Ismertette a Rockstar Games azokat az újításokat, amiket a közeljövőben szeretne implementálni a Red Dead Online-ba. A következő frissítésekben tovább finomítják a fejlesztők a játékosok közötti interakciókat, melynek részeként végre a PvE párti játékosoknak kedveznek.
A készítők határozottan kijelentették, hogy bár más korábbi online játékaikból építkeztek a Red Dead Online tervezésekor [lásd: GTA Online - by szerk.], a Red Dead Online más irányt fog venni, és egy olyan világ megteremtésébe fognak, ahol valamennyi játékos nagyobb szabadsággal rendelkezik a tekintetben, hogy megválassza egyéni játékstílusát, és el tudjon merülni a 19. századi Amerika cowboyok, banditák és fegyverforgatók lakta szelídítetlen világában.
Ezt mi sem szimbolizálja jobban, hogy az eddig nagyrész PvP irányba induló RDO-ban bekerül a sokak által áhított passzív mód, azaz a más játékosoktól való sérthetetlenség. sőt, nem csak egyszerűen bekerül végre a passzív mód – ami egyébként a GTA Online-ban kezdetektől fogva létezett –, de továbbfejlesztett változatban tér vissza, hogy így is aktív játékosként lehessen mozogni a szabad világban, és egyenrangú élményekben részesüljenek mindazok, akik a közös csapatmunkát preferálják az egymás végtelen öldöklésével és szabotálásával szemben.
Hostility System
Az ellenségeskedést szabályozó "Hostiltiy System" rendszer a februárban beiktatott óvintézkedésekre fog épülni, mint például a rivális játékosok láthatóságának változása volt. Például a egy játékost egyértelműen célba vesznek és megtámadnak, az szabadon megvédheti magát anélkül, hogy vérdíj (bounty) kerülne a fejére. Aki támad és sebzést ejt, az azonnal ellenségként kerül jelölésre. A Hostility sem fog nőni ilyenkor, tehát megtámadott játékos emiatt nem lesz agresszívabbnak jelölve a térképen.
Ez remélhetőleg máris egy mérsékelt hangulatot teremt majd, de egyéb opciók is szóba jöhet azoknak, akiknek nincs idejük a pisisek ostoba trollkodásaira.
Offensive és Defensive Playing Style – Támadó és Védekező játékstílus
A Red Dead Online-ban hamarosan kétféle játékstílus közül választhatunk:
- Az Offensive Playing Style gyakorlatilag az a környezet és szabályrendszer, ami most is van a Red Dead Online-ban.
- A Defensive Playing Style lesz a továbbfejlesztett passzív mód. Ilyenkor ugyanúgy szabadon létezhetünk a többi játékossal a Free Roam szobákban, és a GTA Online-nal ellentétben itt akár fegyvert ránthatunk és lőhetünk is vele a másikra, viszont halálos sebzést nem lehet majd ejteni. Egyúttal ha egy játékos meglasszózza valamelyik másikat, azzal automatikusan elhagyja a defenzív játékstílust, ráadásul mindhiába, hiszen aki Védekező módban tolja, azt nem lehet majd meglasszózni.
A Red Dead Online így tehát egyéb fedőnevekkel mind a PvP, mind a PvE-orientált játékosokat kiszolgálja majd. Ráadásul a Defensive játéklményt bővítendő érkeznek A Land of Opportunities küldetések, új Free Roam küldetések és a multiplayerben is megjelennek majd a dinamikus események, mint harc a csapdák ellen, szükséghelyzetbe kerülő lakosok megmentése és hasonlók.
Mindemellett az elkövetkező négy hétben sorra érkeznek majd az új Shodown játékmódok és versenymódok (Racing Modes), csakúgy mint egy most induló új horgász Free Roam Event. Frissítések érkeznek majd a karakter készítőhöz, és hamarosan a pisztolytáskánkban tudhatjuk az első Red Dead Redemption játékban megismer LeMat Revolvert is.
Summa summarum, a Rockstar Games úgy tűnik végre feladta, hogy mindenáron egymásnak ugrassza a játékosokat, és mindenki számára lehetőséget fog adni, hogy online, barátokkal együtt is szabadon felfedezze az öt államot felölelő hatalmas játékteret és annak lehetőségeit.
dani.szentgali
Offline