthur, Dutch és néhány társuk a rivális O'Driscolls bandára törtek a demóban, nem kellett minden ellenfelet lelőniük, amikor már csak páran maradtak, az utolsók inkább nyúlcipőt húztak.

The Independent

  • A játék emlékszik a korábbi interakciókra. Ha előző nap verekedésbe keveredünk a kocsmában, másnap nem látnak szívesen.
  • Lehet, hogy egy idegen kisegítésével hasznos jutalmakhoz jutunk, de az is lehet, hogy később megbánjuk, amiért nem eresztettünk belé egy tárat.
  • Az emberek reakciói nagyon eltérnek attól függően, hogy mivel foglalkoznak, például egy farmer teljesen másképp reagál, mint egy seriff.

GamesRadar

  • A demóból megismert vonatrablós küldetés neve "Who The Hell is Leviticus Cornwall?", a rivális bandán való rajtaütésé pedig "Paying a Social Call".
  • A játékban lehetőség lesz fürdőt venni, és a jobb helyeken némi extra pénzért egy hölgyet is biztosítanak "segítségül", aki elszórakoztatja Arthurt.
  • A vadászattal kapcsolatos animációk kíméletlenek, valósághűek. Látni a bőrt a zsírrétegen, ami a hús és a csont felett van. Az állat vére kicsordul, miközben Arthur felvágja.

VentureBeat

  • A VentureBeat szerkesztője véletlenül rossz gombot nyomott a kontrolleren, és ahelyett, hogy megsimogatott volna egy kutyát, véletlenül lelőtte. Ez kínos következményekkel járt – ha megölünk egy ártatlan állatot, az is bűncselekménynek számít, és üldözőbe vesznek.
  • A fenti esemény egy szomorú tűzpárbajjal ért véget, melynek folytán fegyveresek lelőtték Arthurt. A respawn után továbbra is $225 dollár vérdíj volt a főhős fején, a demót felügyelő Rockstar fejleesztők pedig azt tanácsolták a magazin szerkesztőjének, hogy inkább fizesse be a legközelebbi postán. Arthur kabátján megmaradtak a golyónyomok is.
  • A történet itt sem ért véget, a városlakók emlékeztek az incidensre, és megjegyzéseket tettek Arthurra, mondván "emlékeznek, mit tett", és hiába volt a pisztolytáskában a fegyvere, még így sem fogadták őt a helyi istállóban.
  • A játékban összesen öt államot járhatunk majd be. (Amiket eddig ismerünk: New Hanover, West Elizabeth, Ambarino, Lemoyne)
  • A VentureBeat úgy írja, összesen három fegyvert hordhatunk magunknál. Ez valamivel eltér a Polygon előzetesétől, de könnyen lehet, hogy ez nagyon fegyverfüggő.
  • Ha levadásztunk egy állatot, egy ikon jelzi majd a radaron az élőhelyét, így később visszatérhetünk, ha ugyanolyan vadat szeretnénk elejteni.
  • Lesznek ritka, legendás állatok, amiből csak egy-egy példány létezik egy helyen.
  • A táborban amikor Arthur közelíteni kezdett két hölgyhöz, bevonták a beszélgetésbe, majd mikor távolodni kezdett, fokozatosan kezdték el ignorálni.
  • Ha Arthur lerészegedik, az hatással lesz az interakcióira a többi bandataggal.

Az eredeti angol nyelvű cikkek megnyithatóak a fenti alcímekre kattintva. ;)


dani.szentgali
Offline
2018. 09. 23. 13:29
Nagyon szépen köszönjük ezt a gyors cikket is!

Hát, ha 5 állam lesz a játékban, akkor van még egy meglepi állam, amit nem ismerünk. Bár lehet, hogy talán nem egy új államról van szó, hanem csak Nuevo Paraiso felújított változata lesz ez az eddig ismeretlen ötödik helyszín. Elvégre a mexikói határterületek és a sombreroban lovagoló sötétesbőrű gengszterek is elengedhetetlen kellékei a jó vadnyugatnak.
Hozzászólok
RDO Szerepek (Frontier Pursuits) Ismertető Helyszínek A főhős Történet 100% feltétele A tábor Gyűjtenivalók Lovaglás Vadászat és horgászat Csalások PC Gépigény A játék kiadásai
Összes videó megtekintése
Összes videó megtekintése Ismertető Fegyverek 100% feltétele Kihívások Öltözékek Minijátékok Csalások PC gépigény Ismertető PS4 trófeák Csalások