100% feltétele

Mozdíts meg minden követ a játékban

Gyűjtenivalók

Cigaretta kártyák, álomfogók, és megannyi felfedezés vár!

Lovaglás

Vágtass a legjobb lovakkal

Vadászat

Ejtsd el okosan a vadakat

Történet

Az utolsó banditák kora

PC gépigény

Rendszerkövetelmények

Csalások

Határtalan szórakozás

Hírek /

Vízválasztó hónapoknak nézünk elébe a Grand Theft Auto sorozat jövőjét illetően (vélemény)

A GTA IV megjelenése után évekig kellett várakoznunk, mire bejelentették kedvenc játéksorozatunk következő epizódját. A GTA V 2013-ban debütált, azaz már most bőven több idő telik el a legfrissebb és a következő rész megjelenése között, ám szerencsére ezúttal legalább a GTA Online gondoskodik arról, hogy hetente lehessen hallani valamicskét a Grand Theft Auto sorozatról. Persze a folyamatosan bővülő multiplayer csak a rajongói tábor egyik szeletét szolgálja ki, és közel 6 év távlatában most már tényleg jó lenne tudni, mi következik, és mikor.

Az első GTA VI pletykák, elemzések és fejtegetések már felbukkantak a világhálón. Úgy gondoltam, ideje nekünk is megtennünk tétjeinket, és most kivételesen nem is a csapat nevében, de a személyes, egyéni véleményemet bedobva hívlak titeket elmélkedni arról, vajon mikor érkezik már végre a következő GTA, és hol fog játszódni. A GTAPlace-től megszokott módon eltekintek bármiféle pletykától, és csak azokat a szikár tényeket mazsolázom össze az elmúlt évekből, amik támpontot adhatnak ahhoz, hogy kiderítsük, vajon mi folyhat épp a Rockstar Games épületeinek falain belül.

A „mikor” és a „mire”

Idén elkezdtek felpörögni az események a videojáték-iparban, és már azt is tudjuk, hogy jövő őszre várhatóak a következő generációs konzolok, amiről a Sony már lelkesen beszél szaklapoknak, és ugyanúgy a Microsoft is húzza előttünk a mézesmadzagot az ezúttal „Scarlett” névvel fémjelzett projekt képében. Ez pedig vészesen közel van, és a PS3-PS4, illetve az Xbox 360-Xbox One generációváltás már bebizonyította, hogy a játékosközösség hajlandó viszonylag hamar belépni az új érába, ebből kifolyólag pedig vízválasztóak lesznek a következő hónapok:

Ha a Rockstar Games PlayStation 4-re és Xbox One-ra tervezi GTA VI-ot, azt bizony legkésőbb most ősszel be kell jelentenie, ha késik, ha nem.

Ha ez megtörténik, alig bő mint egy éven belül már a kezünkben tarthatjuk a lemezt – vagy a digitális könyvtárunkban tudhatjuk a játékot.  Bár a legtöbben ennek örülnénk, én több okból kifolyólag arra tippelnék, hogy ez bizony nem így lesz:

  • 1. Egyfelől a Rockstar Games szeret és tud is tanulni a hibáiból. Hiába máig az egyik legkelendőbb játék a Grand Theft Auto V, ez továbbra is alapvetően egy PlayStation 3-ra és Xbox 360-ra tervezett játék, ami meg is látszik a rajta. Tele van kompromisszummal – lásd a törések részletességét, vagy hogy nincsenek az utcán járőrök –, sok helyen butább a mesterséges intelligencia a GTA IV-nél, vagy akik multiznak, biztosan beleszaladtak már olyan helyzetbe, hogy free roamban az AI vezérelt ellenfél ártatlanul őket veszi üldözőbe, mert a program képtelen különbséget tenni a játékosok és azok aktuális tevékenysége között. A PlayStation 4 és Xbox One változat elsősorban grafikai "tupír", és a jobb hardvert csak korlátozottan tudják használni a fejlesztők ahhoz, hogy komplex újításokat eszközöljenek a GTA Online-ban. Valószínűleg nem véletlenül van egy kaptafára felhúzva az összes bizniszes-főnökös tevékenység – CEO, motoros klubok, nightclubok, stb. –, mert megvannak a keretek, amiben mozogni tudnak a készítők, és ezt próbálják meg a lehető legjobban színesíteni. Egy szó mint száz: ha megint kiadna a Rockstar egy GTA-t a generáció végén, újra szenvedhetik hosszú évekig a korábban megalkototott, egyre csak elavultabb kereteket.
  • 2. A Red Dead Redemption 2 ízig vérig PlayStation 4 és Xbox One rendszerekre készült játék, ami látszik is a program kidolgozottságán. Az újdonságok, a részletek azt az időt idézik, amikor a számtalan spin-off játékkal megáldott GTA3 éra után egyszer csak megérkezett a GTA IV. A fejlesztőknek jutott lehetőségük arra, hogy kihúzzák a maximumot a konzolgenerációból, és bármennyire is érdekes lenne megnézni, mit tudnak a gépek egy GTA esetében, a Rockstarnak igen is el kell ismernie, hogy átlépett egy határt, és a minőségközpontúságnak – amiért mi nagyon-nagyon szeretjük őket – sajnos ára van, mégpedig az idő, és ezzel számolni kell. Több időt pedig a jövőbe érdemes feccölni, nem pedig a „jelenbe”, ami egyik pillanatról a másikra már csak a „múlt” lesz.
  • 3. A harmadik ok, hogy jövőre érkezik a Cyberpunk 2077, és legyünk őszinték, ha van ma olyan játékstúdió, aki képes a Rockstarhoz hasonlóan minőségközpontúan gondolkodni, az a CD Projekt Red. A Witcher 3 készítőinek új játékát rengetegen várják, és már pedig GTA nem csak egy nagymúltú sorozat, de annyi rekordot állított már fel, hogy mind a játékosok, mind pedig a fejélesztők joggal tekintenek elvárással egy újabb, ambiciózusabb projekt elé. A GTA rendszeresen nyeri el az év játéka díjat, és nagyon veszélyes lenne összeereszteni 2020-ban a Cyberpunk 2077-tel, főleg mivel a lengyelek egy eddig abszolút kiaknázatlan témába nyúlnak bele, újat alkothatnak, és meg is érdemlik az elismerést, ha jól megcsinálják.


Nagyon fontos számításba venni két dolgot. Egyrészt azt, hogy a Rockstar Games-nél hogyan készülnek a játékok. A stúdiók közösen dolgoznak egy nagy projekten, a teamek pedig egymás után készítik el a játék egyes részeit, amit bevallottan mindig a játéktér megalkotásával kezdenek, majd ezt követően jöhetnek a karakterek és a többi – ennek a későbbiekben még lesz egyéb jelentősége. Másrészt pedig a fejlesztők már jóval korábban kapnak fejlesztői változatokat az új konzolokból, így bőven lehetett még idejük átszervezni a GTA VI projektet a következő generációra, és megismerkedni azzal, mit fognak tudni az új masinák.

Ebből kifolyólag saját véleményem szerint én esélyesebbnek látom, hogy a játék az első új generációra bejelentett játékok között lesz, és ha nem is lesz launch cím, még a korai szakaszban debütálhat – mondjuk 2021-ben vagy 2022-ben –, és kikövezheti az utat ugyanerre a konzolra egy vagy két másik, nem-GTA Rockstar játék előtt.

Persze az új generációtól függetlenül valószínűleg még jó pár évig támogatott lesz a PS4 és az Xbox One is, ám mivel mindkét gyártó tervez visszafelé kompatibilitást, gördülékenyebb lehet a váltás, és korábban megszűnhet a régi generációért mutatkozó igény, még ha ez így elsőre sokkolóan is hangzik. A GTAPlace csapatán belül például ebben a kérdésben nem értünk egyet, mert vannak közöttünk olyanok is, akik szerint ettől függetlenül ugyanúgy jönne a játék valamilyen formában PS4-re és Xbox One-ra is. Ez a megjelenéskor tudná növelni az eladási számot, ám hosszú távon a technológia miatt szerintem nem érné meg, és épp a visszafelé kompatibilitás miatt még csak azt sem tudná teljes hatékonysággal kijátszani a Rockstar, hogy vegyük meg kétszer is a játékot az újdonságok miatt. Ráadásul itt bedobnék még egy labdát…

  • 4. Míg a GTA IV tele volt utalásokkal más helyszínekre a GTA világában, a GTA V nagyon fukar ezen a téren, szinte nem is kerül említésre sem San Fierro, sem Las Venturas, sem pedig Vice City. A területet Dél-San Andreasnak nevezik ugyan, megtartva az elméleti elhelyezkedését, és akadnak korábbi GTA játékokban ismert személyekre, márkákra visszautaló easter egg-ek, de ezek mind régi elemek, nem kerül említésre egyetlen mellékszereplő, esemény, kapcsolat sem, ami oda köthető, mintha a Rockstar tudatosan azzal számolna, hogy nincs szükség több részletre a HD érában, ami a GTA IV és a GTA V eseményeit öleli fel, mindkét esetben 720p (!) felbontásra tervezve. Nagyon is indokolt, hogy kezdődjön valami új. A GTA4 is több mint 10 éves, a frissen felcseperedett játékosok nem biztos, hogy elő fogják még venni, hogy megkeressék az összefüggéseket és a visszatérő karakterek múltját, hacsak nem remasterelik, amiről eddig nem volt híres a Rockstar. Kezdeni kell valami újat, új karakterekkel, akik egyéniségét és sajátos stílusát a 4K felbontás nyújtotta részletesség segítene bemutatni, nem beszélve arról, hogy segítene abban is, hogy az elérhető lehetőségek még részletgazdagabbak, még kifinomultabbak legyenek.


Ami pedig a PlayStation vagy Xbox exkluzivitást illeti, a GTA már elég nagy cím ahhoz, és a Rockstar Games pedig elég gazdag cég ahhoz, hogy ne szoruljon rá erre, ráadásul ezt már nem lehet megtenni ekkora játékos táborral, így elég ostoba lépés lenne. Márpedig a R* mindig megfontolja a lépéseit. A PC verzió késésének még van értelme, hiszen könnyebb először egy vagy két fix rendszerre fókuszálni, és később kihozni a legtöbbet a különböző kártyákból és processzorokból, ami akár emelheti is a játék látványának minőségét, mint a GTA IV és a GTA V esetében is. A szokásos baráti kapcsolatok ápolására pedig tökéletesen megfelelnek az időlegesen exkluzív apró tartalmak is, mint az jelenleg a Red Dead Online esetében is van.

A „hol”

Most hogy talán sikerült elbizonytalanítanom mindenkit egy közeli megjelenést illetően, jöjjön valami kellemesebb: a helyszín. A szokásos versenyzők:

  • Liberty City
  • Vice City
  • San Fierro
  • Egy teljesen új város
  • Las Venturas
 

Nézzük őket sorban…

Liberty City

Liberty City bármennyire is elcsépelt, nagyon jó esélyekkel indul.

  • 1. A Rockstar mindig is váltogatta helyszínként Los Angelest és New York-ot (LC ugye ez utóbbi mintája). Lásd: GTA San Andras > GTA IV > Midnight Club Los Angeles és L.A. Noire> Max Payne 3 (részben) > GTA V. Ez megint csak alátámasztaná az újgenerációs elméletet, hiszen újat csak még erősebb gépekkel lehetne mutatni.
  • 2. A „Nagy alma” még nagyobb lehet, a város tele van karakterekkel, amiket egy még részletesebb mesterséges intelligencia tudna vezérelni. Staten Island még nem volt palettán, és a Rockstar mind a GTA3, mind a GTA IV esetében eljátszott a gondolattal, hogy kisebb területekkel egészítse ki Liberty City területét. Hamptonnak konkrétan játékbeli neve is van, és említésre is kerül – ez lenne a The Carraways, ahogyan a várostól északabbra eső területekre is akadnak utalások.
  • 3. Minden új érában ez volt a bölcső, az első város, amit bejárhattunk (felülnézetes univerzum, GTA3 univerzum, HD univerzum), így előtérbe kerülhet, ha tényleg új univerzum kezdődne.
  • 4. A Red Dead Redemption 2-ben már látványos havazást mutatott fel a Rockstar, így akár már egy évszakváltás is terítékre kerülhetne újdonságként változó környezeti-fizikai jellemzőkkel. A komorság pedig kontrasztot hozhat a vidám és derűs San Andreas után.
  • 5. Ráadásul New Yorkban van irodája a Rockstarnak, tehát kb. semmibe sem kerül kiruccanni egy-egy körútra, ha valamit szeretnének tökéletesíteni a játék világában. Plusz egészen véletlenül New York jutott eszébe egyik példaként Dan housernek, amikor még a GTA V megjelenésekor a GTA6-ról kérdezték.

San Fierro

Az eltérő színvilág és környezet lehet jó érv San Fierro mellett is. San Francisco az első GTA játék óta a sorozat helyszíne. Sajátos hangulata és kultúrája van, és legutóbb 2004-ben láttuk a GTA San Andreasban. Sokkal szebb formájában, részletgazdagabban be lehetne járni, bár jó kérdés, hogy ettől függetlenül tudna-e kellő mértékű újdonságot hozni a GTA SA-hoz képest a részletességet kivéve.

Las Venturas

Las Venturas nagyon-nagyon érdekes helyszín lenne több szempontból is. Itt csak egyszer jártunk, és itt is utoljára 2004-ben. Las Vegas technológia és változatosság szempontjából szintén jó választás, mert a neon fényekben úszó helyszínnel még többet lélegzetelállító újdonságot ki lehetne hozni a RAGE grafikai motorból, ráadásul a Las Vegas völgy meglepően színes: a városnak többféle arca van a különböző negyedekben, és nem sivár sivatag az egész, mint elsőre tűnik, hanem még mindig vannak itt színes, változatos növényekkel tarkított területek, nem beszélve a sokszor hófödte hegycsúcsokról (pl. Mount Charleston). Ráadásul a Diamond kaszinó megnyitása a GTA Online-ban remek felvezetés lenne hozzá, főleg mivel az egyik félkarú rabló, a Deity of the Sun egyiptomi témájú, ami utalás lehet a Las Vegas-i Luxor kaszinóra, vagy GTA San Andreas-béli mására, a The Camel's Toe-ra.

Ugyanakkor Las Venturas ellen is szólnak érvek. Egyrészt a Diamond kaszinó nyitása épp annyira lehet ellenérv mint mellette szóló érv, a sztoriból vétek lenne kihagyni a kaszinórablásokat, rablásokból pedig a GTA V-ben volt elég. De ami ennél is nyomósabb érv, hogy az időközben elkaszált vagy parkolópályára állított Mafia IV, ami szintén a Rockstar Games anyavállalatához, a Take-Two Interactive kiadóhoz köthető, bevallottan Las Vegast kapta volna helyszínül. Márpedig hiába más leányvállalat dolgozik a két játékon, akik más utakon járnak, azért a kiadó csak nem követ el olyan baklövést, hogy két hasonló témájú játékot ugyanoda engedjen, nagyjából egy időben. A Mafia IV-gyel kapcsolatos hírek pedig pont akkor röppentek fel, amikor már javában készülhetett a GTA VI helyszíne – ami feltehetőleg jelentős részben már most készen van, hiszen a Red Dead Redemption 2 megjelenésén is túl vagyunk, a Rockstar ezzel indítja a projekteket, és jutott rá idő bőven azóta.

Új helyszín

Azt sem zárhatjuk ki, hogy valami teljesen új várost, teljesen új atmoszférát szeretne nekünk kiparodizálni a Rockstar egy GTA játékban. Azért valószínűleg mindenképp az amerikai társadalom az, aminél ezt továbbra is meg tudják tenni, hiszen képesek kezelni az öniróniát, kevésbé kell félni a botrányoktól, muníció pedig bőven akad. Érdekes lenne megnézni akár egy Detroitot, aminek külön érdekes történelme van, vagy egy Texast, ami változatos lenne játéktér szempontjából, és a Dallastól kezdve számos film és sorozat tudná ihlettel ellátni a fejlesztőket. Ennek azonban nem ártana megágyazni, valahogy előre utalni egy már ismert helyszínen.

Vice City

Gondolom lebuktam: szándékosan csaltam a sorrendben, és Vice City-t hagytam a legvégére. Biztos benne van az egyéni elfogultságom is, de azért el kell ismerni, talán Vice City-vel és a környező floridai vidékekkel tudná a legtöbb újdonságot behozni a sorozatba a Rockstar Games, pontosan tudják, hogy rajongók zöme epekedik ezért, és több apró jel utal rá, hogy ismét a délkeleti partra fogunk menni:

  • 1. Kezdjük elsősorban a tényekkel. Ismét azt az információt húznám elő a tarsolyomból, hogy a Rockstar a játéktérrel kezdi az új játékaik fejlesztését. Na már most amikor megjelent a GTA IV, egészen véletlenül pont egy San Andreas-ba szóló repülőjegy volt látható az akkoriban induló Social Club-on, majd kiderült, hogy a vidámpark körhintáján a GTA V első trailerének jelenetei voltak láthatók, csak épp GTA San Andreas-os képekkel. Na már most a GTA V megjelenése után közvetlenül egész véletlenül néhány interjúban szóba került Vice City, és a megszólaló magas rangú Rockstar dolgozók olykor igencsak határozottan nyilatkoztak arról, hogy Vice City-t egy nagyobb világ részeként tudják elképzelni, és annyira ikonikus a 80-as években, hogy kár lenne elhagyni egy másik időszakért, így mindenképp jó esélyekkel indul.
  • 2. A platformok taglalásánál azt hoztam fel érvként, hogy a GTA V-ben szinte említésre sem kerül Vice City. Ugyanakkor a július 23-án megjelent kaszinós GTA Online kiegészítő egészen véletlenül pont változtat kicsit ezen, és kettőt kivéve csak olyan márkákkal díszített félkarú rabló gépek kerültek elhelyezésre, amelyeket már ismertünk. A kettő új közül az egyik történetesen épp egy "Vice City P.I." feliratú gépezet, mely egy teljesen új utalás Vice City-re. Ez sem történeti célzás, viszont nem is korábbi márkára utal vissza, és épp akkortájt, amikor a háttérben már tényleg előrehaladott állapotban lehet a GTA VI fejlesztése.
  • 3. Most pedig jöjjön mindaz, amit ki lehet hozni a játéktérből. Először is sokkal színesebb, sokkal élénkebb, sokkal változatosabb, mint San Andreas, itt is van kultusza a neonnak, tehát a fényekből mindenképp jó terep lenne a szebb fénykehez. Miaminak eddig csak a belvárosát és néhány ikonikusabb negyedét járhattuk be nagyon-nagyon leegyszerűsítve, de mind a szomszédos negyedek, mind pedig az Everglades Nemzeti Park új, változatos helyszínekkel tudná színesíteni az amúgy sem sablonos várost, nem beszélve arról, hogy ehhez kapcsolódóan számos újdonságot lehetne még implementálni…
  • 4. Például jöhetnek a mocsárjáró hajók kapcsolódó versenyekkel. Ami San Andreasból igencsak kimaradt, az a hajózás, mert egyszerűen nem sok értelme van, Miami-t és környékét pedig folyók, csatornák, mocsarak szelik át, így remek lehetőség nyílna arra, hogy egyrészt széles választékot kapjunk kisebb-nagyobb hajókból és hidroplánokból, de arra is, hogy egyben több vízen zajló fő és mellékküldetés születhessen, és ehhez kapcsolódóan olyan mechanizmusok kerüljenek kidolgozásra, mint az esetleges közelharc a vízben, a víz hatása a testmozgásra és felszerelésre, nem csak a ruhára. Értelmet nyerhetne a GTA V-ben bemutatott búvárkodás, hiszen itt a víz sokkal tisztább, jobbak a látásviszonyok, sokkal többet és sokkal színesebbet láthatnánk, nem beszélve arról, hogy a térséget amúgyis számos víz alatti érdekesség tarkítja, mint búvárkodáshoz kialakított helyszínek, de az egykor kalózok által kedvelt Bahamák is a szomszédban vannak, akiknek könnyen elsüllyedhetett egy-két hajója némi begyűjthető kinccsel.
  • 5. Aztán ott van a flóra és a fauna. A növényvilág gyönyörű színekben pompázik, amivel megint csak fitogtatni lehetne, hogy mire képes a RAGE egy jobb rendszeren, és egyfelől rengeteg már kész állatot vehetnének át a Red Dead Redemption 2-ből, mint anno a GTA V-nél tették a Red Dead Redemption-ből. A mocsár aligátorjai már kész rutinnal térhetnének vissza, a mosómedvék már készen állnak arra, hogy szaladgáljanak a vadonban, és annyi nagymacskát ismertünk már meg, hogy a floridai puma igazán nem maradhat ki a repertoárból. A cápákat már ismerjük, de ott van Miami ikonikus állata is, a rendkívül okos delfinek, akiknek hála az élőlények mesterséges intelligenciáján is tudna még csiszolni a Rockstar. És jöhetnek az újak is – manátuszfélék, színes madarak, a flamingók, a pelikánok...  Kis spoiler: az RDR2-ben történetesen pont van egy mediterrán helyszín, ami nem mellesleg remek tesztje lehetett annak, hogy vajon alkalmas-e egy RAGE egy remek karibi- vagy Atlanti-óceáni vidék megjelenítésére. Ráadásul ezen a bizonyos RDR2 helyszínen olyan állatokkal találkozhatunk, mint a boa, ami egészen véletlenül épp Florida állatvilágát terrorizálja, amióta a csempészek behozták a térségbe.
  • 6. Aztán ott van az időjárás. A GTA V-ben már egész jó fizikával rendelkezett a szél, de ez Miamira még jellemzőbb. Sokkal finomabb átmeneteket lehetne csinálni az időjárásváltozásban, vagy akár a szélsebességben és szélirányban. Holdfázisaink már a GTA IV PC verziója óta vannak, ebből kifolyólag pedig az Everglades területén megmutatkozhatna az apály-dagály váltakozása, hiszen ez nagyban meghatározza a térséget: mikor hol vannak épp az aligátorok, lépkedhetünk-e a térdig érő vízben, ahová kis időre beúsznak a citromcápák, és jó apropó lehetne mindez annak a fejlesztők által kedvelt megoldásnak, hogy egyes missziókat, mellékküldetéseket csak bizonyos időintervallumban teszik elérhetővé.
  • 7. Bár mindenhol lehet találni remek kikapcsolódási lehetőségeket, Miami különösen gazdagon láthatja el ihlettel a fejlesztőket. Először is körülbelül minden kiemelt amerikai sportágban jeleskedik a város, így a multiplayerbe kifejezetten különleges izgalmat vihetne egy kezdetleges baseball, kosárlabda vagy amerikai foci minijáték, ami ráadásul növelné a játékosok számát, és nem utolsó sorban plusz okot biztosíthatna arra, hogy kifinomultabb fizikát, mozgást kapjanak a karakterek. Magasabb szintre emelkedhetne a golf minijáték, hiszen a város számtalan kisebb és nagyobb golfpályával büszkélkedik. A teniszt fel tudná váltani mondjuk a strandröplabda, de a krikett is egy olyan játék, ami remek, hangulatba illő mellékküldetést biztosíthatna a helyszínen.
  • 8. Nem utolsó sorban pedig ez a játéktér nagyon könnyen bővíthető, ami körülbelül minden GTA játékos álma. A GTA Online kapcsán is számtalanszor felmerült már, hogy hátha bővül valamivel, hátha elérhető lesz mondjuk Liberty City. Ez Dél-Floridában egész jól beágyazható lenne.


Az, hogy a játék 2013-as megjelenése után 6 évvel végre megnyit a kaszinó, remek zárása lehetne egy korszaknak, amit a GTA V határozott meg, de közel sem biztos, hogy itt kezdődik a vége. Mindenesetre az, hogy az augusztus-november közötti időszakban bejelentésre kerül-e a Grand Theft Auto VI vagy sem segít közelebbi támpontot adni abban, hogy vajon mire számíthatunk – mert ha nem jelentik be, akkor abból nem csak arra következtethetünk, hogy az új generációs konzolokra érkezik majd a játék, de arra is, hogy nagy valószínűséggel az egy új kezdet is lesz. Azt is tudjuk, hogy a cég nemrégiben egy komplett szinttel bővítette a New York-i fejlesztőknek szánt irodáját, így valamin biztosan gőzerővel dolgoznak. Kíváncsian várjuk, mit tartogat számunkra a jövőben a Rockstar Games.

Szerintetek mikor kerül sor a bejelentésre? Mit vártok a leginkább a GTA VI-ban, és mit gondoltok a fentiekről? Mikor érkezik, és hol játszódik majd a történet? Kommentelni ér! :)


tatec
Offline
2019. 07. 26. 19:42
Te,hogy mekkora egy oriási cikket irtatok le ide,(Visali)le a kalappal,köszönjük a munkátokat,az uj GTA megjelenéséröl sajnos nem lehet tudni semmit pláne amiota Leslie Benzies elhagyta a csapatot,egy régi sajto tájékoztaton vagy valami ilyesmin egy Rockstar fejes vagy Take-Two emberke azt mondta,hogy lehetséges a jövöben egy olyan projekt amiben a régi GTA-knak a térképeit egy uj GTA játékba öszeilesztik vagy bejárhatová teszik.Nem tudom már melyik cikkben irtátok le,de én remélem,hogy meglátom az Ocean Drive-ot a vice city-ben az uj GTA-ban.

Mr.Vercetti
Offline
2019. 07. 26. 19:49
Nagyon érdekes fejtegetés! Szerintem most ősszel érkezni fog a bejelentés, trailer. 2021-ben, a GTA 3 20 éves évfordulója körül megjelenik a mostani konzolgenerációra, 2022-ben, a Vice City 20 éves évfordulóján pedig felturbózott változat jön a next.gen konzolokra és PC-re.

Szerintem nem lesz új univerzum még, a GTA IV-GTA V univerzuma marad. Helyszínnek Vice Citynek örülnék a legjobban, de San Fierro is jó lenne Las Venturassal. Liberty City-t én kizártnak tartom, nagy csalódás lenne.

Amire vágyom:
- Ne a jelenkorban játszódjon
- Vice Cityben játszódjon, a 80-as években
- Térjenek vissza a klasszikus sztori módra: a 3 főhősös agymenést dobják a kukába és a sztori mód ne csak egy oktatójáték legyen az online-hoz, mint a GTA V gyenge story módja
- Ne hanyagolják a sztori módot, ne csak az online-hoz érkezzenek extra tartalmak
- A fizika és a törésmodell legyen sokkal élethűbb, a GTA V-ös fizikát és törésmodellt felejtsék el, mert annál még a GTA 3-ban is jobb volt
- És összességében: legyen színvonalas, ne 8 éves amerikai hülyegyerekek szintjére butítsák, mint a GTA V-öt

Ha ezek megvalósulnának, akkor szerintem ismét egy legendás GTA-epizódot tudnának csinálni - ideje lenne már, az utolsó ilyen a GTA a IV volt több, mint 10 éve...

totyak
Offline
2019. 07. 26. 21:45
Már a fórumon levezettem röviden mit gondolok.

"2019 szeptember-október környékén szerintem jön a következő GTA bejelentése és megmutatják a logo-t. 2021-ben kiadják a játékot. A kettő között meg itt-ott mutatnak trailereket a játékból. Az utolsó fél évben már gameplayek is lesznek."

2021 azért is esélyes, mert kifejezetten nyilatkozta Dan Houser, hogy Trump elnöksége alatt nem jön új epizód, az pedig 2021 január 20-án jár le, ha csak újra nem választják. De szerintem ezzel Dan nem számol.

Emellett 2020-ban új konzolgeneráció jön és a Rockstar arra játszhat, hogy az új epizódig elkeljen pár millió konzol. Ettől függetlenül azt gondolom dupla generációs kiadás lesz az új rész is.

Helyszínnek kettőt tartok esélyesnek: San Fierro és Vice City

Jimmy Pegorino
Offline
2019. 07. 27. 10:49
Nagyon jó kis elgondolkodtató cikk!
Íme az én rövid véleményem:
A megjelenést én is 2021 körül tippelem, akkor a legvalószínűbb szerintem. Helyszínnek Vice City lesz, hiszen ugyanúgy a 3D érában is 3 nagyobb játék volt (III, VC, SA) 3 különböző helyszínnel. És a Rockstar szereti a hagyományőrzést
Jah és az idő Én is nagyon örülnék egy 80-as évekbeli játéknak, de nem tartom valószínűnek:/ Egyrészt mondjuk tegyük fel ott játszódna, a R* nem fűzné össze a 3D érával, ezáltal VC-s karaktereket nem látnánk. Tehát az egy egészen új játék lenne. Inkább szerintem vagy a jelenben, vagy a közelmúltban játszódna, mert egy ilyen korszakkal sokkal több játékbeli küldetéslehetőséget adnának maguknak. (Pl modernebb technika, színesebb fegyverek)
Játékmenet terén én szívesen látnék főszereplőnek 2 karaktert, mondjuk egy testvérpárt akik szorosan összefűződnek. (A 3 főkarakter sok volt az V-ben)
Ennyi idő alatt egy picit hosszabb (RDR 2 mennyiségű) történetet rakhatnának össze, az V nekem kicsit rövid volt.

TotoWood
Offline
2019. 07. 27. 12:11
Következő GTA Liberty City-ben és feltehetően Vice City-ben fog játszódni. Liberty City helyszín feljavítását már régen megkezdték, eredetileg az aktuális generációra. Többen erről azt hitték, DLC. (lehet, úgyis indult) Viszont valószínűleg igaz az a pletyka, miszerint Liberty City és Vice City össze lesz eresztve, tehát a két nagy város, és mellette a teljes keleti part. Vagy szerintetek véletlen, hogy RockStar Games nagyon nem örült a GTA5-be integrált LC ötletének? Kiszivárgott, első GTA6 LC-s kép mellett ezt nem hinném! Franklin szinkronhangját milyen plakát mellett fényképezték le? Tehát marad a jelen idő, új Liberty City és Vice City.

Mr.Vercetti
Offline
2019. 07. 27. 14:58
TotoWood: mondjuk abban van valami, hogy csak Franklint nem lehetett megölni a sztori végén így maradt Trevor (Johnnyért) - bár sajnálnám, ha az jönne, amit írtál, szerintem nagyon unalmasak már a jelenkori és a hiperjövős környezetek is, nem csak GTA-ban.

Egyébként Detroit is érdekes helyszín lenne, ráadásul Carcer City néven létezik is a GTA univerzumban. De ennél még Las Venturast is esélyesebbnek látom.

dani.szentgali
Offline
2019. 07. 28. 15:01
Na, nem fért ki ismételten a hozzászólásom, ezért ha valakit érdekel, a fórumon a GTA sorozat általános társalgójában megtalálja!

TotoWood
Offline
2019. 07. 28. 16:11
Amit én mondok, az úgy igaz. Tehát Franklin szereplése már biztos, mint ahogy Liberty City, mint helyszín is. Viszont a RockStar nem adja ki ugye ugyanazt, jelentősen fog változni a város, és össze lesz kötve Vice City-vel. Őket ismerve tudom, hogy egy fő verzióban jelentős változások lesznek egy korábbi részhez képest, tehát ha lesz is SF és LV, majd azt követő GTA-ban jöhet. Addig is ott az online casino.

Mr.Vercetti
Offline
2019. 07. 28. 16:34
TotoWood: Neked van valami kötődésed a stúdióhoz hogy ennyire 100%-ig biztos vagy ebben, vagy csak egy évekkel ezelőtti Franklines képre alapozod ezt? Komolyan kérdezem, mert egy tegnap regisztrált fiókkal ez inkább csak trollkodásnak néz ki

Nekem nem kell amúgy Franklin sem, meg úgy az 5. részből egyik felejthető karakter sem - a legjobb lenne a múlt homályába temetni azt a sztorit, mert szerintem az összes rész közül a leggyengébb és leggyagyibb történetet és leghitványabb karaktereket rakták össze az 5-ben.

TotoWood
Offline
2019. 07. 28. 17:02
Mr.Vercetti: Szerintem várjuk meg a legelső GTA6 trailert "inkább".

Mr.Vercetti
Offline
2019. 07. 28. 17:44
TotoWood: Sejtelmes... De hát várjuk, ősszel már úgyis jönnie kell valaminek.

totyak
Offline
2019. 07. 28. 19:18
TotoWood: Ha 5 perc hírnévre vágysz, próbálkozz valami nagyobb, külföldi fórumon, ott sokszor elhiszik a meséket is!

Shotgun
Offline
2019. 07. 29. 14:57
totyak: Toto elég régi motoros, ha arról az emberről van szó, akire gondolok.

Ettől függetlenül számomra valószínűtlen, hogy megint LC-be térjünk vissza.

Bence (Visali)
Offline
2019. 07. 29. 18:07
Srácok, vitatkozzunk, de azért kulturált határon belül, ne támadjuk egymást.

Én a magam részéről azt jó felvetésnek tartom, hogy bizonyára okkal kaszálták el a Liberty City térkép modot a GTA V-höz (lásd: New Austint visszahozták az RDR2-ben), ez nekem is eszembe juthatott volna, amikor írtam a cikket.

Ugyanakkor én személy szerint sosem hiszek a pletykáknak, főleg azt, amit a magyar videojátékos sajtó leközöl – ha ezt a szenzációhajhász, felületes, igénytelen jegyzetelést lehet sajtónak nevezni –, és nívósabb külföldi portálok (pl. Game Informer, Polygon) pedig nem, de még azokra is sandán nézek. Azzal könnyű középpontba kerülni, hogy ezt meg azt pletykálja X meg Y, de itt nem megy tovább a történet, mert "titkos forrás" mondta, az meg lehetek én is. Én jobb szeretek inkább a sorok között olvasni annál a megszólalásoknál, amik első kézből, vállaltan jönnek,... hogy miért pont New York-ot és Miami-t említi Dan Houser egy interjúban, miért nem beszél szokás szerint rébuszokban, amikor pontosan tudja, hogy az ő szavainak rohadt nagy súlya van.

A linkelt tartalmakhoz kapcsolódóan még egy olyan meglátást említenék fel újra, amit már a RedDeadPlace-en egyszer megemlítettem egy hírben. Hiába kerülnek fel a netre képek egy-egy önéletrajzban, vagy tűnnek fel platform információk, az csak arra utal, hogy valamikor valaki dolgozott valamin, ettől függetlenül könnyen lehet, hogy időközben – akár már a projekt elején – elkaszálták az adott ötletet. Ez már valós esélyeket ad a reménykedésre, de még mindig nem vehető készpénznek. Ennek ékes példája lehet az Agent, amit PS2-re kezdtek el fejleszteni, és nagyon vicces lesz, ha derült égből még megjelenik PS5-re.

De azért mindent összevetve, ettől függetlenül én örülnék neki, ha egyszerre megkapnánk egy szebb Liberty City-t, ahol netalán még havazás is előfordulna némileg megváltoztatva a járművek irányítását – ez akár még a multis versenyeket is megfűszerezné –, és mellé egyben Vice City-t is, szóval TotoWood, én szívből remélem, hogy igazad lesz.

TotoWood
Offline
2019. 07. 29. 18:47
Bence (Visali): Sajnos az átlagmagyarok ilyenek, de örülök, hogy van néhány kivétel.
Egyik cikkben látható egy felújított, hivatalosnak tűnő Liberty City-s kép. Másikban Franklin szinkronhangjának bejegyzése. Miután ilyen DLC-k nem jöttek, nekem szinte teljesen egyértelmű, hogy inkább valami következő GTA epizódról lehet szó.

Rockstar Games-t ismerve nem fogja ugyanazt a GTA-t kétszer kiadni, most gondoljatok bele, mekkora pofátlanság lenne csupán egy bővítés. De ilyen nem lesz. Tehát marad a keleti part kizárásos alapon. Hacsak nem mutatnak valami nagyon újat, és valami sokkal nagyobb GTA univerzumot nem csinálnak. Leslie Benzies-nek, a kirúgott stúdióvezetőnek akár még elszólás szerű is lehet a "projektje", melynek neve: Everywhere.

totyak
Offline
2019. 07. 30. 10:05
Shotgun: Lehet, hogy régi motoros, nem is akarom én bántani, de ez a bejegyzés egy találgatás, mindenki csak az ötleteit írja le, ő meg konkrétan állít valamit, csak éppen nem hajlandó, nem tudja bizonyítani. Nyilván a linkelt hírekre, képekre alapoz és lehet, hogy tényleg úgy lesz, ahogy mondja, de nem azért, mert tudna valamit, vagy belsős infói lennének, hanem mert elhiszi, amit látott ilyen-olyan oldalakon. Ő is csak tippelget.

TotoWood
Offline
2019. 07. 30. 11:28
Totyak kedves hozzászólásai szintén csak egy véleményt tükröz, nem többet. Adrian Page, Shawn Fonteno, Dan Houser nevűek, akik konkrét utalásokat, esetleg képeket tettek közzé, közvetlenül a Grand Theft Auto fejlesztéséhez kapcsolódnak, akár tetszik egyeseknek itt akár nem. Van tehát mire alapozni. Ahogy igen nagy valószínűséggel a stúdióból kiszivárgott LC-s képen is látható, gondolom hozzáigazíthatják a textúrákat és a modelleket a teljes bejárható területhez, a kevesebb erőforrásigény, tárhelyigény és a játék összetétele miatt.

Mr.Vercetti
Offline
2019. 07. 30. 12:17
TotoWood: Jókat mondasz tényleg, csak ez hogy találgatásokat biztosra mondasz, szerintem legagyisította a mondandód a “nővérem barátjának a testvére a R*-nál dolgozik és ő biztosra tudja hogy...” kezdetű “szivárogtatásokra”. Ha bántónak vagy támadónak láttad valamelyik hsz-omat, azért elnézésedet kérem, nem volt célom, csak nem igazán tudom komolyan venni, ha valaki azt állítja, hogy biztosat tud. Egyébként szerintem a Franklines kép sem jelent különösebben semmit, akármi lehetett volna a háttérben a dekoráció. Bár sok jóban nem reménykedem, valószínűleg valóban valami érdektelen Franklines összecsapott sztori lesz, ismét egy oktatójáték az online-hoz, az igazi Vice City hangulatát új köntösben pedig elfelejthetjük. - Na jó, ne temessük előre a dolgokat

totyak
Offline
2019. 07. 30. 12:58
TotoWood: Nem érted, vagy nem akarod érteni, amiről beszélek. Én azt írtam "szerintem", illetve "esélyes", ezzel szemben te "Amit én mondok, az úgy igaz". Ha csak saját véleményként írod le és nem állítod biztosra, meg sem szólítalak. De ha cáfolhatatlan bizonyítékkal alátámasztod, akkor is megkövetlek. Neked egyelőre még egy saját ötleted sincs a következő epizóddal kapcsolatban, azt írod le, amit máshol olvasol.

TotoWood
Offline
2019. 07. 30. 14:35
Honnan tudod, hogy nincs saját ötletem? Megint egy hamis állítás, tehát nem feltételezés. De akkor már leírom a saját ötletemet: Elsődlegesen Vice City, aztán Liberty City, Los Santos, Las Venturas és San Fierro, rengeteg vidékkel, és hegységgel. Azt, hogy egyszerre megcsinálják mindet, hát az nem olyan biztos, de lehet, hogy DLC-vel fogják kiegészíteni a területeket. Ez a véleményem, mert ez jönne jól -szerintem- akár a sztori módhoz akár a GTA Online-hoz. Azután, egy következő részben keresnek más területet, mondjuk Hongkong-ot.

Az mindenesetre biztos, hogy GTA4-ben, és GTA5-ben!!! utalnak Vice City világára. GTA5-ben pl. a strandon a leterített fürdőruhák némelyikére az van ráírva.

totyak
Offline
2019. 07. 30. 15:20
TotoWood: Nem hamis állítás, főleg nem megint. Eddig a hozzászólásodig nem a saját ötleted, gondolatod írtad, hanem amit olvastál máshol. De ha azt mondod, hogy neked már azelőtt is ez volt a véleményed, mielőtt kijött az a pár kép, meg hír, én azt is elhiszem. Nekem az a lényeg, hogy egy jó kis GTA jöjjön.

TotoWood
Offline
2019. 07. 30. 15:33
Legelőször csak Vice City-re tippeltem, mint helyszín. Viszont nagyon régóta fejlesztik, és első trailert követően is rengeteget fejlesztenek még rajta várhatóan. Viszont szerintem csak akkor jelentik be most ősszel, ha jelenlegi konzolgenerációra érkezik.

Mr.Vercetti
Offline
2019. 07. 30. 18:29
Szerintem az 100%, hogy jön a jelenlegi konzolokra is, a GTA-t is csak a pénzért fejlesztik - pláne mostanság - , és a profitot úgy maximalizálják, ha kiadják a már széles körben elterjedt régi konzolokra is. Nem érné meg kizárólag az új konzolokra fejleszteni, és az első játékok között kiadni a GTA 6-ot egy olyan generációra, amiből még a régi generációnak a töredékét adták el. Sokkal nagyobb piac - sokkal nagyobb bevétel, ráadásul így megint lenne sok játékos, aki kétszer is megveszi a játékot - Persze egy esetleges visszafele kompatibilitás a nextgenen felboríthatja ezt, de én abban nem igazán hiszek + nyilván sokkal felturbózottabb lesz egy PS5-ös kiadás, mint egy PS4-es. A konzolgyártóknak persze jó lenne, ha csak az új konzolokra jönne ki, mert az felgyorsítaná azok elterjedését, de nem hiszem, hogy tudnának észszerűen annyi pénzt fizetni a kiadónak, hogy megérje nekik.

TotoWood
Offline
2019. 07. 30. 18:59
Hááááát. Na igen. Viszont lehet, hogy a Vice City-s projektet így félreteszik. Játéktervezői nézetekkel szerintem Vice City következő generációra való és persze a felturbózott New York is. Ez így viszont gáz. Vagyis majdnem, mert ebből akár Yakuza GTA is lehet Távol-Keleten. GTA5 felturbózott motorja erre sokkal alkalmasabb szerintem, mint Vice City modernebb ábrázolására, mivel ott nem csak neonok vannak. Bazi nagy felhőkarcolók, és rengeteg világítás kitöltené a játékteret, nem lenne ürességérzete a játékosnak, GTA2 világába mennének most bele.

Mr.Vercetti
Offline
2019. 07. 30. 19:05
A GTA 2 hangulatát imádtam, a disztópikus retrofuturizmust és az éjjeli várost. Anywhere City-t durva lenne, ha megcsinálnák, pláne távol-keleties városként, yakuzával, és a jó öreg Zaibatsu-val meg a ruszki maffiával De szerintem még mindig Vice City a nagy esélyes, Amerikát nem igazán tudják elhagyni a GTA 3 óta, és profit szempontjából is Vice City lenne a legnagyobb húzónév. Na most meg kell hallgatnom egy régi számot https://www.youtube.com/w...h?v=HCvAaFB3eNA And remember, rescpect is everything!

TotoWood
Offline
2019. 07. 31. 08:03
Van még egy nagy esélyes, mégpedig San Diego. Óceánparti város, rengeteg felhőkarcoló, híd és hajó, kifejezetten alkalmas GTA5 PS4-es motorjához. Éjszakai neonok megvannak, nagy hegységek is.

dani.szentgali
Offline
2019. 07. 31. 21:26
Na srácok! Én is biztosra tudok állítani egy dolgot, mindenféle egyéb weboldal böngészése, olvasása nélkül: Hiába vannak érveink, vagy ha úgy tetszik bizonyítékaink, a teljesen tuti akkor fog csak kiderülni, ha majd a Rockstar hivatalosan közöl valamit valamelyik weboldalán. Addig bizony hiába jövünk itt Franklines, LC-s, VC-s képekkel meg mindennel együtt, még ha ez is tűnik igazán logikusnak, biztosra nem lehet venni, hiszen ahogy Bence is mondta, sok víz lefolyik addig még a Dunán, meg minden egyéb más nagyobb folyón is, a játékfejlesztés meg manapság úgy megy, hogy sok ötletet felhoznak, majd kukáznak. Rengeteg dolog változhat még. Egyelőre be sem jelentették a játékot, szóval majd ha ez megtörténik, akkor lehet mindenféle ötletnek 100%-os valóságalapot tulajdonítani.
Szerintem is esélyes amúgy, hogy a játék a jelenlegi gépekre is kijön majd, hiszen a Rockstar - habár az RDR2-vel most némileg megcáfolta gyakorlatilag saját magát és az utóbbi években bemutatott üzletpolitikáját - is már inkább a profitra megy, semmint az igazi minőségre, legalább is a GTA terén. Így pedig technikailag hiába lenne jobb a játékosoknak egy csak nextgen verzió (sokkal jobban ki lehetne használni az új gépek erőforrásait, ha csak azokra fejlesztenék a játékot) a kötelező PC-s port mellett, a Rockstarnak anyagilag sokkal jobban megérné az ismételten multiplatform kiadás, a GTAV ugyanis 5 platformra jött ki, és így sikerült eszméletlen számokat kisajtolni belőle.

Rockstar69
Offline
2019. 07. 31. 22:39
Bence (Visali): Az hogy elkaszálták a Liberty City-s modot nem sokat jelent. A GTA V-ből villám gyorsasággal kiszedték azokat a bugokat amikkel el lehetett jutni North Yankton-ba még sem kaptunk semmilyen ehhez köthető tartalmat azóta sem.

Egyébként szerintem kiadják még erre a generációra is mivel a GTA V-nél nagyon kifizetődő volt a több platformos megjelenés. Ráadásul a PS4 már több, mint 100 milló eladott példánynál jár. Egyes pletykák szerint az új PS 200k körül lesz, ami a teljesítménye alapján nem is olyan lehetetlen. Ilyen árral azért már nem lesz olyan egyszerű mindenkinek a generáció váltás.

Az meg hogy jövőre jön a Cyberpunk annyira nem befolyásolná őket, valószínűleg csak arra figyelnének, hogy pár hónap eltérés legyen. Az RDR 2 is a God Of War-ral egy évben jött.

Liberty City-t nem tartom valószínűnek, mivel az előző rész is ott volt, szerintem már meglincselnék őket, ha San Andreas-t meg Liberty City-t rotálnák. Én Vice City-t tartom a legvalószínűbbnek, mivel sokan már nagyon ki vannak éhezve rá. De az sem elképzelhetetlen, hogy több helyszín lesz.

totyak
Offline
2019. 08. 01. 11:14
Önálló Liberty City-vel én egyáltalán nem számolok, már rengetegszer ellőtték azt a várost (GTA1, GTA3, GTA LCS, GTA Advance, GTA IV, GTA CW). San Andreas kétszer volt, de az volt egyben az utolsó kiadott GTA is. Vice City is csak kétszer volt, már jó régen. Ezért hajlok én is mások mellett VC felé. London, illetve Anywhere City nálam kiesik, szerintem ezekkel nem foglalkoznak. Londonnal azért, mert valós város, AC meg nem illik a GTA profilba. Viszont annak is van alapja, amit többen írtatok, egy több városos GTA. Valószínűleg megint valami különlegeset akarnak majd, mint a V-ben a három főszereplő. Itt lehet, hogy két-három város lesz. VC-alapnak gondolom és mellé csatlakozhat San Fierro, Las Venturas, Liberty City, vagy ezeknek valamilyen kombinációja. Los Santos talán ki lett vesézve annyira, hogy azt most ejtik. Egy teljesen új várost sem tartok reálisnak, bár nagy dobás lehetne (vagy nagy bukta).

Mr.Vercetti
Offline
2019. 08. 01. 11:35
Azért a Vice City Stories nem egy új Vice City volt, lényegében csak tettek bele új küldetéseket, hogy érdemes legyen megvenni PSP-re Ráadásul ki se adták másra, még nagy nehezen PS2-re. Új város szerintem nem lesz, nagyjából az eddigi városokat érdemes megcsinálniuk. Én azt tartanám nagy dobásnak, ha a Florida-környéki vidéket, szigetvilágot, esetleg egy kubai helyszínt is beleraknának.

dani.szentgali
Offline
2019. 08. 21. 19:19
Mr.Vercetti: Igen, és lényegében szerintem ugyanez elmondható az LCS-ről is. Szerintem a két Stories epizódot ma már simán felfoghatjuk úgy is, mint az EFLC kaliberű DLC-k előfutárait. Ugyanaz a térkép, nagyon minimális különbségekkel, viszonylag kevés küldetés, ámde jó és rövidsége ellenére is tartalmas sztori, néhány új fegyver, jármű, miegymás, egy pár visszatérő karakter, és meg is kapjuk a Stories epizódokat és az ELFC-t. Én bevallom, nem szívleltem az EFLC DLC megoldását sem, azonban az unalmas, igénytelen és felejthető (bár ezzel együtt is teljesen ingyenes) GTA Online-hoz képest inkább én is visszasírom az EFLC-t. A mediterrán helyszín is lényegében kész van, csomó textúrát át lehetne emelni az RDR2 Guarmájából. Mondjuk ha ezt vesszük, ennyi erővel akár az északi North Yankton-t is berakhatnák. Igazából, mivel tényleg ennyi különféle terület közül válogathatnak kényük-kedvük szerint, szerintem is a legvalószínűbb (és a 3 karakter után hasonló, ha nem nagyobb kaliberű újítás lenne) a több nagyvárost, több játékterületet is magába foglaló, GTA United-re hajazó, hatalmas játéktérrel bíró megoldás.
Hozzászólok
RDO Szerepek (Frontier Pursuits) Ismertető Helyszínek A főhős Történet 100% feltétele A tábor Gyűjtenivalók Lovaglás Vadászat és horgászat Csalások PC Gépigény A játék kiadásai
Összes videó megtekintése
Összes videó megtekintése Ismertető Fegyverek 100% feltétele Kihívások Öltözékek Minijátékok Csalások PC gépigény Ismertető PS4 trófeák Csalások