Aki játszott már a GTA Online-nal az tudja, hogy milyen sok időt kell tölteni a felhőket bámulva, arra várva, hogy belépjünk a GTA 5 többjátékos módjába vagy esetleg egy job után visszatérjünk freemode-ba.
Erre a problémára talált megoldást egy lelkes és hozzáértő játékos még március elején. A Github-on tostercx illetve t0st néven tevékenykedő felhasználó részletes beszámólót tett közzé, amiben felfedi, hogy mi lehet az oka a hosszú töltési időnek. Miután rájött a problémára egy kódot is írt a játékhoz, ami orvosolja azt, így közel 70%-kal sikerült csökkentenie a betöltési időt.
A hír a Rockstar Games-hez is eljutott, akik a PC Gamer megkeresésére elárulták, hogy ők is megvizsgálták a t0st által leírtakat és arra a következtetésre jutottak, hogy valóban jótékony hatással lehet a GTA Online PC-s változatának betöltési idejére a módosítás, ezért eszközöltek néhány változtatást, ami ma reggeltől elérhetővé vált az új frissítéssel. Nem sokkal a bejelentés után t0st arról adott hírt, hogy a fejlesztők megkeresték őt és a Bug Bounty program keretében 10 000 dolláros, azaz több, mint 3 millió forintos jutalomban részesült.
Bár konzolokra is érkezett egy frissítés, ennek azonban eddig nem éreztük a hatását, PC-n viszont érezhetően gyorsabban tölt, mi körülbelül fele annyi töltési időt tapasztaltunk. Ti éreztek valami javulást?
totyak
Offline