Everywhere címmel készít új játékot Leslie Benzies két korábbi meghatározó Rockstar vezetővel karöltve. A napokban lett nyilvános, hogy Benzies a GTA fejlesztői csapatától való távozása után új cégek alapításába kezdett, most pedig mindezt egy sajtóközleményben személyesen is megerősítette.
A több mint másfél évtizednyi tapasztalattal rendelkező producer korábbi hozzáállásától eltérően ezúttal nem bújik meg a háttérben, nyíltan reagált a napokban felröppent sajtóhírekre, és a Polygon kérdéseire is készségesen válaszolt.
Benzies projektje egy folyamatosan bővülő és fejlődő új játék:
"Célunk egy olyan platform létrehozása, ahol a játékosok jól szórakoznak, és egyúttal egymást is szórakoztatják, miközben elmosódnak a valóság és a szimulált világ közötti határ" - mondta.
Az innovatív elemek fejlesztéséhez pedig az Amazon Lumberyard technológiája és felhőalapú szolgáltatása lesz a csapat segítségére, melyet Benzies régóta nagyra értékel és aktív visszajelzésekkel támogat. További muníciót pedig mindaz a kreatív tervezési munka biztosít, amit Benzies a GTA Online létrehozásába feccölt.
Az Everywhere logója
A játék hivatalos oldala is elstartolt, melyen egyelőre néhány kulcsmondat és álláshirdetés fogadja a látógatókat.
Benzies segíségére lesz két jelentős Rockstar Games dolgozó, akik 2015-ben hagyták ott a céget. Egyikük Matthew Smith, aki a Red Dead Redemption, az L.A. Noire, a GTA V és a GTA Online audio tartalmaiért felelős csapatot vezette, a másik Colin Entwistle, aki lead camera programmerként szintén irányító feladatot látott el.
Noha a formáció számos bejegyzési kísérletet tett a cég nevének levédésre, mint Everywhere Game Limited, Royal Circus Games Limited, Royal Circus Technologies Limited, egyelőre egyik mellett sem döntöttek véglegesen. Annyi bizonyos, hogy Edinburghben és Los Angelesben is lesz aktívan dolgozó csapat.
A Rockstartól kivált hármas - balra Colin Entwistle, középen Matthew Smith, jobbra Leslie Benzies
A Polygon csapata e-mailben igyekezett többet megtudni a csapat ambíciózus elképzeléseiről. Benzies annyit elárult, hogy az eddig megszokott szigorú korlátok lebontására törekednek, valami olyan szint elérésére, amire videojáték eddig még nem volt képes. Szeretnék, ha a játékos nem csak kész narratívák közül választhatna, de a saját történetét írja, ezáltal végre teljesen szabadjára engedheti fantáziáját.
A tervezés során a csapat megpróbál kilépni a skatulyákból, és minden területen valami újat, szokatlant hozni. A triász azt is elhintette, hogy egyértelműen nem egy GTA féle atmoszférára kell számítanunk, de a szatíra az Everywhere esetében is egy kellemes színfolt lehet sok más tónus mellett. A cég elképzelései között szerepel az is, hogy elmossák az egyjátékos mód és a multiplayer közötti határt, a játékos így pillanatnyi kedve alapján eldöntheti, egymaga vág neki egy kalandnak, vagy más játékosokhoz csatlakozik.
Aki kíváncsi a teljes interjúra, az a Polygon oldalán angol nyelven olvashatja a teljes cikket.
A mocsok oltalmazója
Offline