Tegnap egy több tucat újdonságot hozó, és mintegy 400 hibajavítást tartalmazó frissítéssel végre kikerült a nyílt béta státuszból a Red Dead Online, így a Rockstar Games hivatalosan is lekövezte a multiplayer alapjait. A GTA Online-nal ellentétben a rajongói visszajelzések nyomán ebben a környezetben egyaránt fejlődhetünk PvP és PvE játékmódok segítségével anélkül, hogy a két tábor ellehetetleníteni egymást, és mindezt pedig a hamarosan érkező izgalmas frissítések is segíteni fogják, melyekből néhányat szintén bejelentettek a fejlesztők.
A jövő hét kedden, május 21-én tovább nő azoknak a karaktereknek a száma, akikkel free roamban találkozhatunk, és akiktől küldetéseket vállalhatunk. Az egyik pre-release képen pedig nem kevésbé belevaló női karakterrel ígéri ezt a Rockstar, mint Red Dead Redemption 2 Story Mode előtt éldegélő Sadie Adler. A missiók mellett érkeznekúj Showdown módok is.
Egyúttal a PlayStation 4 játékosok korai hozzáférést kapnak pár újabb tartalomhoz.
Jönnek a Red Dead Online szerepek
Pletykák szerint anno a GTA Online koncepciója eredetileg különböző szerepkörökre épült volna, amit később elvetettek a fejlesztők, viszont most a Red Dead Online-ban bevezetésre kerül ez a feature, és nyártól első körben három utat választhatunk RDO karakterünknek:
- Bounty Hunter: Fejvadászként bűnözők nyomába eredhetünk
- Trader: Kereskedőként bizniszelhetünk a táborunkban
- Collector: Gyűjtögetőként pedig a játéktér egzotikus különlegességeit kutathatjuk fel, majd adhatjuk el
Minden szerep (role) sajátos játékmenetet kap, új ruhák, kiegészítők, fegyverek és jutalmak mellett. Bármelyiket választhatjuk, akár párhuzamosan is, de egyre odafigyelve gyorsabban fejlődhetünk, és egyedi tulajdonságokat oldhatunk fel az adott szerephez.
Hamarosan további részletek érkeznek a fejlesztőktől.
dani.szentgali
Offline